AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Første de spør om når en sier en er single er: har du en sprek elsker da til å tilfredstille dine behov? Når jeg forteller jeg skal på tur med en kompis jeg har hatt sex med før, som jeg ikke har noe følelser for utenom venn med fordeler ( og det vet turkompisen min om). Da kommer det fra menn: har dere hatt sex? Hvis ikke må du holde deg unna hvis d er venner? Hvorfor det sier jeg? Er vel like rett at jeg kan ha sex uten følelser som menn kan? vi skal på tur hvorfor ikke kose seg maks når en kan og den sex barrieren er uansett brutt og det ikke er noen andre menn inne bildet eller dame for den saks skyld. Turkompis med fordeler må være lov når en er single venneløs? Leve mens en kan. Oppleve noe positivt. Skape minner med en hyggelig fyr. Anonymkode: 0acbc...dae
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Jeg hadde bare svart nei. Anonymkode: 7d717...3c2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde bare svart nei. Anonymkode: 7d717...3c2 Ts .. ok😂 Anonymkode: 0acbc...dae
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Altså, de som spør om du har en sprek elsker er som regel bare ute etter sex. Anonymkode: 5bac9...018 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså, de som spør om du har en sprek elsker er som regel bare ute etter sex. Anonymkode: 5bac9...018 ja det er akkurat det. Men da må de jo skjønne at en lett kan ha sex med en kompis en drar på tur med da hvis en er ute etter sex selv og. Men ja mannfolk er rare. Ikke noe mer og si om det ha ha ha. Anonymkode: 0acbc...dae
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): ja det er akkurat det. Men da må de jo skjønne at en lett kan ha sex med en kompis en drar på tur med da hvis en er ute etter sex selv og. Men ja mannfolk er rare. Ikke noe mer og si om det ha ha ha. Anonymkode: 0acbc...dae De har ingen problemer med å skjønne det, men de vil at du skal være ensom og desperat og lett å lure til sengs. Anonymkode: 5bac9...018 3
Fant80 Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Er en sån evig singel bekjent her jeg bor som har en "tur kompis" allså en dame. Ingen som forstår noe som helst av det der forholdet der. De kliner på fest,men mener de ikke har sex. De sitter å tekster under hele Kino filmer etc. Alle bare irriterer seg max over at de ikke klarer å kalle hverandre kjæreste. Ingen vet liksom hvordan man skal forholde seg til de. De lurer heller ingen ved å fortelle at de bare er i utgangspunktet "Tur venner" Jeg personlig orker ikke forholde meg til sånne folk,så bare holder meg unna. Blir for ungdomsskole aktig. Det burde ikke være noen sak,noe det jo ikke er. Men likefullt er det ekstremt irriterende.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 Fant80 skrev (1 time siden): Er en sån evig singel bekjent her jeg bor som har en "tur kompis" allså en dame. Ingen som forstår noe som helst av det der forholdet der. De kliner på fest,men mener de ikke har sex. De sitter å tekster under hele Kino filmer etc. Alle bare irriterer seg max over at de ikke klarer å kalle hverandre kjæreste. Ingen vet liksom hvordan man skal forholde seg til de. De lurer heller ingen ved å fortelle at de bare er i utgangspunktet "Tur venner" Jeg personlig orker ikke forholde meg til sånne folk,så bare holder meg unna. Blir for ungdomsskole aktig. Det burde ikke være noen sak,noe det jo ikke er. Men likefullt er det ekstremt irriterende. Ts. Den kan jeg skjønne. Men de bor vel i samme land i det minste og da hadde kjærester vært innafor det. Nå bor vi i to forskjellige land da. Ikke like enkelt å være kjærester da. Anonymkode: 0acbc...dae
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 Hvilke menn spør om det? Jeg har ikke opplevd at noen menn på datingsider spør om jeg har en elsker... Noen har spurt om jeg har hatt sex med en kompis, men det er LANGT i fra det første som det blir spurt om... Og, "det er det første de spør om når en sier en er singel", jeg har aldri engang måtte fortelle at jeg er singel når jeg først er på en datingside. Hele poenget med datingsider er vel nettopp at 99,9% er singel? Om du både må bekrefte at du er singel, og de spør så raskt om du har en elsker, så kan det kanskje være noe med profilen din? Har du bilder av kompisen din der, siden du må bekrefte at du er singel? Anonymkode: e386f...f36
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #10 Skrevet 24. april 2023 Jeg synes dette var en litt pussig problemstilling du har satt deg i TS. Selv har jeg også FWB-er som jeg drar på tur med og har sex med - samtidig som jeg dater andre. Men jeg nevner ikke turene til de datene mine som er potensielle kandidater for noe seriøst. Det er ikke ulovlig å dra på knulletur, men å snakke om det vil ikke hjelpe deg til å finne en seriøs partner. De fleste liker å leve i forestillingen om at de er spesielle og at du har tenker på dem. Og det er helt greit, tenker jeg. Da er det bare å la være å nevne den andre som var med på turen når du snakker med de seriøse. Det er lov å være hensynsfull og taktisk. Anonymkode: a1d79...770
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg synes dette var en litt pussig problemstilling du har satt deg i TS. Selv har jeg også FWB-er som jeg drar på tur med og har sex med - samtidig som jeg dater andre. Men jeg nevner ikke turene til de datene mine som er potensielle kandidater for noe seriøst. Det er ikke ulovlig å dra på knulletur, men å snakke om det vil ikke hjelpe deg til å finne en seriøs partner. De fleste liker å leve i forestillingen om at de er spesielle og at du har tenker på dem. Og det er helt greit, tenker jeg. Da er det bare å la være å nevne den andre som var med på turen når du snakker med de seriøse. Det er lov å være hensynsfull og taktisk. Anonymkode: a1d79...770 ja de andre har ikke vært seriøse de heller de har kun vært ute etter sex og derfor jeg har fortalt om kompisen og turen for at de skal bare gi faan i meg lissom. Er ikke interessert i noe sex opplegg med noen nye. Er noen seriøs med meg hadde jeg aldri nevnt denne turen. Men de som er ute etter sex bare er motstridende når de spør om man har en elsker og så når man sier man skal på kompis tur med fordeler ja nei da er det feil... Kom ikke ordentlig frem i HI ser jeg nå da men det var det jeg mente. Hadde noen vært seriøs ovenfor meg så hadde jeg aldri nevnt dette og da hadde jeg bare sagt jeg hadde dratt på ferie med en venninne fordi det har vært planlagt et par måneder. Og vil ikke skippe en tur bare for en ny date lissom. Det kan vente. ts Anonymkode: 0acbc...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå