AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Jeg prøver i samarbeid med fastlege å trappe ned på cipralex. Uansett hvor lang tid jeg bruker på nedtrapping får jeg alltid ganske sterke symptomer på seponeringssyndrom. Er det noen som har hatt dette? Hvor lang tid tok det før det var helt borte etter at du trappet helt av? Trappet ned fra 5 mg til 2.5 mg for tre dager siden. Det er for øyeblikket vanskelig å fungere normalt i hverdagen pga kvalme og svimmelhet. Er også enormt irritabel og begynner omtrent å grine bare noen ser stygt på meg. Dog bestemt på å faktisk komme meg av, men veldig nysgjerrig på andre erfaringer. Anonymkode: 742f3...fa8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg prøver i samarbeid med fastlege å trappe ned på cipralex. Uansett hvor lang tid jeg bruker på nedtrapping får jeg alltid ganske sterke symptomer på seponeringssyndrom. Er det noen som har hatt dette? Hvor lang tid tok det før det var helt borte etter at du trappet helt av? Trappet ned fra 5 mg til 2.5 mg for tre dager siden. Det er for øyeblikket vanskelig å fungere normalt i hverdagen pga kvalme og svimmelhet. Er også enormt irritabel og begynner omtrent å grine bare noen ser stygt på meg. Dog bestemt på å faktisk komme meg av, men veldig nysgjerrig på andre erfaringer. Anonymkode: 742f3...fa8 Har aldri opplevd seponerings syndrom på Cipralex men, har opplevd det på andre medisiner. Fikk skikkelig kraftige angst symptomer, ble deprimert, sint og hadde ekstremt kort lunte. Gikk over etter ca 2 uker. Hold ut 🥰 Anonymkode: b9016...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå