Sirah Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 I-landsproblem, jeg vet det đ Jeg har i dag en FitBit jeg er strĂ„lende fornĂžyd med, men jeg klarer ikke Ă„ koble den opp mot helseappen pĂ„ iPhone. Jeg gĂ„r som regel ikke rundt med mobilen pĂ„ meg og dermed fĂ„r jeg svĂŠrt forskjellige registrerte resultater pĂ„ blandt annet steg pĂ„ klokka og pĂ„ mobilen. Dette gjĂžr jo egentlig ingenting, men likevel litt irriterende đ Er det noen som har tips til en enkel og grei aktivitetesklokke som kan kobles til helseappen? Eventuelt en bakvei man kan gĂ„ for Ă„ koble til FitBiten? Jeg har i dag en FitBit Versa 3 og Ăžnsker eventuelt noe lignende den. Det trenger ikke vĂŠre superavansert,
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 NÄ har ikke jeg iPhone men jeg troor den klokka jeg har kan kobles opp mot helseappen i iPhone, mener Ä ha lest det. Veldig fornÞyd med klokka mi hvertfall, den er smal og lett pÄ armen og gir bra mÄlinger. Garmin Vivosmart 4. Anonymkode: ddadf...e6c 1
Sirah Skrevet 23. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): NĂ„ har ikke jeg iPhone men jeg troor den klokka jeg har kan kobles opp mot helseappen i iPhone, mener Ă„ ha lest det. Veldig fornĂžyd med klokka mi hvertfall, den er smal og lett pĂ„ armen og gir bra mĂ„linger. Garmin Vivosmart 4. Anonymkode: ddadf...e6c Tusen takk đ„° Ser flere skryte av den! Jeg har egentlig lyst til Ă„ ha den jeg har, sĂ„ om den kan kobles opp er det best. Men den mĂ„ jo uansett byttes ut en gang og greit med tips til hva den kan erstattes med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ