AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Etter å ha gått til optiker og fått briller så får jeg stadig varsel om å komme til nye undersøkelser. Hvor ofte bør man sjekke synet egentlig? Anonymkode: 881bb...727
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Det anbefales annenhvert år, men sikkert ikke nødvendig så ofte heller. Kommer sikkert an på individuelel behov. Anonymkode: c2dd4...609 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det anbefales annenhvert år, men sikkert ikke nødvendig så ofte heller. Kommer sikkert an på individuelel behov. Anonymkode: c2dd4...609 i mitt tilfelle trenger man nok ikke så ofte som annenhvert år. Fikk varsel om ny undersøkelse bare noen mnd etter jeg hadde vært hos optiker så det var litt merkelig, og får fortsatt varsler innemellom. Greit å vite sånn ca hvor ofte man bør gå innom de. Anonymkode: 881bb...727 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Etter å ha gått til optiker og fått briller så får jeg stadig varsel om å komme til nye undersøkelser. Hvor ofte bør man sjekke synet egentlig? Anonymkode: 881bb...727 Kommer ann på om synet ditt endrer seg mye og din alder. Mitt syn har endret seg på 10 år. Hvert 4 år hadde holdt. Men obs: de prøver å selge deg mer enn du trenger. Anonymkode: 20f55...c96
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 Endret seg 1 grad på 10 år Anonymkode: 20f55...c96
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 Jeg sjekker hvert år, men det er fordi jeg bruker linser Anonymkode: 72556...709
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Etter å ha gått til optiker og fått briller så får jeg stadig varsel om å komme til nye undersøkelser. Hvor ofte bør man sjekke synet egentlig? Anonymkode: 881bb...727 Så rart, jeg skrev et langt innlegg tidligere i dag om hvor mye jeg hater mersalg etter en opplevelse hos en optikerkjede nylig. Jeg publiserte det ikke, men du tar opp samme problemstilling. Hvorfor kan de ikke la det være opp til oss å bestemme når vi trenger synsundersøkelser?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): i mitt tilfelle trenger man nok ikke så ofte som annenhvert år. Fikk varsel om ny undersøkelse bare noen mnd etter jeg hadde vært hos optiker så det var litt merkelig, og får fortsatt varsler innemellom. Greit å vite sånn ca hvor ofte man bør gå innom de. Anonymkode: 881bb...727 Høres jo rart ut. Kanskje de har en bug i systemet og egentlig ikke mener å sende deg varsler? Ta en tlf og finn ut av det. Anonymkode: c2dd4...609
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Høres jo rart ut. Kanskje de har en bug i systemet og egentlig ikke mener å sende deg varsler? Ta en tlf og finn ut av det. Anonymkode: c2dd4...609 Det kan godt hende at det er en bug fra tidligere, men de har ringt også ved senere tidspunkt og jeg har sett på dette som unødvendig innkalling til time så tok ikke telefonen fra de den gang. Ved ny time en stund etter dette så var alt bra med synstesten så var nok bare forsøk på salg. Anonymkode: 881bb...727
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #10 Skrevet 23. april 2023 Vikarsykepleier skrev (11 minutter siden): Så rart, jeg skrev et langt innlegg tidligere i dag om hvor mye jeg hater mersalg etter en opplevelse hos en optikerkjede nylig. Jeg publiserte det ikke, men du tar opp samme problemstilling. Hvorfor kan de ikke la det være opp til oss å bestemme når vi trenger synsundersøkelser? Jeg syntes det bør være opp til hver enkelt når man skal inn til sjekk 🙂 Blir plagsomt når man stadig får varsler eller blir oppringt unødvendig. Så langt det ikke er en bug i systemet som en nevnte her i tråden. Anonymkode: 881bb...727
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #11 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kommer ann på om synet ditt endrer seg mye og din alder. Mitt syn har endret seg på 10 år. Hvert 4 år hadde holdt. Men obs: de prøver å selge deg mer enn du trenger. Anonymkode: 20f55...c96 Er 45, og ikke store forandringer i synet. Hvert 4 år høres fornuftig ut. De tar seg godt betalt ja 🙂 Er obs. Anonymkode: 881bb...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå