AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Del Skrevet 23. april 2023 Alt liv i havet skal dø først… Med tanke på alt som skjer i verden nå, og hvordan overfiske og forurensing ødlegger liv i havet - er det snart slutt på vår verden? Anonymkode: c48fc...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 23. april 2023 #2 Del Skrevet 23. april 2023 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Del Skrevet 24. april 2023 Ja, og det vil skje fortere enn vi tror. Anonymkode: b14a6...7b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Del Skrevet 24. april 2023 Jorda har alltid hatt varmere og kaldere perioder. Istid, vulkaner osv. Ja, vi gjør alt verre, men jorda er også sånn. Jorda går ikke under fordi alt dør, den går bar enn i en ny periode Anonymkode: 5aa02...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Del Skrevet 24. april 2023 Slutten er alltid nær, man vet aldri når slutten kommer. Anonymkode: 0ca78...878 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Del Skrevet 25. april 2023 Dagens "økonomi" er snart over. Blir kinesiske tilstander.. Anonymkode: 32488...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Del Skrevet 25. april 2023 Er det ikke da egoistisk å få barn? Er det noe vits i å være så jævla sunn, eller bekymre seg for renter og alt mulig drit? Anonymkode: 34b91...fab 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Del Skrevet 25. april 2023 Jeg har ingen tro på klimahysteriet. Vær og temperatur går i bølger. Eneste forskjellen fra nå og tidligere år er at da hadde vi ikke klimaforkjempere som har som eneste oppgave i livet å skrike ut propaganda om at verden snart går under. Mange trur Jesus kommer snart også, de er like idiotiske som klimaforkjempere. Ikke noe av det de gruppene trur på er reelt. Jeg lever livet som jeg ønsker og koser meg med det. Anonymkode: ea8a3...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Del Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 8.06): Jorda har alltid hatt varmere og kaldere perioder. Istid, vulkaner osv. Ja, vi gjør alt verre, men jorda er også sånn. Jorda går ikke under fordi alt dør, den går bar enn i en ny periode Anonymkode: 5aa02...5e5 Ingen mener at jorden forsvinner når man sier at den går under. Man snakker om det levende livet, om mulighetene, drømmene og alt som finnes på den. Vi er nær at dette forsvinner. De som snakker om at alle ting går i sirkeler: AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 8.06): Jorda har alltid hatt varmere og kaldere perioder. Istid, vulkaner osv. Ja, vi gjør alt verre, men jorda er også sånn. Jorda går ikke under fordi alt dør, den går bar enn i en ny periode Anonymkode: 5aa02...5e5 glemmer at vi har utviklet atomvåpen, at det er så mye plast i havene at vi ikke tør tenke på det, at luften er svært forurenset, at maten vår er full av giftstoffer, at insektene dør ut, livet i havene dør ut, isbreer smelter, osv osv. Vi har ødelagt vårt livsgrunnlag og det er veldig veldig skummelt. Anonymkode: efc1e...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #10 Del Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ingen tro på klimahysteriet. Vær og temperatur går i bølger. Eneste forskjellen fra nå og tidligere år er at da hadde vi ikke klimaforkjempere som har som eneste oppgave i livet å skrike ut propaganda om at verden snart går under. Mange trur Jesus kommer snart også, de er like idiotiske som klimaforkjempere. Ikke noe av det de gruppene trur på er reelt. Jeg lever livet som jeg ønsker og koser meg med det. Anonymkode: ea8a3...418 Du tror ikke på beviselig forurensning? Plast i havet finnes ikke i din verden? Vet du ikke at mer plast i havet: havene blir mørkere fordi det er masse partikler som stopper lyset nærmere overflaten, fisk dør fordi maten forsvinner. Dette tror du ikke på?? Anonymkode: efc1e...f51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #11 Del Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ingen tro på klimahysteriet. Vær og temperatur går i bølger. Eneste forskjellen fra nå og tidligere år er at da hadde vi ikke klimaforkjempere som har som eneste oppgave i livet å skrike ut propaganda om at verden snart går under. Mange trur Jesus kommer snart også, de er like idiotiske som klimaforkjempere. Ikke noe av det de gruppene trur på er reelt. Jeg lever livet som jeg ønsker og koser meg med det. Anonymkode: ea8a3...418 Og vet du ikke at vi faktisk har forsket på f.eks. insektsdød og at det er høyst reelt av det er veldig mange færre insekter nå enn før. Vet du ikke hva insekter gjør for vår eksistens? Anonymkode: efc1e...f51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #12 Del Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har ingen tro på klimahysteriet. Vær og temperatur går i bølger. Eneste forskjellen fra nå og tidligere år er at da hadde vi ikke klimaforkjempere som har som eneste oppgave i livet å skrike ut propaganda om at verden snart går under. Mange trur Jesus kommer snart også, de er like idiotiske som klimaforkjempere. Ikke noe av det de gruppene trur på er reelt. Jeg lever livet som jeg ønsker og koser meg med det. Anonymkode: ea8a3...418 Klimaendringene er bevist av vitenskapen, det er ikke propaganda slik livets harde skole ekspertene stadig hevder. Den globale temperaturen er økende og det truer vår eksistens, insekter dør, havet forsures, planter og dyr dør ut og det skyldes kun menneskelige utslipp denne gangen, ikke naturlige svingninger. Anonymkode: 8870d...c86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #13 Del Skrevet 25. april 2023 Ja, slutten nærmer seg. Vi har blitt advart om dette over 40 år. Hvor lang tid har vi igjen? Kanskje et par tiår. Kanskje mye mindre. Anonymkode: f83e5...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #14 Del Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, slutten nærmer seg. Vi har blitt advart om dette over 40 år. Hvor lang tid har vi igjen? Kanskje et par tiår. Kanskje mye mindre. Anonymkode: f83e5...d72 Ja. I tillegg vil det bli hundrevis av millioner av klimaflykninger. Om ikke milliarder. Hvor skal alle bo når det er for varmt i hele Afrika og Asia og store deler av Europa og Amerika? Boligprisene i Norge vil stige hvertfall... 🤣🤣🤣 Vi går mot en apokalypse. Anonymkode: efc1e...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå