Gå til innhold

Finnes det hormoner man kan ta for å få større bryster.?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke så mye om emnet selv, så hadde satt pris på hjelp. Men jeg er altså en kvinne med veldig små bryster og vil gjerne ha dem større men ønsker ikke ta brystoperasjon. Kan jeg ta noe form for hormoner for å få dem større? 

Anonymkode: 4874f...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vet ikke så mye om emnet selv, så hadde satt pris på hjelp. Men jeg er altså en kvinne med veldig små bryster og vil gjerne ha dem større men ønsker ikke ta brystoperasjon. Kan jeg ta noe form for hormoner for å få dem større? 

Bli gravid 

Anonymkode: 49258...751

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv silikon er bedre enn denne tankegangen her, hormoner er ikke til å tulle med 

Anonymkode: e0be2...229

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Btw skrev (5 minutter siden):

Østrogen tenker jeg siden det er det transkvinner tar for å få noe bryster. 

Takk for nyttig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville ikke tatt østrogen gitt, lett å få kreft da.

Progesteron kan du ta relativt greit uten at det er problematisk hormonelt, siden det er et pre-hormon. Men du skal ikke ta veldig mye, og det er ikke alle som får større bryster av det - men mange gjør:)

Anonymkode: 31ec8...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Snakk med lege! Østrogen kan gi høyere risiko for brystkreft, for eksempel.

Anonymkode: d2737...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ville ikke tatt østrogen gitt, lett å få kreft da.

Progesteron kan du ta relativt greit uten at det er problematisk hormonelt, siden det er et pre-hormon. Men du skal ikke ta veldig mye, og det er ikke alle som får større bryster av det - men mange gjør:)

Anonymkode: 31ec8...1cd

Men hvorfor får man kreft av det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gå opp i vekt. 

Anonymkode: 44df3...090

Så dumt svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta koronavaksinen. Jeg gikk opp en hel cupstørrelse etter andre stikk og det har ikke gått ned. Har ikke gått opp i vekt heller og ikke vært gravid, så det kom av vaksinen. 

Anonymkode: 1bd97...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så dumt svar...

Eneste fornuftige svaret her. Det finnes ingen god måte å få større bryster på enn å gå opp i vekt, å vurdere hormoner er ihvertfall galskap

Anonymkode: e0be2...229

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vær forsiktig med sånt, hormoner har innmari mange bivirkninger. Snakk med legen 

Jeg vet dette er kjedelig og ikke det du ønsker å høre, men: små bryster er veldig fint, veldig mange kunne ønske de hadde det. (Jeg også) Vet det ikke hjelper, men kanskje fint å høre? :)

Anonymkode: 5d41c...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vær forsiktig med sånt, hormoner har innmari mange bivirkninger. Snakk med legen 

Jeg vet dette er kjedelig og ikke det du ønsker å høre, men: små bryster er veldig fint, veldig mange kunne ønske de hadde det. (Jeg også) Vet det ikke hjelper, men kanskje fint å høre? :)

Anonymkode: 5d41c...cdc

Jeg skjønner. Men jeg føler meg veldig lite kvinnelig med små bryst... vil ha bryster som fyller ut bh og som jeg kan ha noen litt sexy topper til. Snakker ikke om å få megasvære men iallefall mer enn at jeg bare er helt flat som en pannekake... syns det er rart, for moren min og andre i familien har store bryster, men jeg har ikkeno. Rart, for vet det er med gener å gjøre og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner. Men jeg føler meg veldig lite kvinnelig med små bryst... vil ha bryster som fyller ut bh og som jeg kan ha noen litt sexy topper til. Snakker ikke om å få megasvære men iallefall mer enn at jeg bare er helt flat som en pannekake... syns det er rart, for moren min og andre i familien har store bryster, men jeg har ikkeno. Rart, for vet det er med gener å gjøre og.

Kan være du har arvet gen fra fars side, og lengre ut? Jeg har små bryster, mens både mamma og bestemor (og tanter) har store. Oldemor derimot, hadde mindre. 

Og jeg er enig med de andre om hormoner, ville aldri i verden risikert helsen min for å få større bryster. Hvis du har lav vekt, så vil vektøkning kunne hjelpe. Jeg gikk opp 1 cup ved å gå opp noen kg. 

Anonymkode: 3491d...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, elsk de brystene du har :)

Anonymkode: 8995a...578

Hva er det for noe at alle skal bestemme over andre at dem skal elske kroppen sin som den er når man selv føler vemmelse? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Graviditet og amming.

Hilsen tidligere 75D som nå er 75H

Anonymkode: d20cb...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Ja, østrogen kan gjøre at man får litt større bryster. Men det øker også risikoen for kreft.

Vektøkning vil også gi litt større bryster. 

Det er ikke så veldig mye man får gjort med puppe-størrelsen. Det beste rådet er å bli fornøyd med de puppene du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva er det for noe at alle skal bestemme over andre at dem skal elske kroppen sin som den er når man selv føler vemmelse? 

God psykisk helse handler om aksept og selvverd ❤️

Anonymkode: 8995a...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...