AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Har vært i tidligere psykisk voldelig forhold, og nå er jeg i et stabilt forhold. men føler meg utrygg. har noen noe tips og råd til å føle seg trygg? Anonymkode: a36e7...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Har din nåværende partner gitt deg grunner til å føle seg utrygg? Roper han når han blir sur? Har han begått noen tillittsbrudd? Neglisjerer han følelsene dine i blandt? Kan han snakke nedlatende til deg? Hvis ja, kom deg ut. Du får aldri healet om du er med en mann som trigger de samme følelsene i deg som med eksen. Hvis nei, kom deg i terapi for å jobbe med hvordan eksen din har satt spor i kroppen din ❤️ Anonymkode: da642...428 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har din nåværende partner gitt deg grunner til å føle seg (rettelse!Føle DEG utrygg skal det selvsagt stå!) utrygg? Roper han når han blir sur? Har han begått noen tillittsbrudd? Neglisjerer han følelsene dine i blandt? Kan han snakke nedlatende til deg? Hvis ja, kom deg ut. Du får aldri healet om du er med en mann som trigger de samme følelsene i deg som med eksen. Hvis nei, kom deg i terapi for å jobbe med hvordan eksen din har satt spor i kroppen din ❤️ Anonymkode: da642...428 Anonymkode: da642...428
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har din nåværende partner gitt deg grunner til å føle seg utrygg? Roper han når han blir sur? Har han begått noen tillittsbrudd? Neglisjerer han følelsene dine i blandt? Kan han snakke nedlatende til deg? Hvis ja, kom deg ut. Du får aldri healet om du er med en mann som trigger de samme følelsene i deg som med eksen. Hvis nei, kom deg i terapi for å jobbe med hvordan eksen din har satt spor i kroppen din ❤️ Anonymkode: da642...428 Det var voldsomt med antakelser. AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har vært i tidligere psykisk voldelig forhold, og nå er jeg i et stabilt forhold. men føler meg utrygg. har noen noe tips og råd til å føle seg trygg? Anonymkode: 5c02e...342
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det var voldsomt med antakelser. Anonymkode: 5c02e...342 En partner kan fortsatt ha traumetriggende adferd selvom forholdet er stabilt. Anonymkode: da642...428 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har din nåværende partner gitt deg grunner til å føle seg utrygg? Roper han når han blir sur? Har han begått noen tillittsbrudd? Neglisjerer han følelsene dine i blandt? Kan han snakke nedlatende til deg? Hvis ja, kom deg ut. Du får aldri healet om du er med en mann som trigger de samme følelsene i deg som med eksen. Hvis nei, kom deg i terapi for å jobbe med hvordan eksen din har satt spor i kroppen din ❤️ Anonymkode: da642...428 Som sagt er jeg i et stabilt forhold. Vi kommuniserer bra og lærer utrolig mye av hverandre. Han respekterer meg og aksepterer meg for den jeg er. Han er veldig snill! men når jeg får disse periodene med utrygghet eller redsel for å bli forlatt. Kan jeg begynne å bli veldig "stakkarslig" og ønsker bekreftelser. Og ja jeg går i terapi og det har jeg gjort lenge før jeg ble sammen med han. vi har blitt enige om å holde følelsene mine innenfor veggene hos psykologen for nå så ikke jeg belaster han og selv saboterer forholdet. Anonymkode: a36e7...2ca
Romilo Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det var voldsomt med antakelser. Anonymkode: 5c02e...342 Det var spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som sagt er jeg i et stabilt forhold. Vi kommuniserer bra og lærer utrolig mye av hverandre. Han respekterer meg og aksepterer meg for den jeg er. Han er veldig snill! men når jeg får disse periodene med utrygghet eller redsel for å bli forlatt. Kan jeg begynne å bli veldig "stakkarslig" og ønsker bekreftelser. Og ja jeg går i terapi og det har jeg gjort lenge før jeg ble sammen med han. vi har blitt enige om å holde følelsene mine innenfor veggene hos psykologen for nå så ikke jeg belaster han og selv saboterer forholdet. Anonymkode: a36e7...2ca Altså psykologen og jeg har blitt enige om å holde følelsene minne innenfor veggene hos henne for nå*** Anonymkode: a36e7...2ca
Agaton Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Har vært i tidligere psykisk voldelig forhold, og nå er jeg i et stabilt forhold. men føler meg utrygg. har noen noe tips og råd til å føle seg trygg? Anonymkode: a36e7...2ca Kan relatere meg til dette - og jeg er mann.. Jeg jobber med dette gjennom å være åpen. Unngå å få partner til å føle det er hun som er grunnen. Og sakte men sikkert bygges man opp igjen. Kanskje du kan være litt eksplisitt og uttrykke de gangene du har det bra også? Slik at din partner får litt boost. Ofte kan det normale være det gode, men oversett noen ganger. Om min partner hadde sagt til meg at hun føler seg trygg og glad med meg (og jeg selvsagt kjente til historien hennes), ville jeg følt meg meget bra 🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå