AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Hei!! jeg ser på bilder fra meg selv fra i går. Da såg jeg pen og slank ut, hadde en bmi på 21. i dag føler jeg meg stygg og feit. Har ikke turt å gå på vekta. Kan man endre seg så fort???? Anonymkode: e974d...dd8
ClausSaus Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei!! jeg ser på bilder fra meg selv fra i går. Da såg jeg pen og slank ut, hadde en bmi på 21. i dag føler jeg meg stygg og feit. Har ikke turt å gå på vekta. Kan man endre seg så fort???? Anonymkode: e974d...dd8 Nei. Men du kan ha mer vann i kroppen idag. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Nei man kan ikke endre seg så fort. Dette sitter i hodet ditt. Søk hjelp ❤️ Anonymkode: 4afab...74d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 Utseende ditt har mest sannsynligvis ikke forandret seg, men sinnsstemning og selvtillit kan ha forandret seg. Anonymkode: 24077...6fe 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei!! jeg ser på bilder fra meg selv fra i går. Da såg jeg pen og slank ut, hadde en bmi på 21. i dag føler jeg meg stygg og feit. Har ikke turt å gå på vekta. Kan man endre seg så fort???? Anonymkode: e974d...dd8 Nei. Men følelsen av å være stygg og feit kan fort dukke opp når hormonene svinger. Anonymkode: c1c4f...cd9 1
Fant80 Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Har hendt mange ganger at jeg har følt meg temmelig kjekk og fresh tidlig på dagen,men på ettermiddag og kveld så ser jeg helt jævlig ut. Både feitere og mer aldret i ansiktet. Grunnen er som nevnt over. Man har fått mer vann i kroppen,gjerne mer mat. Ettter man blir trøttere kommer gjerne ringer under øynene,man får en dårligere kroppsholdning (som har mega mye å si) Så dette vil jeg si er ganske normalt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå