AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Del Skrevet 23. april 2023 Bruk ikke billig vin i maten da det kan ødelegge smaken. Velg heller en god kvalitetsvin som passer til retten og vil gi en ekstra dimensjon til smaksopplevelsen. Anonymkode: e00e6...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Del Skrevet 24. april 2023 Ok Anonymkode: ba71e...062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. april 2023 #3 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bruk ikke billig vin i maten da det kan ødelegge smaken. Velg heller en god kvalitetsvin som passer til retten og vil gi en ekstra dimensjon til smaksopplevelsen. Anonymkode: e00e6...1ff Har du hatt en dårlig middagsopplevelse? Jeg bruker ikke den dyreste vinen i mat, nei, men de gangene jeg har vin i mat skal det koke lenge, lenge, så smaken blir alltid fortreffelig allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Del Skrevet 24. april 2023 Bare tull. Ikke nødvendig med dyr vin i mat. De sier de ansatte på Vinmonopolet også, og viser meg se billigste vinene når jeg spør. De har greie på det, og lever jo av å selge dyr vin. Anonymkode: 459eb...539 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Bruk ikke billig vin i maten da det kan ødelegge smaken. Velg heller en god kvalitetsvin som passer til retten og vil gi en ekstra dimensjon til smaksopplevelsen. Anonymkode: e00e6...1ff Denne tankegangen sier jo at billig=dårlig, men det stemmer ikke alltid. Det fins mange rimelige viner som er veldig gode. Anonymkode: 202c5...30c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 24. april 2023 #6 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Bruk ikke billig vin i maten da det kan ødelegge smaken. Velg heller en god kvalitetsvin som passer til retten og vil gi en ekstra dimensjon til smaksopplevelsen. Anonymkode: e00e6...1ff Hvis jeg velger å marinere biffen i en kjip barolo, hva bør jeg servere som drikke til maten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå