Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kollega jeg er litt  tiltrukket av. Det hender han «bumper borti» meg ved f.eks stå nærme, sette seg helt inn til meg i sofa (ikke så ofte), klapper meg lett på skuldra, klapper litt på låret mitt, slår meg vennskapelig på ryggen, kommer borti fingrene mine når han skal overlevere noen papirer, klemmer meg godt når han skal gratulere med dagen, har sagt til meg at han synes jeg er fin, smiler skjevt og lurt, holder blikk-kontakt litt lenge… 

kan det være gjensidig ..? 

Anonymkode: 0b6e9...3a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vil jeg tro. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, høres sånn ut

AnonymBruker
Skrevet

Har han kjæreste? Viss ikke er det vært et forsøk

Anonymkode: 1586f...27b

Skrevet

Det svaret burde du klare å komme på selv etter at du har lest ditt eget innlegg :) Det han holder på med er i grenseland mot trakassering hadde du ikke likt han fra før av.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå oppsummerer jeg litt, da. Han gjør ikke dette nødvendigvis hver dag, men i allefall ila en uke… 

Han er singel.. 

TS 

AnonymBruker
Skrevet

Har en kollega jeg selv er interessert i. Annet enn blikkontakt så er han aldri borti meg, hender han kommer nært når han hjelper til med ting på pc. Jeg mistenker at min kollega er homofil. Veldig lite å basere det på, men mangel på fysiske tilnærmelser er en av dem.

Gjetter TS sin er interessert han også.

Anonymkode: d77d8...cc0

AnonymBruker
Skrevet

Han har gjort dette over flere år? Hver gang han skal gratulere deg med dagen? Treg type

He he, jeg tror han har skjønt at du er keen, og driver gjøn med deg. Ellers hadde han nok tatt initiativ til noe mer

Anonymkode: df673...60a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han har gjort dette over flere år? Hver gang han skal gratulere deg med dagen? Treg type

He he, jeg tror han har skjønt at du er keen, og driver gjøn med deg. Ellers hadde han nok tatt initiativ til noe mer

Anonymkode: df673...60a

Dummeste jeg har hørt.

Hvorfor sier du ikke det samme om TS?

Anonymkode: a2210...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Han er helt klart interessert. Jeg har mange kollegaer, det er ingen av oss som gjør disse tingene som du beskriver. 

Anonymkode: 898cd...b9f

AnonymBruker
Skrevet

En mann skal ikke gjøre sånt. Så det ville jeg ikke likt i det hele tatt. Han får komme på banen på en litt mer elegant måte enn det

Anonymkode: b3956...b23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En mann skal ikke gjøre sånt. Så det ville jeg ikke likt i det hele tatt. Han får komme på banen på en litt mer elegant måte enn det

Hva skulle han gjort i stedet? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dummeste jeg har hørt.

Hvorfor sier du ikke det samme om TS?

Anonymkode: a2210...7c1

Vi klemmer ved alle mulige anledninger der det kan «være lov» å klemme.. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Han bruker å se mye på kroppen min også, ofte når vi er ferdig å snakke, før han skal gå. Tar en kikk på mage, hofte, lår- så jeg ser det… 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han bruker å se mye på kroppen min også, ofte når vi er ferdig å snakke, før han skal gå. Tar en kikk på mage, hofte, lår- så jeg ser det… 

TS

Men altså - han oppfører seg jo helt håpløst. Klår og stirrer. Nei, en så lite sofistikert type ville jeg aldri hatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men altså - han oppfører seg jo helt håpløst. Klår og stirrer. Nei, en så lite sofistikert type ville jeg aldri hatt.

Han er svært snill og omsorgsfull også. Varme, snille øyne. Gentle og hjelpsom. Han klår ikke, det er mer «tilfeldig»/lett kommer «borti». 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva skulle han gjort i stedet? 

Søkt øyekontakt - forsiktig. Pratet, blitt kjent. Invitert ut på en kaffe eller et glass vin. Sjekket at ting er gjensidig.

En mann skal ikke drive og ta på damer han ikke har en intim relasjon med. Eller studere kroppen hennes. Det er neandertal-oppførsel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er svært snill og omsorgsfull også. Varme, snille øyne. Gentle og hjelpsom. Han klår ikke, det er mer «tilfeldig»/lett kommer «borti». 

TS

Javel. Hvis du virkelig blir smigret over sånt så får du vel ta ham da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...