AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Del Skrevet 23. april 2023 I så fall, følger det noe med? Bits? Flisebor? Eller må man kjøpe det selv utenom? Anonymkode: 79550...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Del Skrevet 24. april 2023 Noen? Anonymkode: 79550...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg visste ikke at man kunne leie verktøy der, men ser de skriver at tilbehør (som f.eks. flisebor og bitssett) må kjøpes separat: https://www.utleiehosclas.no/products/952056005 Anonymkode: 48e76...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. april 2023 #4 Del Skrevet 25. april 2023 On 4/23/2023 at 8:39 PM, AnonymBruker said: I så fall, følger det noe med? Bits? Flisebor? Eller må man kjøpe det selv utenom? Anonymkode: 79550...032 Hvorfor leie på Clas Ohlson når man kan låne på biblioteket? Verktøybibliotek - Deichman.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 25. april 2023 #5 Del Skrevet 25. april 2023 (endret) Jeg har ikke leid verktøy på CO, men.... Jeg vet ikke hva du skal bruke den til, men hvis det er kun enkle små prosjekter, ville jeg vurdert å kjøpe en billig drill fremfor å leie. Ser at det koster 130,- å leie drill på CO en dag. Billigste batteridrillene hos Biltema koster 300,-. Det er jo billige greier, og kanskje ikke tipp topp proff-kvalitet, men i stedet for å leie en drill i to dager for 260,-, tror jeg at jeg ville kjøpt en drill til 300,- som jeg kunne hatt i mange år til enkle småprosjekter i hjemmet. Endret 25. april 2023 av aksase 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. april 2023 #6 Del Skrevet 25. april 2023 25 minutter siden, aksase said: Jeg har ikke leid verktøy på CO, men.... Jeg vet ikke hva du skal bruke den til, men hvis det er kun enkle små prosjekter, ville jeg vurdert å kjøpe en billig drill fremfor å leie. Ser at det koster 130,- å leie drill på CO en dag. Billigste batteridrillene hos Biltema koster 300,-. Det er jo billige greier, og kanskje ikke tipp topp proff-kvalitet, men i stedet for å leie en drill i to dager for 260,-, tror jeg at jeg ville kjøpt en drill til 300,- som jeg kunne hatt i mange år til enkle småprosjekter i hjemmet. Om det er Cocraft HD12 drill | Clas Ohlson du sikter til, så er jo den nesten ubrukelig til annet enn å skru inn skruer i smørpakker. Med et moment på 12nm er det ikke særlig med motstand som skal til før det stopper opp. Det er bedre å betale litt for noe som funker, enn å kjøpe noe som vil ligge urørt i boden... Stanley drill FMC600D2 | Clas Ohlson Lille rakkeren her til 199kr er et KUPP! 50nm, to batterier og hurtiglader. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Del Skrevet 25. april 2023 newman01 skrev (2 timer siden): Hvorfor leie på Clas Ohlson når man kan låne på biblioteket? Verktøybibliotek - Deichman.no Bor ikke i Oslo - men bra tips! aksase skrev (2 timer siden): Jeg har ikke leid verktøy på CO, men.... Jeg vet ikke hva du skal bruke den til, men hvis det er kun enkle små prosjekter, ville jeg vurdert å kjøpe en billig drill fremfor å leie. Ser at det koster 130,- å leie drill på CO en dag. Billigste batteridrillene hos Biltema koster 300,-. Det er jo billige greier, og kanskje ikke tipp topp proff-kvalitet, men i stedet for å leie en drill i to dager for 260,-, tror jeg at jeg ville kjøpt en drill til 300,- som jeg kunne hatt i mange år til enkle småprosjekter i hjemmet. Jeg har den billige fra biltema, men den er ubrukelig til tyngre oppgaver. Jeg trodde den som ble leid ut var bedre. newman01 skrev (1 time siden): Om det er Cocraft HD12 drill | Clas Ohlson du sikter til, så er jo den nesten ubrukelig til annet enn å skru inn skruer i smørpakker. Med et moment på 12nm er det ikke særlig med motstand som skal til før det stopper opp. Det er bedre å betale litt for noe som funker, enn å kjøpe noe som vil ligge urørt i boden... Stanley drill FMC600D2 | Clas Ohlson Lille rakkeren her til 199kr er et KUPP! 50nm, to batterier og hurtiglader. Den skal jeg sjekke ut! Anonymkode: 79550...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Del Skrevet 25. april 2023 Utsolgt! Anonymkode: 79550...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. april 2023 #9 Del Skrevet 26. april 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Utsolgt! Anonymkode: 79550...032 Da var det et godt tilbud da. Ikke ofte man får 90% rabatt på slike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå