Gå til innhold

Har du leid drill på Clas O?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I så fall, følger det noe med? Bits? Flisebor? Eller må man kjøpe det selv utenom?

Anonymkode: 79550...032

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen?

Skrevet
On 4/23/2023 at 8:39 PM, AnonymBruker said:

I så fall, følger det noe med? Bits? Flisebor? Eller må man kjøpe det selv utenom?

Hvorfor leie på Clas Ohlson når man kan låne på biblioteket? Verktøybibliotek - Deichman.no

Skrevet (endret)

Jeg har ikke leid verktøy på CO, men....

Jeg vet ikke hva du skal bruke den til, men hvis det er kun enkle små prosjekter, ville jeg vurdert å kjøpe en billig drill fremfor å leie. 

Ser at det koster 130,- å leie drill på CO en dag. Billigste batteridrillene hos Biltema koster 300,-. Det er jo billige greier, og kanskje ikke tipp topp proff-kvalitet, men i stedet for å leie en drill i to dager for 260,-, tror jeg at jeg ville kjøpt en drill til 300,- som jeg kunne hatt i mange år til enkle småprosjekter i hjemmet.

Endret av aksase
  • Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, aksase said:

Jeg vet ikke hva du skal bruke den til, men hvis det er kun enkle små prosjekter, ville jeg vurdert å kjøpe en billig drill fremfor å leie. 

Ser at det koster 130,- å leie drill på CO en dag. Billigste batteridrillene hos Biltema koster 300,-. Det er jo billige greier, og kanskje ikke tipp topp proff-kvalitet, men i stedet for å leie en drill i to dager for 260,-, tror jeg at jeg ville kjøpt en drill til 300,- som jeg kunne hatt i mange år til enkle småprosjekter i hjemmet.

Om det er Cocraft HD12 drill | Clas Ohlson du sikter til, så er jo den nesten ubrukelig til annet enn å skru inn skruer i smørpakker. Med et moment på 12nm er det ikke særlig med motstand som skal til før det stopper opp. 

Det er bedre å betale litt for noe som funker, enn å kjøpe noe som vil ligge urørt i boden... 

Stanley drill FMC600D2 | Clas Ohlson Lille rakkeren her til 199kr er et KUPP! 50nm, to batterier og hurtiglader. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (2 timer siden):

Hvorfor leie på Clas Ohlson når man kan låne på biblioteket? Verktøybibliotek - Deichman.no

Bor ikke i Oslo - men bra tips!

aksase skrev (2 timer siden):

Jeg har den billige fra biltema, men den er ubrukelig til tyngre oppgaver. Jeg trodde den som ble leid ut var bedre. 

newman01 skrev (1 time siden):

Om det er Cocraft HD12 drill | Clas Ohlson du sikter til, så er jo den nesten ubrukelig til annet enn å skru inn skruer i smørpakker. Med et moment på 12nm er det ikke særlig med motstand som skal til før det stopper opp. 

Det er bedre å betale litt for noe som funker, enn å kjøpe noe som vil ligge urørt i boden... 

Stanley drill FMC600D2 | Clas Ohlson Lille rakkeren her til 199kr er et KUPP! 50nm, to batterier og hurtiglader. 

Den skal jeg sjekke ut!

AnonymBruker
Skrevet

Utsolgt!

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Utsolgt!

Da var det et godt tilbud da. Ikke ofte man får 90% rabatt på slike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...