AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Jeg ønsker en mann som vil ha meg og som jeg har sjans på. Men hvordan kan jeg vite hvilke menn jeg har sjans på et forhold med? Som er i egen liga. Jeg er en feminin dame, får høre at jeg er søt, trener og er slank, har en personlighet som mange liker. Kan oppfattes som den rolige og milde typen før man blir ordentlig kjent med meg. Er åpen og utadvendt når jeg blir kjent med folk. Jeg gir mye av meg selv i et forhold og er omsorgsfull. Anonymkode: 31315...f4a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 En helt vanlig mann. Du må jo bare prøve deg frem? Ingen på kg kan si du kan velge fra øverste hylle basert på så lite info. Anonymkode: 92611...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Slutt å bruke sportsterminologi når du snakker om mellommenneskelige relasjoner. Resten ordner seg selv med erfaring. Anonymkode: 4a18a...b90 8 1
Doktor Dyregod Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 Man finner ikke kjærligheten hvis du leter. Den finner deg når du minst venter det. Lek, flørt og ha det gøy. Så dukker han nok opp 3
000VF000 Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Slutt å bruke sportsterminologi når du snakker om mellommenneskelige relasjoner. Resten ordner seg selv med erfaring. Anonymkode: 4a18a...b90 Dette. Ord som "liga" og "marked" burde man ikke bruke. 8 1
Mountain Man Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ønsker en mann som vil ha meg og som jeg har sjans på. Men hvordan kan jeg vite hvilke menn jeg har sjans på et forhold med? Som er i egen liga. Jeg er en feminin dame, får høre at jeg er søt, trener og er slank, har en personlighet som mange liker. Kan oppfattes som den rolige og milde typen før man blir ordentlig kjent med meg. Er åpen og utadvendt når jeg blir kjent med folk. Jeg gir mye av meg selv i et forhold og er omsorgsfull. Anonymkode: 31315...f4a Du høres ut som slik kona mi ville beskrevet seg selv før hun sto frem som min dominante Herskerinne. Ha tro på deg selv og krev din verdi!!!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 Får du bare sex bommer du i allefall. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Slutt å bruke sportsterminologi når du snakker om mellommenneskelige relasjoner. Kan man jo si, men det er jo sånn virkeligheten er da. Det er ikke noe mindre reellt for menn heller Anonymkode: 7ea9c...c52 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ønsker en mann som vil ha meg og som jeg har sjans på. Men hvordan kan jeg vite hvilke menn jeg har sjans på et forhold med? Som er i egen liga. Jeg er en feminin dame, får høre at jeg er søt, trener og er slank, har en personlighet som mange liker. Kan oppfattes som den rolige og milde typen før man blir ordentlig kjent med meg. Er åpen og utadvendt når jeg blir kjent med folk. Jeg gir mye av meg selv i et forhold og er omsorgsfull. Anonymkode: 31315...f4a 🤷♀️ Jeg er få av de tingene og stiller meg ikke sånne spørsmål. Er noe gjensidig så er det gjensidig. Er på samme nivå som en masse menn utseendemessig osv, men vi forelsker oss jo ikke i hverandre av den grunn. Anonymkode: ad1c0...401 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 Ta deg en tur på et utested. Det hjelper på selvtilliten å ta et glass vin først. Kikk på menn som er der. Er der en som du synes er attraktiv, så kikk på han. Møter han blikket ditt og ser på deg noen ekstra sekund, så er sjansen der for at han liker deg også. Gjenta. Blir det mange nok ganger kommer han kanskje bort til deg. Det samme kan gjøres når du går i ei travel gate som feks Karl Johan. Kikk litt ekstra på de du liker, og merk deg om de kikker tilbake. Kanskje får du et smil også. Alle liker å bli lagt merke til. Gøy Anonymkode: 10a82...f52 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #10 Skrevet 23. april 2023 56 minutter siden, AnonymBruker said: Får du bare sex bommer du i allefall. Kan man jo si, men det er jo sånn virkeligheten er da. Det er ikke noe mindre reellt for menn heller Anonymkode: 7ea9c...c52 Sludder! Bare det at du ikke er i nærheten av å kunne fortelle TS hvilken type menn hun skal gå etter, basert på hva hun skriver, sier alt om hvor ubrukelig «liga» er i datesammenheng. Det er simplistisk og harry. Virkeligheten er mye mer kompleks og langt mindre binnær enn hva du tror. Det vet enhver mann som har draget uten å være noe ideale. Anonymkode: 4a18a...b90 2 2
ClausSaus Skrevet 23. april 2023 #11 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt å bruke sportsterminologi når du snakker om mellommenneskelige relasjoner. Resten ordner seg selv med erfaring. Anonymkode: 4a18a...b90 Fin oppskrift på å bli knullet og dumpet av de kjekkeste mennene du klarer å få en date med… om igjen, og om igjen, og om igjen… 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #12 Skrevet 23. april 2023 Tenker du kan få en pekepinn av hva slags menn som har sjekket deg opp før Anonymkode: 02057...d17 1
Gjest Raptuss Skrevet 23. april 2023 #13 Skrevet 23. april 2023 Det du først og fremst må finne ut av er hvilke verdier og egenskaper du verdsetter i en mann. Tror du kommer mye lengre med å vite hvilken type mann og forhold du faktisk ønsker deg og så gå målrettet etter det enn å prøve å finne ut hvilken liga du skal spille i.
Bombasi Skrevet 23. april 2023 #14 Skrevet 23. april 2023 Høres ut som om at du har sjanse på "alle" menn. Anbefaler deg å gå etter den "nest beste" mannen hvis du er interessert i forhold, slik at du styrer unna disse 20-prosentene som alle damene vil ha. For de bare lurer rundt og er ikke særlige seriøse av seg.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #15 Skrevet 23. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Får du bare sex bommer du i allefall. Kan man jo si, men det er jo sånn virkeligheten er da. Det er ikke noe mindre reellt for menn heller Anonymkode: 7ea9c...c52 Jo, jeg er mann, har levd i et halvt århundre og har aldri vært i noen fordømt liga. Tilfeldigvis hater jeg sport, forøvrig. Anonymkode: 903da...a07 1 1
Egenskap Skrevet 23. april 2023 #16 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker en mann som vil ha meg og som jeg har sjans på. Men hvordan kan jeg vite hvilke menn jeg har sjans på et forhold med? Som er i egen liga. Jeg er en feminin dame, får høre at jeg er søt, trener og er slank, har en personlighet som mange liker. Kan oppfattes som den rolige og milde typen før man blir ordentlig kjent med meg. Er åpen og utadvendt når jeg blir kjent med folk. Jeg gir mye av meg selv i et forhold og er omsorgsfull. Anonymkode: 31315...f4a Hvis du har det du beskriver, så vil det ikke være vanskelig for deg å starte relasjon med mann. Du bestemmer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #17 Skrevet 23. april 2023 Så hvis jeg tolker svarene her korrekt så skal menn gå for kvinnene de synes er mest attraktive, siden det ikke finnes ligaer? Anonymkode: 7ea9c...c52
Agaton Skrevet 23. april 2023 #18 Skrevet 23. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ønsker en mann som vil ha meg og som jeg har sjans på. Men hvordan kan jeg vite hvilke menn jeg har sjans på et forhold med? Som er i egen liga. Jeg er en feminin dame, får høre at jeg er søt, trener og er slank, har en personlighet som mange liker. Kan oppfattes som den rolige og milde typen før man blir ordentlig kjent med meg. Er åpen og utadvendt når jeg blir kjent med folk. Jeg gir mye av meg selv i et forhold og er omsorgsfull. Anonymkode: 31315...f4a Jeg kan relatere meg til din problemstilling. Min erfaring er at "liga" løper langs litt uforutsigbare akser noen ganger. Eksempel: jeg var sammen med en vakker dame, men det kostet utrolig mye energi. Tror det var fordi jeg så etter de gale egenskapene. Så vær ærlig på hva du trenger, så finner du en fyr som er i absolutt øverste divisjon - for deg 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #19 Skrevet 23. april 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Så hvis jeg tolker svarene her korrekt så skal menn gå for kvinnene de synes er mest attraktive, siden det ikke finnes ligaer? Anonymkode: 7ea9c...c52 Slutt å tolke og forhold deg heller til det som blir sagt, du. Lettere å diskutere da. Anonymkode: 4a18a...b90
norw Skrevet 23. april 2023 #20 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker du kan få en pekepinn av hva slags menn som har sjekket deg opp før Anonymkode: 02057...d17 Menn sjekker ofte nedover, særlig om det bare er for ONS. For kjæresteforhold er det mer komplisert, man bør prøve å finne en i samme "liga" osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå