AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Nabohuset er til salgs og det var visning i dag. Samme type hus som vi skal selge etter sommeren. Ønsker å melde oss på budvarsel for å se, men finner ikke noe alternativ for dette? Ikke på Finn eller hos eiendomsmegler1 på annonsen. Mener at jeg har sett dette på Finn.bo tidligere? Noen som vet hvordan vi kan gjøre det? Anonymkode: 7bbd5...81b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Det er litt ulikt fra meglerhus til meglerhus, men ofte må du be om prospektet, så er det en liten boks du huker av for «hold meg oppdatert om bud på eiendommen» elns. Anonymkode: 0de5a...0df 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er litt ulikt fra meglerhus til meglerhus, men ofte må du be om prospektet, så er det en liten boks du huker av for «hold meg oppdatert om bud på eiendommen» elns. Anonymkode: 0de5a...0df Ja, er det jeg mener jeg har sett før - men finner ikke noe alternativ for dette her 🫡 Anonymkode: 7bbd5...81b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nabohuset er til salgs og det var visning i dag. Samme type hus som vi skal selge etter sommeren. Ønsker å melde oss på budvarsel for å se, men finner ikke noe alternativ for dette? Ikke på Finn eller hos eiendomsmegler1 på annonsen. Mener at jeg har sett dette på Finn.bo tidligere? Noen som vet hvordan vi kan gjøre det? Anonymkode: 7bbd5...81b Du kan hvertfall finne det på Dn eiendom i etterkant! Anonymkode: 9bcca...bcf
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du kan hvertfall finne det på Dn eiendom i etterkant! Anonymkode: 9bcca...bcf Jeg vet, men det blir ofte ikke offentliggjort før overtakelse, som i dette tilfellet er etter at vi har lagt ut vårt hus Anonymkode: 7bbd5...81b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 Ved å laste ned salgsoppgaven Anonymkode: 9b775...143
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 Melde seg på for å se? Spør megleren etter at salget er gjennomført eller ring på hos naboen da vel. Anonymkode: de2ff...419
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 Gå inn på nettsiden til megleren og finn annonsen. Så skal du se en knapp med "vis interesse", "hold meg oppdatert" eller noe slikt. Anonymkode: a07a6...14c 3
Makeupgeek Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 Du må nok melde deg på visning. Da vil du få fortløpende oppdateringer om budene som kommer. 1
Million Skrevet 24. april 2023 #10 Skrevet 24. april 2023 (endret) Jeg sjekket i en tilfeldig boligannonse jeg fant nå, og når jeg klikker på "Salgsoppgave" (for å få den tilsendt) så kommer det opp en liste over ting du kan huke av for, bl.a. å bli informert om budgivningen. Det står "Jeg ønsker budvarsel på sms". Bestill en salgsoppgave og se om du får opp samme. Den jeg klikket på, var ikke Finn annonsen, men samme salgsannonse på meglerens egne hjemmesider. EDIT; jeg er jo blind. Det står i tillegg en egen knapp man kan klikke på med "Budvarsel". Altså på meglerbyråets egne hjemmesider der annonsen for boligen står. Sånn: Endret 24. april 2023 av Million la til bilde
vanskapning Skrevet 27. april 2023 #12 Skrevet 27. april 2023 Hos noen meglerhus har jeg måttet sende sms til megler for å be om budvarsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå