KristinF Skrevet 23. april 2023 #21 Del Skrevet 23. april 2023 Men hvis han ikke vil bli far da? Skal du tvinge han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #22 Del Skrevet 23. april 2023 KristinF skrev (1 minutt siden): Men hvis han ikke vil bli far da? Skal du tvinge han? Det skulle han vel tenkt på for 8 uker siden. Anonymkode: 0c83d...a55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinF Skrevet 23. april 2023 #23 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skulle han vel tenkt på for 8 uker siden. Anonymkode: 0c83d...a55 Nei, uhell kan skje. Det betyr ikke at noen skal bli tvunget til å bli forelder mot deres vilje. Jeg mener at om du nå skal beholde, ts, og mannen ikke vil ha barnet- da får du selv ta ansvaret for det da det er ditt valg. Og da mener jeg både økonomisk og ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #24 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skulle han vel tenkt på for 8 uker siden. Anonymkode: 0c83d...a55 Slike holdninger gjør at jeg er 100% juridisk abort. Anonymkode: 73609...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #25 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Statistikk sier noe helt annet. Jeg jobber også innen psykiatri og lover deg at for svært mange går det ikke bra. Rusmisbruk går også i arv. Det ser vi også mye av. Anonymkode: 73609...3a8 Selvsagt gjør det det. Men selv om statistikken din sier det, så betyr det ikke at han som hun hadde ons med innehar noe av det du nevner, og det er sannelig ikke sånn at ungen klarer seg uten far. Anonymkode: 7cd55...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #26 Del Skrevet 23. april 2023 Oppdaterer når valget er tatt. Nå har heldigvis «barnefar» god utdanning og økonomi. Men det er ingen garanti for at dette barnet ikke blir rusmisbruker… Enig i at det beste hadde vært om det hele var planlagt, ikke minst at vi var et lykkelig par. Men denne gangen ble det ikke slik. Anonymkode: 57ec8...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #27 Del Skrevet 11. mars Hva endte du med ? Vil gjerne høre andres erfaringer i samme situasjon Anonymkode: c1cb6...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå