AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Jeg skal møte noen som kommer til Norge på ferie fra utlandet. Vi skal reise med ulike fly fra Gardermoen til samme endelige destinasjon (i Norge). Er det mulig for oss å møtes på Gardermoen på flyplassen når han kommer fra utlandet før vi skal reise videre til der vi skal møtes igjen? 😊 Anonymkode: 4c124...e6a
Tomas77 Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Hvis dere er på innenlands terminalen samtidig så er jo ikke det noe problem. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Vi skal reise med ulike fly fra Gardermoen til samme endelige destinasjon (i Norge). Dvs at dere skal reise fra Gardermoen begge to... selvfølgelig kan dere treffes Anonymkode: b658d...996
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dvs at dere skal reise fra Gardermoen begge to... selvfølgelig kan dere treffes Anonymkode: b658d...996 Ja, men vet ikke om man kan treffes på flyplassen når han kommer fra utlandet og jeg fra Oslo. Jeg er ikke så reisevant. Anonymkode: 4c124...e6a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, men vet ikke om man kan treffes på flyplassen når han kommer fra utlandet og jeg fra Oslo. Jeg er ikke så reisevant. Anonymkode: 4c124...e6a Men skulle ikke han også reise videre innenlands? Det er den samme terminalen og de samme flyene man reiser med, selv om man kommer fra utlandet. Anonymkode: ae635...713
CQM80 Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, men vet ikke om man kan treffes på flyplassen når han kommer fra utlandet og jeg fra Oslo. Jeg er ikke så reisevant. Anonymkode: 4c124...e6a Ja, for du må gå fra utenlandsterminalen til innenlandsterminalen når du skal videre. Og da kan dere treffes der. Bare gå på transfer, så slipper du ny sikkerhetskontroll.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 CQM80 skrev (1 time siden): Ja, for du må gå fra utenlandsterminalen til innenlandsterminalen når du skal videre. Og da kan dere treffes der. Bare gå på transfer, så slipper du ny sikkerhetskontroll. Ok, tusen takk 😀 Anonymkode: 4c124...e6a
CQM80 Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ok, tusen takk 😀 Anonymkode: 4c124...e6a Burde kanskje ha lagt til at du kun kan gå på transfer om du reiser uten innsjekket bagasje, eller at bagasjen er sjekket inn helt fram til din endedestinasjon. Hvis ikke må du hente ut bagasjen og sjekke den inn på nytt.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 Personen kommer fra utland. Du flyr innenriks? Personen kan enten gå via transfer, om bagasjen er sjekket inn hele veien, da kommer man ut på innland. Om bagasjen ikke er sjekket inn hele veien må personen gå ut gjennom toll, hente bagasjen, sjekke inn bagasjen, og så gå gjennom sikkerhetskontrollen igjen. Du blir bare værende på innland. Du går rett frem når du går av flyet, IKKE opp trappa, se skilt opp under taket etter "transfer". Så kan dere møtes på innland, hvor som helst. Kan anbefale øvre etasje på Bølgen, Humle og malt, eller Fiskeriet. Anonymkode: 28c08...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå