AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Jeg kunne tenkt meg partnerbytte en gang i blandt, altså at vi har sex med et annet par i separate rom, han med en annen dame og jeg med en annen mann. Det må være noen vi er enige om, og må jo ha litt regler rundt ting såklart. Men jeg aner ikke hvordan min samboer vil ta imot er forslag om partnerbytte, så jeg vet ikke hvordan jeg skal legge det frem. Vi har vært sammen i 4 år og har barn sammen, forholdet er ganske greit og vi har tillitt til hverandre. Hvordan hadde du som mann tatt i mot et sånt spørsmål, bra eller dårlig? 😊 Anonymkode: 6dc5b...0c6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Hvis dere aldri har snakket om det så er det altfor risikabelt å spørre. Begynn heller i den enden hvor dere snakker om fantasier og lyster, og når han sier trekant spør han om han mener med ekstra mann eller dame, når han sier dame så spør om det er fordi han ikke ville delt deg med noen eller om det er fordi han selv ikke vil være intim med en mann, altså du må lufte saken lenge før du spør rett ut. Du finner fort ut om han er åpen for å dele deg eller ikke ved å spørre om litt andre fantasier enn partnerbytte. Også kan du spørre om han sier det kanskje kunne vært turnon å se deg nyte en annen mann om han mener i fantasien eller kunne gjort det på ekte uten komplikasjoner for det er gjerne der det stopper. Hvis du sier at du ønsker dette før du vet hvor han står så kan det fort ødelegge forholdet. Trå forsiktig Anonymkode: 8ad91...a6c 6 2
MuffinStud Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Hvis du sier det, så kan det ikke bli usagt. En partner kan gjøre mye, men den kan aldri være en annen person. Selv om dere finner ut at dere ikke gjør det, så vil det henge igjen. At din fantasi er å ligge med en mann, og den primære grunnen til det er at han ikke er mannen din. Selvfølgelig kan dette såre (dypt). Det kan også gjøre han usikker på hvilke mannfolk du har sett på rundt dere som har fått deg til å ville åpne denne døra. At du vil ta det ut av fantasien og inn i det virkelige liv. Trå forsiktig, ja. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 Selv hadde jeg reagert negativt, og ville ha hatt problemer med å fortsatt forholdet. Men det betyr jo ikke at partneren din vil reagere negativt i det hele tatt😊 Anonymkode: 88f06...9b0 2
Mountain Man Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kunne tenkt meg partnerbytte en gang i blandt, altså at vi har sex med et annet par i separate rom, han med en annen dame og jeg med en annen mann. Det må være noen vi er enige om, og må jo ha litt regler rundt ting såklart. Men jeg aner ikke hvordan min samboer vil ta imot er forslag om partnerbytte, så jeg vet ikke hvordan jeg skal legge det frem. Vi har vært sammen i 4 år og har barn sammen, forholdet er ganske greit og vi har tillitt til hverandre. Hvordan hadde du som mann tatt i mot et sånt spørsmål, bra eller dårlig? 😊 Anonymkode: 6dc5b...0c6 Her har kun dama den muligheten mens jeg er 100% monogam. Så svaret er at jeg hadde og har tatt imot det bra. Endret 23. april 2023 av Mountain Man
Arild37 Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 Ikke noe jeg ville vært med på, og hadde nok sett litt anderledes på henne etter det, og tilliten hadde nok gått ett hakk tilbake når jeg visste at hun ønsket å knulle andre, slike lyster og behov er jo vanskelig å legge fra seg, så faren for brudd hadde nok vært stor 7 1
Stillalive Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 Om hun hadde foreslått partnerbytte så hadde jo det vært litt utenfor slik jeg kjenner henne. Men siden vi allerede er litt alternative så hadde nok jeg personlig vurdert det etter litt tenking. Men om det hadde vært helt ut av det blå hvor vi hadde hatt et monogamt forhold gjennom 20 år så hadde jeg nok tenkt mitt og kanskje blitt litt såret. Men som tidligere nevnt i tråden så er nok en begynnelse å prate litt om det over noen glass vin slik at han evt hadde blitt litt forberedt i forkant. Nå aner jo ikke vi om han er en sjalu type eller en som liker ting litt på kanten, så det vil jo spille inn ganske mye på forslagene til å gå frem. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 Kanskje, om man hadde faste som man vet hvem er. Ville ihvertfall måtte "godkjenne" det andre paret. Anonymkode: 18b73...98a 3
Kroppogmann Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 Jeg hadde reagert positivt på spm om partnerbytte, trekant med en mann til eller se henne med en annen mann uten å få være med selv. Vi har alle våre fantasier og lyster og det ene er ikke mer rett enn det andre. Kan jo hende din mann drømmer om det samme 😉 2
feliek54 Skrevet 24. april 2023 #10 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg kunne tenkt meg partnerbytte en gang i blandt, altså at vi har sex med et annet par i separate rom, han med en annen dame og jeg med en annen mann. Det må være noen vi er enige om, og må jo ha litt regler rundt ting såklart. Men jeg aner ikke hvordan min samboer vil ta imot er forslag om partnerbytte, så jeg vet ikke hvordan jeg skal legge det frem. Vi har vært sammen i 4 år og har barn sammen, forholdet er ganske greit og vi har tillitt til hverandre. Hvordan hadde du som mann tatt i mot et sånt spørsmål, bra eller dårlig? 😊 Anonymkode: 6dc5b...0c6 Jeg kan godt tenke meg det, men alle må ha lyst på det. Nå har jeg det bra i mitt forhold selv om jeg ikke er helt fornøyd med mitt sexuelle forhold. For meg så blir det kun sex men kanskje også en venne par. 1
c_buk Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 1. Jeg ville sagt nei. 2. Jeg ville revurdert forholdet. 11 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #12 Skrevet 24. april 2023 1 minutt siden, c_buk said: 1. Jeg ville sagt nei. 2. Jeg ville revurdert forholdet. Samme her. Anonymkode: bb6e1...e6c 2 1
Andro Skrevet 24. april 2023 #13 Skrevet 24. april 2023 Dette har vi ikke gjort siden vi var tenåringer, og jeg ville ikke blitt overrasket over forslaget 🥳 Vi måtte ha snakka en del om det på forhånd, og vi måtte begge hatt lyst til å forføre det utvalgte paret. Det er ikke hvem som helst man involverer i noe slik. Det måtte også vært et vilkår at vi ikke hadde noen solokontakt med dem utenom. 2
Bombasi Skrevet 24. april 2023 #14 Skrevet 24. april 2023 Hadde blitt sjokkert og dypt bekymret, og tenker at det hadde vært starten på slutten av forholdet... For forholdet er tydelig dysfunksjonelt, hun er åpenbart ikke tilfredsstilt og jeg ville tenkt at hun var upålitelig som bare hadde tanken om det. 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #15 Skrevet 24. april 2023 Jeg ville nok tatt det veldig dårlig. Blitt lei meg og lurt på hvorfor dette er et ønske, om det er noe som er galt med meg som gjør at partneren min ønsker å ligge med noen andre og liksom ikke "bryr seg" om jeg ligger med noen andre heller. Men jeg kan jo ikke snakke for andre enn meg selv, umulig å skulle forutsi hva din partner tenker om dette. Anonymkode: ac374...bf3 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #16 Skrevet 24. april 2023 Sikkert greit hvis den andre mannlige part ikke er utstyrt som en mega-hest. For når det da er min tur så kjennes det ut som jeg putter junior i bøtte med lunket vann.. Anonymkode: 29226...f64 1
Isambard Skrevet 24. april 2023 #17 Skrevet 24. april 2023 Jeg ville følt at det var vanskelig å si nei. Da måtte jeg levd med vissheten om at hun savnet sex med andre og det ville tatt mye av motivasjonen ut av sexlivet. Jeg ville visst at jeg kanskje var OK, men ikke nok. Jeg ville sagt ja og bare sett hvor det bar. Jeg ville ikke hatt noe imot sex med andre kvinner i og for seg, men ville foretrukket å eksperimentere innenfor det forholdet vi har. 1
Mountain Man Skrevet 24. april 2023 #18 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg kunne tenkt meg partnerbytte en gang i blandt, altså at vi har sex med et annet par i separate rom, han med en annen dame og jeg med en annen mann. Det må være noen vi er enige om, og må jo ha litt regler rundt ting såklart. Men jeg aner ikke hvordan min samboer vil ta imot er forslag om partnerbytte, så jeg vet ikke hvordan jeg skal legge det frem. Vi har vært sammen i 4 år og har barn sammen, forholdet er ganske greit og vi har tillitt til hverandre. Hvordan hadde du som mann tatt i mot et sånt spørsmål, bra eller dårlig? 😊 Anonymkode: 6dc5b...0c6 Jeg ville sagt ja og syntes det var spennende. Men jeg ville også sagt at jeg kun ønsket du skulle ha den friheten. Så ville jeg krysset fingrene og håpet at du ikke ønsket partnerbytte fordi var lei av meg. Men kun fordi du ønsket å experimentere seksuelt med også andre en meg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #19 Skrevet 24. april 2023 Hvis jeg var i et godt forhold, og jeg hadde full tillit til henne, ville jeg vært positiv. Dersom forholdet var anspent, og vi hadde problemer av noen slag, ville det vært avskjed. Anonymkode: 93a37...442 1
Merlin Skrevet 24. april 2023 #20 Skrevet 24. april 2023 Da måtte settingen vært perfekt . Vi er begge glad i sex og har hatt flere partnere før vi traff hverandre. Men vi har ingen felles kjente dette hadde klaffet med. Å finne noen med diskresjon og "antenner" er sikkert heller ikke lett for slike aktiviteter. 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå