Gå til innhold

Hun mener: det er for mye kløft å vise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns kløft er stygt, men andre får kle seg som de vil.

Anonymkode: c90da...348

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt ann, jeg har sitt verre en bildet ditt, de er kanskje litt klemte som en kommenterte her tror jeg , som ikke er veldig fint

Anonymkode: fde12...e1a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Puppene ser ut som de er klemt opp i utringning. Jeg synes dessverre ikke det var så pent.

Anonymkode: 8e710...ad5

Uenig der. Synes det så pent ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mamma og jeg tenker at om det du vil vise på bildet er kløfta så kjør på :) om du har et annet mål med å poste dette bildet så kan du jo forsøke tenke over hva du ønsker si med bildene du poster? 

Anonymkode: 2e7b9...cad

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

grunnen til at jeg sier det forresten er at det virker som om bildet er tatt FOR å vise frem kløfta siden det er tatt rett ned i den på en måte.. ikke som på bildet fra zalando som var postet som viser at toppen har en dyp utringing og er tatt forfra.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig liker ikke at andre går med kløft eller på andre måter viser litt for mye. Men det betyr ikke at jeg mener at andre skal kle seg slik jeg vil.

Anonymkode: 7774f...913

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller ikke kledd meg slik eller følt meg komfortabel med å ha så synlig kløft, men det er meg. Jeg ser mange kvinner med mye mer kløft, de er både komfortable og fine, men for meg, blir det for mye. Jeg ville også anbefalt å ikke poste det, men igjen - fra mitt ståsted. Jeg hadde ikke spurt min brystfagre, lettkledde, 'har-no-problem-strutting-her-stuff"-venninne om råd. Jeg vet jo at hun er mer komfortabel med å vise fram sine attributter. Da spør jeg heller mamma. 

Anonymkode: a7f86...cf8

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke gått slik,men det kommer an på anledningen om det er innafor,vil jeg si.

På jobb nei. På fest ok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Umiddelbart tenkte jeg at "dette var jo bare pent" og på ingen måte utfordrende.

Men så forsøker jeg å se det for meg i en dagligdags setting, og da er det mulig det fremstår som litt annerledes. Jeg innser at jeg er vant til å få dytta kløft opp i trynet mitt på skjermen gjennom filmer, serier og SoMe og sammenlignet med det, så er din utringing beskjeden. Men jeg tror faktisk ikke jeg ser slikt i det daglig i særlig stor grad annet enn på fest og byen, så tror nok jeg hadde droppa det på jobb iallfall. 

Anonymkode: 02992...537

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet (for meg) er egentlig ikke at utringningen er for dyp, men at det ser ut som puppene er pushet oppover. Det er også forskjellen til zalandobildet. Samme utringning, men uten pushup. Det gir et helt annet inntrykk.

Om en utringning oppleves som tacky eller ikke, kan avhenge veldig av puppestørrelse og BH/pushup-effekt. I dette tilfellet syns jeg det er litt mye for hverdag/jobb, men om man vil gå sånn til fest så får det være opp til hver enkelt.

Anonymkode: b5d50...8e9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

grunnen til at jeg sier det forresten er at det virker som om bildet er tatt FOR å vise frem kløfta siden det er tatt rett ned i den på en måte.. ikke som på bildet fra zalando som var postet som viser at toppen har en dyp utringing og er tatt forfra.. 

Det er jo et utsnitt av det opprinnelige bildet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på jobb med mye dypere utringninger enn det det, både i kiosk, som renholder og på kontor. Med D/G-cup (det har variert de siste25 årene) blir mange  bluser og kjoler utringede enten jeg vil eller ikke. 

Anonymkode: 9858d...19a

AnonymBruker
Skrevet

Er du overvektig? Det ser sånn ut

Anonymkode: 01ca8...c5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spiller det noen rolle? 

Anonymkode: 9858d...19a

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hva fuckings faen. Jævla dritt menneske. 

Anonymkode: e1257...41d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mer fokuset i bildet som er problemet. Det ser ut som poenget med bildet er å vise frem kløfta. 

Anonymkode: 5c857...7dc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 17.52):

Jeg tok et bilde av meg selv i speilet. Hadde på meg en fin topp. Bildet ble fint. Spurte mamma hva hun syns om bilde; da fikk jeg en kommentar: for mye kløft på det bildet der, ville ikke postet slikt. Jeg ser hele tiden på insta at venner og bekjente poster masse lettkledde bilder, av rumpe, bikinibilder og med mye kløft,  mamma mente at bildet ser for sexifisikert ut. Her ser dere  litt utringningen. Hvordan det ser ut. Hva tenker dere?😊  toppen ser liknende ut som den på bildet; hentet fra zalando. Samme fasong

IMG_9994.jpeg

IMG_0001.png

Anonymkode: 5b7c5...e96

For mye etter min smak, men folk gjør vel som de vil. Vil du vise deg frem så gjør du det.

Anonymkode: 69c68...b63

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og blir overhodet ikke tent av kløft, men jeg ville ikke klart å se deg i øynene hvis du kom med sånn utringning.

Den kløfta roper bare "Sjekk de puppene her da! Se på dem!"

Anonymkode: a5ae6...897

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...