AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Hei KG! Jeg føler at jeg stadig leser om kvinner og menn i helt forferdelige samliv. De krangler, kan heve stemmen å si stygge ting til hverandre, være sinte og kranglete i lange perioder. Hvordan får man til å leve et sånt liv? Jeg og mannen hever aldri stemmen til hverandre. Vi sier aldri sårende og stygge ting til hverandre. Vi kan såklart krangle, men det er aldri snakk om å være stygge og slemme med hverandre. Vi ler sammen hver dag, og har et flott sexliv. Drar ukentlig ut på middager og selskaper, og har et rimelig fantastisk liv. Jeg vet at mange liker å krangle så busta fyker, og det er greit. Jeg sliter likevel med å forstå at så mange ønsker dette. Noen som kan opplyse meg? Bare så det er klart: jeg vet godt at mange par som roper og krangler har fantastiske samliv, og at det ene ikke er bedre enn det andre. Jeg vil bare forstå! Anonymkode: 3d94d...fdd
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Du tar utgangspunkt i at andre ønsker å krangle og der tar du feil. Er vel ingen som ønsker å ha det sånn. Anonymkode: 3f215...0e2 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 De fleste ønsker ikke dette. Men det kan være andre ting/andre kvaliteter som gjør at man blir. Alle forhold har også noe godt ved seg. I de gode periodene kan man tenke at det negative ikke veier så tungt. Før det igjen kommer en dårlig periode. Noen merker kanskje ikke hvor destruktivt forholdet er før det har gått en stund. Da kan man ha fått barn, og livene er vevd sammen. Da blir det vanskelig å bryte. Anonymkode: 67378...e00
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste ønsker ikke dette. Men det kan være andre ting/andre kvaliteter som gjør at man blir. Alle forhold har også noe godt ved seg. I de gode periodene kan man tenke at det negative ikke veier så tungt. Før det igjen kommer en dårlig periode. Noen merker kanskje ikke hvor destruktivt forholdet er før det har gått en stund. Da kan man ha fått barn, og livene er vevd sammen. Da blir det vanskelig å bryte. Anonymkode: 67378...e00 Godt sagt. TS har kanskje ikke vært gift så lenge? Ønsker TS uansett lykke til, fint at dere har det bra. Anonymkode: 961c1...496
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt sagt. TS har kanskje ikke vært gift så lenge? Ønsker TS uansett lykke til, fint at dere har det bra. Anonymkode: 961c1...496 Har vært gift i 12 år, sammen i 17. 2 barn Anonymkode: 3d94d...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Tja. I mitt første forhold var det krangling fordi min kjære var usikker, sjalu og sleit en del med angst. Dessverre innebar det også angst for psykologisk behandling. Og en del angst og skam rundt sex. Vi hadde det også fint i forholdet. Samme utdanning og jobb, så vi skjønte hverandre. Min kjære hadde mye fantasi og kunne være spennende å være med. Vi hadde samme planer og ønsker for livet. Og jeg var forelsket. Det har vært mindre drama i andre forhold jeg har vært i. Anonymkode: 27d6f...ae8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Er alltid så merkelig med slike innlegg hvor TS tilsynelatende har så store ønsker om å forstå hvorfor andre er så rævva for så legge ut om hvor fantastiske de selv er. Nei. Du ønsker ikke å forstå. Du ville bare skryte av deg og ditt liv. Anonymkode: d8595...9ab 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei KG! Jeg føler at jeg stadig leser om kvinner og menn i helt forferdelige samliv. De krangler, kan heve stemmen å si stygge ting til hverandre, være sinte og kranglete i lange perioder. Hvordan får man til å leve et sånt liv? Jeg og mannen hever aldri stemmen til hverandre. Vi sier aldri sårende og stygge ting til hverandre. Vi kan såklart krangle, men det er aldri snakk om å være stygge og slemme med hverandre. Vi ler sammen hver dag, og har et flott sexliv. Drar ukentlig ut på middager og selskaper, og har et rimelig fantastisk liv. Jeg vet at mange liker å krangle så busta fyker, og det er greit. Jeg sliter likevel med å forstå at så mange ønsker dette. Noen som kan opplyse meg? Bare så det er klart: jeg vet godt at mange par som roper og krangler har fantastiske samliv, og at det ene ikke er bedre enn det andre. Jeg vil bare forstå! Anonymkode: 3d94d...fdd Dette kan du google og få gode svar på, istedet for å formulere deg på en måte som trykker ned flere som allerede ligger langt nede under din selvgode sko. Anonymkode: ca220...9ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå