AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Jeg kan jo ikke være den eneste? Mener da absolutt ikke at vi er her inne for å være troll, men at vi bruker KG for å rømme litt fra virkeligheten?🤔 Jeg gjør hvertfall det, jeg lider av dårlig selvtilitt, er deprimert, har en del traumer, har økonomiske problemer og jobber kun deltid pga. Psyken. For meg er det fint å kunne lese om andres tanker, meninger, problemer, gleder - det blir en måte å komme meg vekk fra livet mitt på. Flere?🤗 Anonymkode: dd04d...be8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Tror du kan være ganske trygg på at det er en del på KG som er litt utenfor A4 boksen ja. Anonymkode: 8600f...71f 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Ikke bare en del, men sikkert mange. Synes det er bra at folk kan ha et slikt sted, hvor man kan dele tankene sine, så lenge man ikke hetser andre Anonymkode: b2e99...e08 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 Ja. Jeg kan fort bli ganske ensom og isolert (og deprimert), og da er det en fin distraksjon å lese om andre sine liv, og lese forskjellige ting folk skriver. Også er det sosialt på en måte. Anonymkode: f87f0...885 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 Jeg tror definitivt ikke de aktive brukerne på KG representerer ett tverrsnitt av samfunnet 😂 Fint at de som faller utenfor har et sted å henge, selv om det er en del giftige meninger her. Jeg er selv "suksessrik" på mange måter, men har og mine issues Anonymkode: 5c5d7...265 1
herzeleid Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En del av oss som sitter på KG har det ikke særlig bra med oss selv/er psyksik syke Anonymkode: dd04d...be8 Interessant tema, og jeg tror du har rett i dette. Det er fint å lese at dette tilsynelatende er en fin adspredelse for deg. I en del tilfeller kan en få inntrykk av at enkelte er mest aktive her inne i vanskeligere perioder og deltagelsen får noen ganger et litt manisk preg. I andre tilfeller kan det virke som rus er involvert. Jeg synes trådtittelen din er fin, for den bør være en påminnelse til oss alle om å tenke på at en del av de som leser og skriver her inne ikke har det så lett og at vi bør prøve å ha dette i bakhodet når vi skriver. Ikke minst bør vi huske at når noen skriver sinte eller ufine innlegg ligger det gjerne noe vondt under som ikke har så mye med mottager av ufinhetene å gjøre. 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 Asperger her🙋🏼♀️ Anonymkode: 69b86...c44 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Asperger her🙋🏼♀️ Anonymkode: 69b86...c44 Her og 🤚 Anonymkode: 25d54...fc2 2
Carrot123 Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan jo ikke være den eneste? Mener da absolutt ikke at vi er her inne for å være troll, men at vi bruker KG for å rømme litt fra virkeligheten?🤔 Jeg gjør hvertfall det, jeg lider av dårlig selvtilitt, er deprimert, har en del traumer, har økonomiske problemer og jobber kun deltid pga. Psyken. For meg er det fint å kunne lese om andres tanker, meninger, problemer, gleder - det blir en måte å komme meg vekk fra livet mitt på. Flere?🤗 Anonymkode: dd04d...be8 Helt enig i at det kan være en måte å flykte litt fra virkeligheten, og oppleve temaer og saker fra andres perspektiver. Det jeg derimot reagerer på er de som snakker nedsettende, sprer hets eller bruker forumet til å heve seg selv over mange andre ved f.eks å bruke hersketeknikker osv. Når man spør om noe i dette forumet forventer man selvfølgelig ordentlige svar, fri fra fordommer, dårlige holdninger og nedsettende kommentarer og formuleringer (kritikk er noe helt annet selvsagt). Jeg har dessverre opplevd mer enn jeg trenger av disse "damene" her inne. Også er det jo selvfølgelig de som driver med "trolling" da. Men ofte syns jeg innleggene er både hyggelige og skaper gode samtaler og refleksjon rundt temaer man kan selvfølgelig være uenige i en diskusjon, men da er det alltid trivelig at de som diskuterer respekterer hverandre
Gjest Lurven Skrevet 23. april 2023 #10 Skrevet 23. april 2023 Jeg er her mest for å fjase, men skriver av og til seriøst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå