AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Og hvorfor? Og er det noen type tema/ tråder du alltid er anonym men ellers skriver under nick? Anonymkode: a3bb3...ddf
skreppamedleppa Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Det er noen tråder jeg skriver under nick på barne og familie forumet, men ofte er jeg nok anonym på det under forumet om jeg har en mening det kan skytes tilbake at min mening ikke teller i det hele tatt fordi jeg ikke har barn. Det er jo en grei nok sak det, men ofte skytes budbringer og ikke mening eller råd og da er det like greit å være anonym for da blir det lagt vekt på det jeg skriver og ikke hvem som skriver det, og ts eller andre kan se mer på hva som blir skrevet enn å henge seg opp i at det er skrevet av et barnfri menneske, som jeg vet at noen gjør. Jeg har noen underforum på ignorer som f.eks spedbarn, bryllup, ufrivillig barnløse, dagbøker.. Men sånn av enkelt tråder: fis, promp og bæsj har jeg liten interesse av å svare i. Bilder av diverse utvekster eller annet med menneske kroppen, f.eks "hva kan dette være?, obs, ekkelt mensbilde.. " "skal avføring se slik ut? Beklager ekkelt bilde"... "Hva er det styggeste klesplagget du har sett i det siste? "har jeg heller liten interesse av å diskutere i... Det er sikkert mange mange mange flere enkelt tråder selvsagt, det er jo færre av de trådene jeg svarer i enn de jeg ikke svarer i. Innimellom hender det vel at jeg hiver meg på en og annen "kjønnskamp" tråd, men de er så har du svart i en så har du på mange måter svart i alle. Ja og telletråder, de fenger ikke helt meg altså. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Tråder om uføretrygd. Fordi jeg selv er uføretrygdet og blir trist av all hetsen i disse trådene. Jeg skriver nesten alltid anonymt hvis det er mulig, fordi jeg er mer opptatt av hva som skrives, enn hvem som skriver. Anonymkode: d4342...146 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Orker ikke disse fjasetrådene. Jeg er glad det ikke er tillatt å ha mer enn én dagbok per bruker nå. Anonymkode: 8587f...ad0
Glenda27 Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Alle kjendistrådene. Jeg føler det er de 3 samme folkene som diskuterer "kjendiser" som jeg føler de fleste ikke vet hvem er engang. Totalt uinteressant, spør du meg. Det er en random kjendis liksom, som mest sannsynlig ikke er kjent for noe viktig engang. Jeg unngår også dagbok-tråder. 1
Andro Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 (endret) Styrer unna alt av - sjangeren tiss, bæsj, promp og lignende tråder som har overskrifter som tyder på at de er forfattet av 4-åringer - sextråder som åpenbart er forfatta av 12-åringer for å trolle, eller gamle gubber som vil ha noe å runke til - barnløshet - generelt trolletråder, åpenbare provokasjoner - overfladiskhet om antrekk, sminke etc. - "kjendiser" Hvorfor? Det er både ekkelt og uinteressant. Skriver så og si alt med nick. Har en og annen anonym kommentar for å unngå å bli identifisert med triangulering av informasjon. Skriver ingenting jeg ikke står for, men foretrekker å holde det private privat. Endret 24. april 2023 av Andro 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Skriver alltid anonymt. Jeg holder meg unna uføretråder og de fleste sextråder. Anonymkode: ebc6d...e59
PITTY Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 Dagbøker, og "hva har du på brødskiva di akkurat nå", og lignende..
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 Jeg holder meg langt unna tråder som Hvor er hoppetaujenta nå? Dagbøker, terminlister, telletråder og sport. Anonymkode: 8d67a...85c
Ullvott Skrevet 24. april 2023 #10 Skrevet 24. april 2023 Disse trådene deltar jeg ikke i: tråder som åpenbart er laget bare for å provosere eller shame, spesielt med temaene vekt/overvekt og uføre tråder som er laget av klimaskeptikere, og der de først og fremst ønsker at tråden skal være et ekkokammer hvor de kan skryte hverandres kunnskapshull opp i skyene tråder som er laget av elbilhatere: også her er det enten ekkokammer eller provokasjon som er formålet tråder om spedbarn, småbarn, graviditet osv: rett og slett fordi jeg, som frivillig barnløs, ikke har noen interesse av det skravletråder generelt, og særlig ikke de som er opprettet bare for å smiske for hverandre, av typen "hvilken bruker liker du best/har det kuleste brukernavnet/den fineste avataren?" osv. dagbøkene tror jeg heller ikke at jeg noensinne har deltatt i, muligens med et par unntak De fleste underfora kan ha temaer eller tråder som interesserer, så jeg har ikke ignorert noen underfora. Jeg er så å si alltid anonym når jeg skriver ting som kan identifisere meg eller noen andre på en eller annen måte, for eksempel innlegg som handler om venner, samliv, relasjoner og helse. Ett enkeltinnlegg trenger ikke være identifiserende, men sammenstilling av informasjon som er lagt ut i ulike sammenhenger kan bidra til gjenkjennelse. (Og ja, det finnes folk som gjør slikt! 😳) Hvis anonymfunksjonen forsvinner kommer jeg til å slutte å bruke forumet.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 - Tråder om kvinner som ikke kommer av bare penetrering. Er alltid de samme brukerene som kommer og messer om at livet sammen med en tungpult dame ikke er verdt å leve. Får alle som ikke kommer på 5sek til å føle seg ubrukelige som sexpartner og som kvinne. - Tråder om skjeden. Trange skjeder lovprises, alt annet er ikke verdt å ligge med. Anonymkode: eb5c2...fd2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #12 Skrevet 25. april 2023 Folk kvalifiserer seg tydeligvis som "kjendis" og får tråder opprettet om seg her på Kvinneguiden, bare man har noen får hundre (eller ett par tusen) følgere på for eksempel instagram / snapchat, eller what ever tull og fjas folk sitter mest på nå for tiden. Absolutt ALT som har med Rampelys her på forumet handler selvfølgelig om å få med seg hvert eneste lille blunk som en patetisk "influencer" finner på, og deretter kommer folk hit til Kvinneguiden for å klage og sutre over alle disse folkene. Anonymkode: ea7b6...6c8
Badebuksa2.0 Skrevet 25. april 2023 #13 Skrevet 25. april 2023 Barn og familie, alltid moe dritt der. Seksualitet også. Også unngår jeg politikk for hvis jeg ytrer mine meninger (jeg er ofte krass), blir jeg alltid kastet ut.
os Maxilla Skrevet 25. april 2023 #14 Skrevet 25. april 2023 Telletrådene. Snork! Hva er greia?? Øke antall innlegg man har?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #15 Skrevet 25. april 2023 Jeg prøver å unngå tråder/tema slik som denne. Anonymkode: d968d...d23 1
Embla Othea Skrevet 25. april 2023 #16 Skrevet 25. april 2023 Alle tråder som omhandler religion, politikk og barn og familie. Rett og slett fordi det er utrolig betente temaer. Det blir som å være i et minefelt der man er redd for å tråkke på en «bombe». 🙃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå