Mrs. K Skrevet 5. januar 2006 #21 Skrevet 5. januar 2006 De på TilBords koster 100 og kan brukes til å skrelle hvitløk i. ← Hvordan funger det? Vi har noen sorte kjøpt i Danmark. I begynnelsen var det uvant å bruke dem - litt stive og umedgjørlige, men nå går det helt fint. Ypperlig at de bare kan hives i oppvaskmaskinen.
Eliza Doalot Skrevet 5. januar 2006 #22 Skrevet 5. januar 2006 Litt OT, men jeg ønsker meg grytevotter i silikon. Har sett det i USA, men dumme meg kjøpte dem ikke. Har noen sett noe slikt her til lands? ← Vi har sånne på jobben, kjøpt gjennom en storhusholdningslevrandør selvfølgelig... Men det betyr i allefall at de er å få tak i iNorge...
Spirito Skrevet 5. januar 2006 #23 Skrevet 5. januar 2006 Hvordan funger det? Vi har noen sorte kjøpt i Danmark. I begynnelsen var det uvant å bruke dem - litt stive og umedgjørlige, men nå går det helt fint. Ypperlig at de bare kan hives i oppvaskmaskinen. ← Man legger hvitløken inni og ruller. Jamie Oliver (tror jeg det var) har en sånn hvitløksskreller, men den er ikke gryteklut i tillegg.
Spirito Skrevet 5. januar 2006 #25 Skrevet 5. januar 2006 Er du Trille som jeg kjenner fra et annet sted?
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2006 #26 Skrevet 5. januar 2006 Søkte det opp jeg. Ser interessant ut. Må prøves.
Leo Skrevet 7. januar 2006 #28 Skrevet 7. januar 2006 Vi har sånne på jobben, kjøpt gjennom en storhusholdningslevrandør selvfølgelig... Men det betyr i allefall at de er å få tak i iNorge... ← Flott! Da tror jeg jeg vet hvor jeg skal få tak i!
Kvist Skrevet 8. januar 2006 #29 Skrevet 8. januar 2006 Jobbet på en pub i sommer, der hadde vi sånne kjøpt på Nille, røde og blå. Tror de ble solgt som gryteunderlag. Fungerte utmerket til å ta ut glovarme pizzabrett med i hvertfall. Og vil vel tro de var litt billigere enn sånne fra Glassmagasinet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå