Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Har fått en forsinket julegave som kan byttes. Stilige grytekluter i silikon fra Eva Solo. Vil gjerne høre om noen har erfaringer før jeg bestemmer meg for om jeg skal bytte de. Fungerer de like bra som tykke grytekluter i stoff?
Leo Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 I prinsippet er de geniale, men jeg synes de er for små til at jeg får skikkelig tak når jeg f.eks. skal løfte en langpanne ut av ovnen.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Da jeg fikk mine grytekluter var den første tanken min: Hva er dette for noe tull? I dag bruker jeg kun disse, de er helt supre i bruk, og jeg har ingen problemer med å ta ut langpanne med disse. De kan vaskes i oppvaskmaskinen og jeg er så fornøyd at jeg kjøpte slike i julegave til andre i år
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Det høres bra ut! De er jo skikkelig stilige da, så jeg tror jeg beholder de.
LilleBille Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Veldig greie - men litt stive synes jeg (hvertfall de jeg har Eva Solo) - og derfor litt vanskelige å få tak rundt "høye former" etc.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #6 Skrevet 4. januar 2006 Veldig greie - men litt stive synes jeg (hvertfall de jeg har Eva Solo) - og derfor litt vanskelige å få tak rundt "høye former" etc. ← Kanskje enig med LilleBille om at de er litt stive, jeg har også Eva Solo. Jeg fant noen på Til Bords som er mykere og tynnere. (og til halve prisen)
Arkana Skrevet 4. januar 2006 #7 Skrevet 4. januar 2006 Jeg synes de er greie, men foretrekker helt klart grytevotter. Da får man bedre tak og trenger ikke være redd for å brenne seg på andre deler av hånden.
Leo Skrevet 4. januar 2006 #8 Skrevet 4. januar 2006 Litt OT, men jeg ønsker meg grytevotter i silikon. Har sett det i USA, men dumme meg kjøpte dem ikke. Har noen sett noe slikt her til lands?
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2006 #9 Skrevet 4. januar 2006 Digger dem! Har Eva Solos grå, men de sorte er litt tynnere og mer føyelige.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #10 Skrevet 4. januar 2006 Nå har jeg prøvd de! Jeg har de sorte, forresten. De fungerer aldeles utmerket
momo Skrevet 4. januar 2006 #11 Skrevet 4. januar 2006 Vi har og Eva solo sine og synes de er helt geniale.
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #12 Skrevet 4. januar 2006 Jeg liker dem kjempegodt (har også eva solo sine). Men sambo er ikke så begeistret. Mulig fordi han har større hender enn meg og at de dermed blir litt små? Ikke vet jeg, jeg digger dem hvertfall
Gjest Hel Skrevet 4. januar 2006 #13 Skrevet 4. januar 2006 Hvor får man tak i sånne? Aldri hørt om det jeg.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #14 Skrevet 4. januar 2006 Du får de i de fleste kjøkkeavdelinger. Glasmagasinet, Jernia...
Spirito Skrevet 4. januar 2006 #15 Skrevet 4. januar 2006 Litt OT, men jeg ønsker meg grytevotter i silikon. Har sett det i USA, men dumme meg kjøpte dem ikke. Har noen sett noe slikt her til lands? ← Mamma har sånne, men jeg vet ikke hvor hun har kjøpt dem. Men hun har ikke vært lenger enn Danmark siden hun fikk dem, så de finnes ihvertfall i skandinavia.
smile Skrevet 4. januar 2006 #16 Skrevet 4. januar 2006 Hvor får man tak i sånne? Aldri hørt om det jeg. ← Der de selger Eva solo.... Glasmagasinet, tilbords++++ Jeg ønsket meg sånne til jul men fikk ikke Har prøvd de hos venner og de er storfornøyde, spesielt med tanke på oppvaskmaskin
Gjest 1111 Skrevet 4. januar 2006 #17 Skrevet 4. januar 2006 Hva er prisen på slike? Høres ut som noe jeg kunne likt Små hender har jeg og.
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #18 Skrevet 4. januar 2006 Shit!! Da jeg leste overskrifta på denne tråden kom jeg på at vi fikk et par slike i forsinka bryllupsgave på nyttårsaften! Og glemte dem igjen....
Spirito Skrevet 5. januar 2006 #20 Skrevet 5. januar 2006 De på TilBords koster 100 og kan brukes til å skrelle hvitløk i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå