AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Har vært med en herlig fyr ett år, og først nå har han begynte å snakke litt om sine tidligere forhold og ex-damer, og jeg begynner nå å lure litt på han. To av de har vært ekstremt overvektige og har tatt slankeoperasjon, og den ene hadde to barn men gadd ikke ha så mye omsorg pga dårlig rygg pga overvekten, psykisk stress og "ønsket å ha fri" til å gå på karaokepub. Etter operasjonen orket hun ikke å gjøre det som legen hadde anbefalt i forhold til mat/trening, så hun gikk like mye opp igjen etter vekttap. Jeg spurte mer om hennes situasjon fordi det hørtes trist ut mtp barna, men da sa han at han ikke hadde spurt henne noe mer, for de var "kun" sammen i 3 år. Den andre exdamen hadde ofte stemmer i hodet, og fungerte dårlig. Den tredje var bipolar og gikk veldig opp og ned i humør, som medførte mye kjefting. Den fjerde var han så fascinert over fordi hun brukte alltid å fise og rape høyt og le godt av seg selv, og det var så befriende og sjarmerende, sa han. Har ikke orket å spørre mer om de andre, men jeg trodde jeg skilte meg ut som hans kjæreste siden jeg har mye problemer med nakken, men er ekstremt normal har jeg funnet ut 🙉 Er dette normalt? Anonymkode: 37d25...182 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Det er ikke normalt å ha en historie med ekser som er så ekstrem. Hvorfor velger han slike kvinner? Anonymkode: dab8b...840 13 1 3
svartkatt Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Om hva er normalt? Hva er det du egentlig lurer på og vil med dette? 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke normalt å ha en historie med ekser som er så ekstrem. Hvorfor velger han slike kvinner? Anonymkode: dab8b...840 Det spurte jeg om også for han virker veldig normal synes jeg så langt, men han blir lett tiltrukket til kunstneriske og sære mennesker sier han. Jeg finnes ikke sær og ikke så kunstnerisk. Han har også vært utro mot to damer, men de var utro mot han også. Dette ble jeg litt urolig over kjenner jeg, og sa til ham også at jeg har nulltoleranse for utroskap, og er ikke for åpent forhold. Ts Anonymkode: 37d25...182
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 Du har kun hans ord på dette. Den bipolare med ustabilt humør kan like gjerne vært en frisk kvinne som ble ustabil pga han var utro. Dama med stemmer i hodet kan også være en løgn eller det kan være sant, schizofreni er jo ikke en uvanlig lidelse. Jeg har også vært kjæreste med en schizofren men henger han ikke ut til nye kjærester fordet Den overvektige kan godt ha prøvd alt hun klarte for å holde sunn vekt og ville tilbringe all tid med barnet sitt men pga barnefar også har rettigheter hadde hun mye alenetid og slo ihjel tiden på karaokebar Prompedama kan godt hende eksisterer men sier det ikke litt om hvor ekkel han er som syntes det var sjarmerende? Anonymkode: 1d9b8...86a 9 1 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det spurte jeg om også for han virker veldig normal synes jeg så langt, men han blir lett tiltrukket til kunstneriske og sære mennesker sier han. Jeg finnes ikke sær og ikke så kunstnerisk. Han har også vært utro mot to damer, men de var utro mot han også. Dette ble jeg litt urolig over kjenner jeg, og sa til ham også at jeg har nulltoleranse for utroskap, og er ikke for åpent forhold. Ts Anonymkode: 37d25...182 Han synes fising, raping og fedme er kunstnerisk og sært? Det sier jo litt om ham. Du sier at han også har vært utro, og kvinner har vært utro med ham. Jeg tror ikke han er noe å satse på. Anonymkode: dab8b...840 6 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 svartkatt skrev (2 minutter siden): Om hva er normalt? Hva er det du egentlig lurer på og vil med dette? Er det normalt å være med den ene damen etter den andre som har psykiske sykdommer, fedmeproblemer(120-150 kg) når han sier han ikke liker store kropper? Vi satt og så på TV i går kveld og så et innslag fra en nudiststrand der flere av kroppene var store, og da begynte han å si æsj flere ganger og da sa jeg at jeg synes det er litt upassende når han har vært med minst to damer som er ekstremt store og også andre som er overvektige. I tillegg til alt det andre han har fortalt meg som jeg ikke har skrevet her inne, fordi jeg er redd for at noen vet hvem jeg skriver om. Ts Anonymkode: 37d25...182
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 Hadde jo ikke tatt dette som et kompliment nei. Om en person kun har brennende røde flagg i fortidens relasjoner - og det gjentakende - hvilken rolle hadde jeg der? 🤷♀️😅 Kun den ene her virket jo normal (hun ene med slankekirurgi). Ellers var jo alt dingdongkokko. Anonymkode: 0ddc8...248 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 Og han virker helt idiot som sier æsj til overvektige på tv 😶🌫️ Anonymkode: 0ddc8...248 8 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #10 Skrevet 23. april 2023 det er jo et mønster her ja.. hvilke finurligheter har du da? Du må jo passe inn i rekken på en måte Anonymkode: fbdb3...88a 7 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #11 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det normalt å være med den ene damen etter den andre som har psykiske sykdommer, fedmeproblemer(120-150 kg) når han sier han ikke liker store kropper? Vi satt og så på TV i går kveld og så et innslag fra en nudiststrand der flere av kroppene var store, og da begynte han å si æsj flere ganger og da sa jeg at jeg synes det er litt upassende når han har vært med minst to damer som er ekstremt store og også andre som er overvektige. I tillegg til alt det andre han har fortalt meg som jeg ikke har skrevet her inne, fordi jeg er redd for at noen vet hvem jeg skriver om. Ts Anonymkode: 37d25...182 Det høres jo ut som om han rett og slett ikke får seg bedre damer. Han sier han liker kunstneriske damer, men har jo feilet totalt med å finne noen som er det. Han liker ikke store kropper, men må ta til takke med det han får. Dette høres ut som en mann som få kvinner vil ha, med mindre det er noe galt med de. Anonymkode: dab8b...840 2 3
Tøvftta Skrevet 23. april 2023 #12 Skrevet 23. april 2023 Personer som omtaler sine ex’er negativt er jeg bestandig litt obs på. Er det virkelig så ille som vedkommende sier eller er det noe annet bak? Og hvorfor har dere lyst å prate om ex’ene hans uansett? 7 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #13 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde jo ikke tatt dette som et kompliment nei. Om en person kun har brennende røde flagg i fortidens relasjoner - og det gjentakende - hvilken rolle hadde jeg der? 🤷♀️😅 Kun den ene her virket jo normal (hun ene med slankekirurgi). Ellers var jo alt dingdongkokko. Anonymkode: 0ddc8...248 To hadde slankekirurgi. Hun som "ikke gadd" å ha barna sine, og en annen ex som han har to barn med som er en dramaqueen visstnok, men de samarbeider bra ang barna og han er en god far. ts Anonymkode: 37d25...182 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #14 Skrevet 23. april 2023 Han viser at han ikke har respekt for damer han ikke er i forhold med. Altså mangler respekt for damer generelt. Å si æsj til overvektige når han har vært med overvektige selv viser jo hvor hyklersk og respektløs han er. Neste han snakker nedlatende om er deg. Han der er ikke god Anonymkode: 1d9b8...86a 10 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #15 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): det er jo et mønster her ja.. hvilke finurligheter har du da? Du må jo passe inn i rekken på en måte Anonymkode: fbdb3...88a Jeg er altfor normal😀 Har stabil psyke, har ikke prompet eller rapt foran ham enda fordi det er flaut synes jeg. Jeg er slank og har aldri prøvd karaokepub, og kunne hatt mitt barn hos meg 100%, men hun har også en far hun skal være med. ts Anonymkode: 37d25...182
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #16 Skrevet 23. april 2023 Han forelsker seg vel i personen. Er da mange med slike sykdommer som ikke er single. Har hatt ME I årevis, og har hatt samme fyr ca like lenge. Har vært sammen snaut 2 år , der jeg ikke var syk. Tilsammen ca 3år. Han vil ikke ha noen andre, han er sammen med meg, og ikke sykdommen min. Den er bare en ekstra del i livet Anonymkode: 577df...b4d 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #17 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han forelsker seg vel i personen. Er da mange med slike sykdommer som ikke er single. Har hatt ME I årevis, og har hatt samme fyr ca like lenge. Har vært sammen snaut 2 år , der jeg ikke var syk. Tilsammen ca 3år. Han vil ikke ha noen andre, han er sammen med meg, og ikke sykdommen min. Den er bare en ekstra del i livet Anonymkode: 577df...b4d Jo men han beskriver ex damene som krevende med mye krangling, drama og mye rart som skjedde, og det ble brudd pga det. Utroskapen var ikke årsaken til brudd, da damene var utro mot han først, sier han. Ts Anonymkode: 37d25...182
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #18 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har vært med en herlig fyr ett år, og først nå har han begynte å snakke litt om sine tidligere forhold og ex-damer, og jeg begynner nå å lure litt på han. To av de har vært ekstremt overvektige og har tatt slankeoperasjon, og den ene hadde to barn men gadd ikke ha så mye omsorg pga dårlig rygg pga overvekten, psykisk stress og "ønsket å ha fri" til å gå på karaokepub. Etter operasjonen orket hun ikke å gjøre det som legen hadde anbefalt i forhold til mat/trening, så hun gikk like mye opp igjen etter vekttap. Jeg spurte mer om hennes situasjon fordi det hørtes trist ut mtp barna, men da sa han at han ikke hadde spurt henne noe mer, for de var "kun" sammen i 3 år. Den andre exdamen hadde ofte stemmer i hodet, og fungerte dårlig. Den tredje var bipolar og gikk veldig opp og ned i humør, som medførte mye kjefting. Den fjerde var han så fascinert over fordi hun brukte alltid å fise og rape høyt og le godt av seg selv, og det var så befriende og sjarmerende, sa han. Har ikke orket å spørre mer om de andre, men jeg trodde jeg skilte meg ut som hans kjæreste siden jeg har mye problemer med nakken, men er ekstremt normal har jeg funnet ut 🙉 Er dette normalt? Anonymkode: 37d25...182 Jeg ville tenkt, hvordan er foreldrene hans? Mulig hans første 3 forhold har med det å gjøre. Anonymkode: 7616e...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #19 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ville tenkt, hvordan er foreldrene hans? Mulig hans første 3 forhold har med det å gjøre. Anonymkode: 7616e...5ef De er døde Ts Anonymkode: 37d25...182
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #20 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jo men han beskriver ex damene som krevende med mye krangling, drama og mye rart som skjedde, og det ble brudd pga det. Utroskapen var ikke årsaken til brudd, da damene var utro mot han først, sier han. Ts Anonymkode: 37d25...182 Sier han.... Hadde ikke stolt et sekund på det. De som snakker dritt om alle eksene sine er alltid problemet selv Anonymkode: 1d9b8...86a 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå