Gå til innhold

Usikker bonusmamma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 4 år. Jeg er bonusmamma til 3 fantastiske jenter. Jeg opplever at vi har et greit forhold. Vi sender snap og meldinger til hverandre og alt er bra.

Men d som gjør meg så usikker er at noen ganger, blir j helt gostha. De slutter å sende melding og de slutter å svare på meldinger fra meg. Er dette bare sånn tenåringer gjør? Er d noe j har sagt / gjort? Jeg er skikkelig dårlig på "jentedrama" og blir nok enda mer usikker / nervøs for å tilnærme meg de igjen når dette skjer. Prøver å spørre kjæresten min om han vet noe, men han sier han ikke vet og at d er bare sånn.  (Alle jentene sender meldinger/snap/ringer faren flere ganger daglig...) 

Mine barn digger bonuspappaen sin og de kan snakke m han om alt. De spør om hjelp/ råd/ inviterer han m på ting og ønsker å ha han m på ting.

Mens j føler j må kjempe for å bli "godtatt" og at jentene skal se på meg som en i familien. Kjæresten min klarer ikke sette seg inn i dette da han har et godt forhold til både sine og mine barn og trenger ikke gjøre noe for å bli godtatt. Jentene vil ikke ha meg m på ting, spør aldri om j vil være m. D gjør meg veldig lei meg, for j syns virkelig de er flotte, målrettede, fine ,gode jenter som har en lysende fremtid foran seg. Jeg er også skikkelig stolt av hva de har oppnådd så langt av livet. Kanskje j kjemper for mye...

Kjenner at d å være bonusmamma til tider ikke er så lett...

Anonymkode: 969d3...884

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å prøve for hardt. Barn merker slik. Vær en kilde til trygghet og stabilitet, ikke usikkerhet. Barn blir ikke trygg av det. 

Utover dette er det helt vanlig at tenåringsjenter er litt "hot & cold". Vis dem at det ikke har noe å si for deg.

Anonymkode: abfb7...81e

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...