AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Vennina mi og typen hennes har gjort det slutt etter 2 år nesten sammen, hun har veldig kraftig kjærlighetssorg. Hun har grått siden igår kveld. Jeg bor ganske langt unna hun. Ringer hun 2 ganger om dagen.❤️ hun har det utrolig tøft. Hvordan kan jeg oppmuntre hun? Hun klarte ikke å prate i tlf fordi hun gråt så mye. Er veldig trist. Det har vært 0 drama mellom de. De hadde det utrolig bra sammen, holdt ut gjennom tykt og tynt. Men noen ganger funker det ikke. 🥲 har sagt til hun må ta tiden til hjelp og dra hos psykolog. Og bearbeide og komme seg litt videre.😊 Anonymkode: 3d7ca...485
språkpurk Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Du kan jo oppmuntre henne ved å lese høyt om personlig pronomen. Det synes jeg er gøy. Ellers er det vel bare å være til stede så godt du kan og gi henne perspektiv på situasjonen, hvis du har livserfaring til det. 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 språkpurk skrev (1 time siden): henne ved å lese høyt om personlig pronomen skulle sjøl til å kommenere.... blir så ufattelig oppgitt av total språkforvitring!!!!!!!!!! Anonymkode: e355b...fad 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå