Gå til innhold

Ny HOBBY! Litt oppsiktsvekkende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tone Bolla
Skrevet
Dette fordi du liker at folk slenger fra seg bleier over alt? Har de de ikke bedre i søppelet? Og vil du i det hele tatt informere en seksuell avviker om hvor du bor?

Deg om det

Nei, fordi jeg da slipper å gå ut i søppla med de selv *er lat skjønner du* Joda, de har det sikkert bedre i søppelet enn på bakken....

Hvorfor skulle jeg være redd for at denne seksuelle avvikeren vet hvor jeg bor, tror du han liksom vil bryte seg inn her og stjele ubrukte bleier fra oss som ligger på badet våres?

Skrevet
Hvorfor skulle jeg være redd for at denne seksuelle avvikeren vet hvor jeg bor, tror du han liksom vil bryte seg inn her og stjele ubrukte bleier fra oss som ligger på badet våres?

Hvis du skulle inngå en avtale med han om at han kunne hente bleier hos deg, så ville han jo måtte få adressen din også? :forvirret:

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

folk er rare :overrasket:

H*n kan gjerne få en avtale om å hente brukte bleier her hos oss, så blir vi kvitt avfallet :o)

du var jo ironisk her, var du ikke ;)

Endret av Miloine
Skrevet
Hvis du skulle inngå en avtale med han om at han kunne hente bleier hos deg, så ville han jo måtte få adressen din også? :forvirret:

Selvfølgelig ville han få vite adressen vår, men hva så? Er det farlig at han kommer å henter brukte bleier hos oss?
Gjest Tone Bolla
Skrevet
folk er rare :overrasket:

du var jo ironisk her, var du ikke ;)

Jo da, det var i utgangspunktet ironisk ment ;) Syns dette var en artig historie om en litt "snål" hobby
Skrevet
Selvfølgelig ville han få vite adressen vår, men hva så? Er det farlig at han kommer å henter brukte bleier hos oss?

Ikke den skarpeste kniven i skuffen....

Gjest Tone Bolla
Skrevet
Ikke den skarpeste kniven i skuffen....

Nei det er jeg sikkert ikke, vet faktisk at det finnes smartere mennesker enn meg ;)

Men kanskje du kan fortelle meg hva som er så farlig med at denne personen vet hvor vi bor? *opplys den uvitende*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...