Gå til innhold

Hvorfor forandrer tankegang med alderen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

merker slik at menn / gutter jeg aldri hadde gitt en sjanse i havet til, er faktisk åpen for det nå?. Merkelig tanke som slo meg siste tiden, men kanskje ikke aktuelt å ta kontakt nå. De har sikkert gått videre.

Anonymkode: 02c64...373

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme følelse til tider, men vil ikke si det er unormalt å føle slik. For min del handlet det om alle de forferdelige forholdene jeg har hadde nettop kommet ut av og tenkte på noen "hva om?"

Anonymkode: 7a99b...9c8

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du nå da?

Anonymkode: 7d5f6...233

Skrevet

Sikkert flere grunner, men en del ser kanskje etter andre egenskaper ettersom det å etablere seg blir mer aktuelt. Noen har kanskje måttet lære gjennom feiling og erfart at de en har valgt tidligere har vært feil ‘type’ og dermed fått endret preferanser.

Et annet moment er jo om disse mennene og en selv har endret seg. En del menn trenger noen flere år på å faktisk fremstå som menn, og der kvinnene gjerne blomstrer for fult rundt 20 tar det ofte litt tid for guttene å følge etter. Kanskje er de rett og slett mer attraktive nå enn da?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

merker slik at menn / gutter jeg aldri hadde gitt en sjanse i havet til, er faktisk åpen for det nå?. Merkelig tanke som slo meg siste tiden, men kanskje ikke aktuelt å ta kontakt nå. De har sikkert gått videre.

"Ferdig med å ha det gøy" og "klar for å slå deg til ro"…?

😆

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker helt motsatt. De jeg ga en sjanse fortjente det ikke. Jeg skulle ha vært mer kresen.

Anonymkode: 26e9f...0b5

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Erfaring har en del å si.

Anonymkode: fdb7c...a5f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker helt motsatt. De jeg ga en sjanse fortjente det ikke. Jeg skulle ha vært mer kresen.

Samme her. Nysgjerrighet og åpenhet ga meg mange erfaringer som jeg hade klart meg bedre uten.
I dag er nettet svært finmasket, og mindre enn en promille av folk jeg møter har noe ved seg...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe magi hvis det er det du lurer på.

Du skriver ikke hvor gammel du er, vil anta du er i slutten av 30 årene. Det er også den fasen mange kvinner ikke er den de engang var, all den aktiviteten og den sosiale delen som gjør at man tiltrekkes av personer som man ser på forhold materiale da, men det var den tid. Nå er du templet ut av det livet du engang hadde og de mennene du kansellerte passer deg bedre nå, de er etter din mening de som passer best til å fylle tomrommet du nå har med kjærlighet og trygghetsfølelse. 

Anonymkode: be958...633

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplever at veldig mange menn som gikk etter partybærtene og de mest ekstroverte drama damene før prøver seg på meg som er rake motsetningen nå i voksen alder. Tenker det er naturlig egentlig, å utforske det spennende når man er ung og dum og å gå for det fornuftige og trygge når man har utviklet frontallappen og blitt mer moden. 

Anonymkode: 18e48...7a7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noe magi hvis det er det du lurer på.

Du skriver ikke hvor gammel du er, vil anta du er i slutten av 30 årene. Det er også den fasen mange kvinner ikke er den de engang var, all den aktiviteten og den sosiale delen som gjør at man tiltrekkes av personer som man ser på forhold materiale da, men det var den tid. Nå er du templet ut av det livet du engang hadde og de mennene du kansellerte passer deg bedre nå, de er etter din mening de som passer best til å fylle tomrommet du nå har med kjærlighet og trygghetsfølelse. 

Anonymkode: be958...633

Helt enig at det er ei litt opp i årene. Hun hadde nok ikke sittet her å skrevet dette om du var 20. Det er nok noe med alderen. ikke noe særlig fester eller annet kappløp man foretar seg i 45-50 (noe jeg antar hun er)

Anonymkode: b0846...99f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er det fordi du ikke har så mange alternativer lenger kanskje? 

Anonymkode: 811d0...7cb

• Liker 1
Skrevet

En vil vel utvikle seg i en eller annen retning og de du avviste er antagelig på et annet sted nå de også. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kontakte dem igjen? nei det må du ikke finne på. De har gått videre. La oss stemme alderen på TS

stem hjerte - 21-25

stem tommel opp -31-35

stem pokal - 36-40

Anonymkode: 96cdd...490

• Liker 2
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Yngre og eldre folk har ofte sin egen måte og kommunisere på. Eldre folk har gjerne  en bredere livserfaring en yngre folk, og de bruker gjerne "ord -og utrykk" som er ukjent for yngre.

Anonymkode: 8f470...04b

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo en klisjé. Kvinner som surrer rundt med rundbrennere når de er i sin beste alder utseendemessig, og når de går lei av det livet, og er på hell utseendemessig, begynner å planlegge fremtiden sin. Mangler bare litt sutring over at oppegående menn på egen alder ikke er interessert fordi de er attraktive for yngre kvinner nå 😄

Anonymkode: 1343f...1ba

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ny informasjon som hjernen kan bearbeide over tid ,gir gjerne nye konklusjoner.

Anonymkode: 10df7...4eb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Dette er jo en klisjé. Kvinner som surrer rundt med rundbrennere når de er i sin beste alder utseendemessig, og når de går lei av det livet, og er på hell utseendemessig, begynner å planlegge fremtiden sin. Mangler bare litt sutring over at oppegående menn på egen alder ikke er interessert fordi de er attraktive for yngre kvinner nå 😄

Anonymkode: 1343f...1ba

Jadda. Alle kvinner er vakre og omsvermet når de er 20 og støgge hekser når de er 40. For menn er det motsatt. Alle menn ser ut som barn når de er 20 og som George clooney når de er 40,50,60,70 og 80.

Anonymkode: 74c82...93f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kontakte dem igjen? nei det må du ikke finne på. De har gått videre. La oss stemme alderen på TS

stem hjerte - 21-25

stem tommel opp -31-35

stem pokal - 36-40

Anonymkode: 96cdd...490

Jeg tror hun er 25-31

Anonymkode: d5689...565

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Det kan jo være noe så enkelt som erfaring. Selv om ikke alle dater vakre/sjarmerende narsisister når vi er 18, så er det vel noe med hvordan man vurderer egenskaper. 

Anonymkode: 36242...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...