AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Hei! jeg har en på snart 5 år som biter i fingre drar ut sånn hud i fingrene til han plutselig får infeksjon og fuss ut, også med å si at han har blitt bedre fyste gang da han fikk antibiotika men fyf så dyrt! 700kr.. og helt værk når jeg prøver å få han til å slutte å bite på fingre.. nå har han fått igjen på en finger infeksjonen tilbake.. og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, blir så dyrt med 700kr hele tiden fordi barnet ikke vil slutte! Er dette en virus eller bakterie? Noen som har anbefaling eller erfaring? Anonymkode: d1f17...461
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Jeg biter også. Har Tourettes🫣 Har han andre tics? Anonymkode: 4b240...d53 1 1
Million Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Hvis du får antibiotika og det hjelper, er det jo bakterieinfeksjon. Antibiotika gis ikke til virusinfeksjoner, fordi det ikke fungerer på virus. Rart han ikke slutter med den uvanen når han selv merker hva som skjer og ubehaget med det og disse infeksjonene. Kan du kanskje smøre på sånn stopp-å-bite-negler på fingrene hans, så han kjenner den vonde (men ufarlige) smaken og husker på at "å nei, jeg skulle jo ikke bite på fingrene"....? Du får kjøpt sånt middel til å ha på neglene på apoteket. Bare spør etter middelet som er for folk som vil slutte å bite negler. Det fungerer sikkert for de som skal slutte å bite huden rundt neglene også. Smør utover hele fingerens tupp. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 Bruk sårsalve, så går det bort innen 2-3 dager. Anonymkode: d3fff...72f
lajlaj Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg biter også. Har Tourettes🫣 Har han andre tics? Anonymkode: 4b240...d53 Diagnose-patruljen var kjapp i denne tråden, gitt.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 2 hours ago, lajlaj said: Diagnose-patruljen var kjapp i denne tråden, gitt. Diagnose-patruljen faktisk😅 Sannsynligvis er det ikke det, men i og med at biting i hender/fingre til de blør og får infiserte sår er en rimelig heavy uvane så tenkte jeg kanskje det var verdt å nevne. Jeg fikk min diagnose først som nesten voksen og sliter endel med det. Ble bare bedt om å holde opp med «uvanene» mine og lærte fort at jeg var et ulydig og håpløst barn. Derfor jeg ble diagnose-patrulje nå. Sorry for det. Det var godt ment i alle fall. Anonymkode: 4b240...d53 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå