AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Noen med erfaring? Anonymkode: 68bfa...2a5
Snublefot62 Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Det er ikke det FVK er til for. Dere må gå til en samlivsterapeut. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Snublefot62 skrev (12 minutter siden): Det er ikke det FVK er til for. Dere må gå til en samlivsterapeut. Jo. https://www.bufdir.no/familie/par/ Det er vanlig at det oppstår store og små utfordringer i parforholdet. Vi tilbyr samtaler for gifte og samboere. Par med barn og unge blir prioritert. Dette kan dere få hjelp til ønske om å jobbe med forholdet kommunikasjonsvansker seksuelle problem krangling, utroskap, sjalusi brudd og foreldresamarbeid mine og dine barn trusler, vold eller rus uro for barn Anonymkode: 68bfa...2a5
Snublefot62 Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jo. https://www.bufdir.no/familie/par/ Det er vanlig at det oppstår store og små utfordringer i parforholdet. Vi tilbyr samtaler for gifte og samboere. Par med barn og unge blir prioritert. Dette kan dere få hjelp til ønske om å jobbe med forholdet kommunikasjonsvansker seksuelle problem krangling, utroskap, sjalusi brudd og foreldresamarbeid mine og dine barn trusler, vold eller rus uro for barn Anonymkode: 68bfa...2a5 Beklager. Da tok jeg feil. Da skal FVK dekke et større kompetanseområde enn jeg først trodde. Min anbefaling da blir fortsatt å finne egen samlivsterapeut. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 Nei og ikke en samlivsterapeut heller Anonymkode: 517a3...493 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei og ikke en samlivsterapeut heller Anonymkode: 517a3...493 Det er det jeg frykter og. Anonymkode: 68bfa...2a5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 Kan jeg aldri tenke meg , følelsene kommer fra innsiden , noe du må jobbe med selv . Jeg sliter med det samme , aner ikke hvordan man kan få de tilbake hvis det er noe trøst . 🙈 Anonymkode: ac5c4...235 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå