AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Jeg har badet ukentlig med datteren min på litt over året siden hun var 8 uker. Det har med andre ord blitt noen runder i bassenget. Fra første kursdag anbefalte de badetruser, og ikke badebleier, så det er det vi bruker. Så langt har vi sluppet unna avføring i denne trusa som klemmer stramt rundt lår og mage, og godt er det, for jeg har jo vært litt usikker på hvordan en slik situasjon skal løses. Uansett, i dag var dagen, og jeg var ganske lettet da jeg så at den faktisk holdt på avføringen så bassenget ikke måtte tømmes etter vårt besøk. Så her er mitt (mulig svært dumme) spørsmål: Hvordan «tømmer» man denne trusa uten å få bæsj over alt? Går dere i dusjen, tar turen innom toalettet først, eller? Vi gikk for sistnevnte, for jeg tenkte at dette må jo i do. Likevel var det ikke så lett å dra av denne stramme trusa uten å få innholdet utover bena til ungen, og den var jo full av vann som lakk. Det ble altså litt vasking av gulv, barn og truse der inne, og jeg tenkte for meg selv at det må jo bare være jeg som er så klønete. Dette kan jo ikke være meningen bak designet. Her virker jo badebleier bedre, hvor man kan rive opp sidene, som på en vanlig bleie. Nå har det jo ikke skjedd før, så kan hende vi slipper dette igjen, men denne kløna tar gjerne i mot noen tips og triks😅 Og enda et spørsmål: Er det meningen at man bare skal skylde den og fortsette å bade? Jeg fikk meg ikke helt til å gjøre det, så trusa gikk i en plastpose, også sa vi oss ferdige. Anonymkode: 424d8...5f2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Imsevimse badebksene har knapper i siden. Enkle å både ta på og av. Er uhellet ute, er badestunden over. Da går bleia i en pose og blir vasket hjemme. Anonymkode: e2a57...bff
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Vi bruker et tomt tøybleieskall som badebleie. Det har strikk rundt lår og i ryggen og borrelås foran. Da er det lett å tømme den ved behov. Anonymkode: 39184...61f 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Imsevimse badebksene har knapper i siden. Enkle å både ta på og av. Er uhellet ute, er badestunden over. Da går bleia i en pose og blir vasket hjemme. Anonymkode: e2a57...bff AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi bruker et tomt tøybleieskall som badebleie. Det har strikk rundt lår og i ryggen og borrelås foran. Da er det lett å tømme den ved behov. Anonymkode: 39184...61f Dette høres jo mye bedre ut! Spørs om vi ikke må bytte Badetruse. Anonymkode: 424d8...5f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå