AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Jeg er 36 år gammel, og de siste 3 årene har jeg utviklet poser under øynene. Får ofte høre at jeg ser trøtt ut, og folk spør om jeg har fått for lite søvn i det siste. Det vises også godt på bilder, ja - jeg vegrer meg fra å ta selfies, eller være med på bilder. Jeg får nok søvn, drikker mye vann. Er dette en permanent greie som må fikses via kirurgi, eller finnes det noen naturlige måter å redusere posene? Anonymkode: 1d477...8e9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Jeg lurer på det samme! Er dine poser løs hud, eller væskefylte, hovne poser? Anonymkode: 0e815...37a
flusa Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 13.02): Jeg er 36 år gammel, og de siste 3 årene har jeg utviklet poser under øynene. Får ofte høre at jeg ser trøtt ut, og folk spør om jeg har fått for lite søvn i det siste. Det vises også godt på bilder, ja - jeg vegrer meg fra å ta selfies, eller være med på bilder. Jeg får nok søvn, drikker mye vann. Er dette en permanent greie som må fikses via kirurgi, eller finnes det noen naturlige måter å redusere posene? Anonymkode: 1d477...8e9 Det kan hjelpe å bruke en fuktighetsgivende øyekrem, i tillegg til serum som også gir fukt. Jeg bruker i tillegg bio oil, og en slik massasje sten til å rulle det inn i huden. Rynkene mine har minsket,spesielt kråketærne rundt øynene.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Kirurgi. De går inn på innsiden av nedre øyelokk og fjerner fettposene. Ingen arr og ingen smerter. I tillegg anbefales det å ta CO2 laser for å stramme opp huden under øynene om det trengs. Jeg var til konsultasjon for tear trough for jeg tenkte at det skulle hjelpe, men fikk ikke anbefalt det. Mine poser trengte mer 😆 Så jeg er operert, og veldig fornøyd med det. Det er ikke som øvre øyelokk hvor man ser annerledes ut etterpå, man ser det egentlig kun på før/etter bilder. Anonymkode: f56b8...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå