Gå til innhold

poser under øynene - finnes det noen naturlig behandling, eller er operasjon eneste vei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 år gammel, og de siste 3 årene har jeg utviklet poser under øynene. Får ofte høre at jeg ser trøtt ut, og folk spør om jeg har fått for lite søvn i det siste. Det vises også godt på bilder, ja - jeg vegrer meg fra å ta selfies, eller være med på bilder. 

Jeg får nok søvn, drikker mye vann. Er dette en permanent greie som må fikses via kirurgi, eller finnes det noen naturlige måter å redusere posene?

Anonymkode: 1d477...8e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme! Er dine poser løs hud, eller væskefylte, hovne poser?

Anonymkode: 0e815...37a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 13.02):

Jeg er 36 år gammel, og de siste 3 årene har jeg utviklet poser under øynene. Får ofte høre at jeg ser trøtt ut, og folk spør om jeg har fått for lite søvn i det siste. Det vises også godt på bilder, ja - jeg vegrer meg fra å ta selfies, eller være med på bilder. 

Jeg får nok søvn, drikker mye vann. Er dette en permanent greie som må fikses via kirurgi, eller finnes det noen naturlige måter å redusere posene?

Anonymkode: 1d477...8e9

Det kan hjelpe å bruke en fuktighetsgivende øyekrem, i tillegg til serum som også gir fukt.

Jeg bruker i tillegg bio oil, og en slik massasje sten til å rulle det inn i huden.

Rynkene mine har minsket,spesielt kråketærne rundt øynene.

AnonymBruker
Skrevet

Kirurgi. De går inn på innsiden av nedre øyelokk og fjerner fettposene. Ingen arr og ingen smerter. I tillegg anbefales det å ta CO2 laser for å stramme opp huden under øynene om det trengs. 
Jeg var til konsultasjon for tear trough for jeg tenkte at det skulle hjelpe, men fikk ikke anbefalt det. Mine poser trengte mer 😆 
Så jeg er operert, og veldig fornøyd med det. Det er ikke som øvre øyelokk hvor man ser annerledes ut etterpå, man ser det egentlig kun på før/etter bilder. 

Anonymkode: f56b8...467

Skrevet

Drikk mer vann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...