Gå til innhold

Er det rart å ha dobbeltdyne når man er singel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vurderer å slå til med dobbeltdyne i dun, noe som jo koster en del. 

Men så begynte jeg å tenke. Er det rart å ha dette når man er enslig? 

Vil en potensiell fremtidig date tenke at jeg er rar, eller at dynen ble kjøpt av meg og en ex i et tidligere forhold? 

Anonymkode: efe03...3b6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du er singel, så hva er du bekymret for? At soveromsinspeksjonen skal komme innom en tur for inspeksjon og legge seg oppi hvorfor du som singel har en dobbeltdyne?

Anonymkode: b7d70...05d

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men spørsmålet er ganske rart. 😅

Anonymkode: bb211...d5d

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er ikke rart i det heletatt. jeg har to enkelt dyner men jeg bruker begge på vinter'n... to dyner på .. blir litt tyngde ..og  nå skjønner jeg poenget med vektdyne hvis de gir ekstra vekt. Det gjør at en sovner fortere og bedre og man føler seg litt innpakket og varm. Deilig.  Kos deg med dobbeldyna du. rull deg inn i den som en kokkong lol. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart å lure på om det er rart. Har hatt det i alle år og tanken på at det skulle være rart har aldri falt meg inn. Da jeg for mange år siden hadde samboer, sov jeg med dobbeldynen og han med enkeldyne ved siden av.

Anonymkode: baa49...441

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min og jeg har hver vår dobbeltdyne i samme seng. Har aldri tenkt  over om det er «rart». Har ikke tenkt å spørre noen heller. Er det rart?

Anonymkode: aef43...97e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha er i samme sko som deg ts og er redd for at en mann jeg har med meg hjem skal tro at jeg har dobbeltdyne fordi jeg pleier å ha med meg menn hjem eller forbereder meg på å ta meg meg noen hjem. 

Det er jo fordi jeg liker å sove tett at jeg vurderer å kjøpe dobbeltdyne før jeg begynner å date men vil liksom ikke at daten skal gjennomskue at jeg har forberedt meg hehe 

Anonymkode: f9179...d65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel og en stolt eier av dobbeltdyne ;) 

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, det er rart å ha dobbeldyne i et samboerskap, med mindre man nyter fislukten til partneren sin.

Anonymkode: 6cd7e...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og samboeren min har separate soverom, med hver vår dobbeldyne😊

Anonymkode: 699b7...806

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har alltid hatt dobbeltdyne, og er singel. Begge tenåringene mine har dobbeltdyne. 

Anonymkode: e9c7d...d89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har, og vil ikke ha, dobbeltdyne, men har alltid 2-3 enkeltdyner i senga, og flere puter.

Jeg kan ikke si at jeg har hatt for vane å analysere antall puter/dyne hos dates jeg har vært med hjem.
Dere som er redd for hva daten tenker lm slikt, tenker dere selv veldig mye over det når dere er hos andre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel og har vurdert dobbeldyne, men det er noe herk å måtte bytte ut alle dynetrekkene🙃🤭🤪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 12.44):

Vurderer å slå til med dobbeltdyne i dun, noe som jo koster en del. 

Men så begynte jeg å tenke. Er det rart å ha dette når man er enslig? 

Vil en potensiell fremtidig date tenke at jeg er rar, eller at dynen ble kjøpt av meg og en ex i et tidligere forhold? 

Anonymkode: efe03...3b6

Ikke "rart", med mindre du et mann og skal ha dynetrekk med et stort bilde av My Little Pony.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...