AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Jeg gleder meg så vanvittig til å endelig få litt bedre råd. Har vært skilt en del år nå og har et barn fra før. Skal ikke legge skjul på at økonomien er trang og dessverre går nesten hele barnebidraget med til å betale utgifter for mitt barn. Flytter endelig sammen med en mann med stabil jobb og inntekt nå. Da vil jo han betale en del av dette slik at jeg slipper å bruke alle pengene jeg får inn på meg og mitt barn. Da kan jeg endelig få meldt barnet mitt på ridetimer og litt dyrere fritidsaktiviteter også. Anonymkode: a0802...15b 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Ja, det er dyrt å være enslig... Anonymkode: 5b0bd...9ce
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 jeg har topp økonomi som særboer. Ingen barn selvsagt - de er jo ikke annet enn et pengesluk Anonymkode: 1f47c...775 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 Ja, det er godt å ha noen å dele den økonomiske belastningen med. Samtidig så er det ikke til å stikke under en stol, at det er litt å jobb å få et samliv til å fungere godt, spesielt når der er barn inn i bildet. Anonymkode: c40e7...f7e
Rødstrupa Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg gleder meg så vanvittig til å endelig få litt bedre råd. Har vært skilt en del år nå og har et barn fra før. Skal ikke legge skjul på at økonomien er trang og dessverre går nesten hele barnebidraget med til å betale utgifter for mitt barn. Flytter endelig sammen med en mann med stabil jobb og inntekt nå. Da vil jo han betale en del av dette slik at jeg slipper å bruke alle pengene jeg får inn på meg og mitt barn. Da kan jeg endelig få meldt barnet mitt på ridetimer og litt dyrere fritidsaktiviteter også. Anonymkode: a0802...15b Grunnen til å bli samboer for deg høres ut til å få bedre råd. Eh, trodde det skulle være for kjærlighet og en ny form for tosomhet jeg… ikke primært pga. økonomi. 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gleder meg så vanvittig til å endelig få litt bedre råd. Har vært skilt en del år nå og har et barn fra før. Skal ikke legge skjul på at økonomien er trang og dessverre går nesten hele barnebidraget med til å betale utgifter for mitt barn. Flytter endelig sammen med en mann med stabil jobb og inntekt nå. Da vil jo han betale en del av dette slik at jeg slipper å bruke alle pengene jeg får inn på meg og mitt barn. Da kan jeg endelig få meldt barnet mitt på ridetimer og litt dyrere fritidsaktiviteter også. Anonymkode: a0802...15b Ikke nødvendigvis: Hva er den nye mannen din egentlig – pengemaskin for deg og ungen din? 🤨 Anonymkode: eafdf...02a 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 OBS: Dette er en paroditråd på den andre tråden hvor en mor forventer at den nye samboeren skal betale halvparten av alle utgifter til barnet til hennes og exmannen. Anonymkode: ad32a...cd5 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: OBS: Dette er en paroditråd på den andre tråden hvor en mor forventer at den nye samboeren skal betale halvparten av alle utgifter til barnet til hennes og exmannen. Anonymkode: ad32a...cd5 Sikker på det? Mange rare kvinner der ute. Anonymkode: eafdf...02a 1
Rødstrupa Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): OBS: Dette er en paroditråd på den andre tråden hvor en mor forventer at den nye samboeren skal betale halvparten av alle utgifter til barnet til hennes og exmannen. Anonymkode: ad32a...cd5 Det virker nesten som en 🧌tråd. 1
Hulderen Skrevet 23. april 2023 #10 Skrevet 23. april 2023 Skal dere ikke ha separat økonomi, som de fleste samboere? Klart, strømregning og husleie blir jo billigere, men dere vil fortsatt trenge det samme av klær, mat og diverse.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #11 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sikker på det? Mange rare kvinner der ute. Anonymkode: eafdf...02a Ja, jeg er sikker. TS stiller ikke noe spørsmål, legger ikke opp til å få noe konstruktiv feedback. Innlegget er kun skrevet for å enten provosere eller ironisere. Anonymkode: ad32a...cd5 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #12 Skrevet 23. april 2023 Rødstrupa skrev (1 time siden): Grunnen til å bli samboer for deg høres ut til å få bedre råd. Eh, trodde det skulle være for kjærlighet og en ny form for tosomhet jeg… ikke primært pga. økonomi. Det er tydeligvis det som er poenget for ca halvparten av KG sine brukere hvis du leser i tråden om «samboer vil ikke betale for mitt barn». Ufattelig mange golddiggers ser man 😶 Hulderen skrev (1 time siden): Skal dere ikke ha separat økonomi, som de fleste samboere? Klart, strømregning og husleie blir jo billigere, men dere vil fortsatt trenge det samme av klær, mat og diverse. I følge den andre tråden er det forventet at man har felles økonomi og at steforelder skal betaler halvparten av alle utgifter - ridetimer, egen ponni, privattimer i dans, flybilletter, forball-cup, ny iphone, you name it. Anonymkode: 5015f...abb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #13 Skrevet 23. april 2023 Håper dette er tull. Eller så tenker jeg stakkars mann. Kun ute etter pengene hans Anonymkode: 600f3...ded
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #14 Skrevet 23. april 2023 Er vel slikt man kaller "hore oppførsel" Anonymkode: 618ad...586
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #15 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gleder meg så vanvittig til å endelig få litt bedre råd. Har vært skilt en del år nå og har et barn fra før. Skal ikke legge skjul på at økonomien er trang og dessverre går nesten hele barnebidraget med til å betale utgifter for mitt barn. Flytter endelig sammen med en mann med stabil jobb og inntekt nå. Da vil jo han betale en del av dette slik at jeg slipper å bruke alle pengene jeg får inn på meg og mitt barn. Da kan jeg endelig få meldt barnet mitt på ridetimer og litt dyrere fritidsaktiviteter også. Anonymkode: a0802...15b Så du flytter sammen med han kunne pga økonomi? Helt feil grunnlag til samboerskap Anonymkode: fc5b3...cc8
Hulderen Skrevet 23. april 2023 #16 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er tydeligvis det som er poenget for ca halvparten av KG sine brukere hvis du leser i tråden om «samboer vil ikke betale for mitt barn». Ufattelig mange golddiggers ser man 😶 I følge den andre tråden er det forventet at man har felles økonomi og at steforelder skal betaler halvparten av alle utgifter - ridetimer, egen ponni, privattimer i dans, flybilletter, forball-cup, ny iphone, you name it. Anonymkode: 5015f...abb Hvilken tråd? Lenke, takk.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #17 Skrevet 23. april 2023 Hulderen skrev (5 minutter siden): Hvilken tråd? Lenke, takk. Den er lenket til litt lengre opp. Anonymkode: f023f...41a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #18 Skrevet 23. april 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: OBS: Dette er en paroditråd på den andre tråden hvor en mor forventer at den nye samboeren skal betale halvparten av alle utgifter til barnet til hennes og exmannen. Anonymkode: ad32a...cd5 TS her. Dette er helt riktig. Anonymkode: a0802...15b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #19 Skrevet 23. april 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg er sikker. TS stiller ikke noe spørsmål, legger ikke opp til å få noe konstruktiv feedback. Innlegget er kun skrevet for å enten provosere eller ironisere. Anonymkode: ad32a...cd5 Mest for å ironisere, og for å sette budskapet i den andre tråden litt på spissen. For å åpne noen øyner om at det faktisk er TS som er ganske urimelig i den andre tråden. Vel er mit HI en smule overdrevet, men den speiler alikevel noe av tankegangen til de som mener samboer skal betale i den andre tråden. Anonymkode: a0802...15b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå