Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde postet et bilde på Instagram som kjæresten min var tagget i, så såg jeg at bildet ikke fantes på kontoen hans. Jeg tenkte kanskje han ikke syntes det var et flatterende bilde, og sa jeg kunne slette det visst han ikke likte det. Svaret hans var "hvaaa! dette forstår jeg ikke! har Instagram fjernet det fra kontoen min??". jeg fortsatte og sa at visst han synstest det var stygge bilde av en av oss måtte han bare si ifra. Da svarte han med at noen måtte  ha tatt over kontoen for å fjerne det. Er det noen som har opplevd det samme? kan det skje eller lyver han meg rett opp i trynet? jeg er også redd for at han lyver om andre ting. Jeg slettet bildet btw.

Anonymkode: 1fe95...459

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde postet et bilde på Instagram som kjæresten min var tagget i, så såg jeg at bildet ikke fantes på kontoen hans. Jeg tenkte kanskje han ikke syntes det var et flatterende bilde, og sa jeg kunne slette det visst han ikke likte det. Svaret hans var "hvaaa! dette forstår jeg ikke! har Instagram fjernet det fra kontoen min??". jeg fortsatte og sa at visst han synstest det var stygge bilde av en av oss måtte han bare si ifra. Da svarte han med at noen måtte  ha tatt over kontoen for å fjerne det. Er det noen som har opplevd det samme? kan det skje eller lyver han meg rett opp i trynet? jeg er også redd for at han lyver om andre ting. Jeg slettet bildet btw.

hvilke andre ting lyver han om?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre erfart i løpet av mitt halvveis lange liv at hvis noe føles shady - så er det nok noe i det. Han har nok fjernet bildet selv, mest sannsynlig fordi det er noen han ikke ønsker skal se dette bildet. 
Dersom han lyger og lurer om ting, så vil han nok neppe bli bedre. 
Veldig synd, men det er dessverre oftest slik..:( 

Anonymkode: acf98...9cc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som har laget flere andre tråder om kjæresten som ikke vil tagge av kjæresten men godtar tagging fra andre jenter?

Vet ikke hvordan tagging på instagram virker. Men hvordan du forklarer hendelsen, så virker det som han lyger.

Vet familie og venner at dere er kjærester?

Anonymkode: 995ea...5a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor dette ble en diskusjon i det hele tatt. Hvorfor har det noe å si? Dersom man har så lite tillit så er det vel andre problemer man heller burde jobbe med.

Anonymkode: 6b409...213

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det du som har laget flere andre tråder om kjæresten som ikke vil tagge av kjæresten men godtar tagging fra andre jenter?

Vet ikke hvordan tagging på instagram virker. Men hvordan du forklarer hendelsen, så virker det som han lyger.

Vet familie og venner at dere er kjærester?

nei, det er ikke meg, men stakkars jente.

Venner og familie vet at vi er kjærester. Men han snapper med veninner og blir sint når eg spør om dem. sier jeg anklager han, og bruker alltid unnskyldningen om at ex-en var utro og at det er forferdelig at jeg kan tenke sånn om han

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Venner og familie vet at vi er kjærester. Men han snapper med veninner og blir sint når eg spør om dem. sier jeg anklager han, og bruker alltid unnskyldningen om at ex-en var utro og at det er forferdelig at jeg kan tenke sånn om han

Kjenner du disse venninnene? Eller vil han ikke inkludere deg i vennegjengen?

At han blir sint kan tyde på at han skjuler noe, eller at du spurte på en måte som sårer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han lyver ja. Prøver å skjule forholdet deres. 

Anonymkode: 7d0df...e81

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Legg ut et nytt flott bilde av dere sammen. Og ærlig talt, dersom du i mange sammenheng føler at det et et eller annet som ikke stemmer, så er det gjerne det. Noe som ikke stemmer og da bør du avslutte forholdet. Tenk deg senere hvis dere gifter dere får barn mm……c’’.) Mye vanskeligere da å gå.

AnonymBruker
Skrevet

Om du tagger noen på et Instagram bilde kommer det jo IKKE opp på deres feed da!

Anonymkode: c7627...98d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du tagger noen på et Instagram bilde kommer det jo IKKE opp på deres feed da!

Anonymkode: c7627...98d

Det var dette jeg også trodde, så jeg stusser litt over denne tråden. Det vises vel under "Tagget"-fanen - om man tillater folk å tagge en, da..

Anonymkode: fe37d...414

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...