AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Det har gått over et år siden jeg ble dumpet av henne, vi var kun sammen i 10 måneder, men bruddet kom brått og var tungt for meg. Er for øvrig første gang jeg har hatt skikkelig skikkelig kjærlighetssorg, jeg er 30 år. Hun var det jeg ønsket og trengte i livet mitt. Vi var en god match - dessverre var hun og eksen hennes en bedre match, så hun gikk tilbake dit. Helt ok, man styrer ikke følelser. Men nå er jeg lei av å hver dag tenke på henne. Har møtt en fantastisk jente nå, alt ligger til rette for at det skal bli følelser og at jeg skal opp til neste nivå som er forelskelse. Men det kommer ikke, det føles som følelsene for eksen blokkerer de nye. Jeg gir ikke helt slipp, selvom jeg vet det er over og ferdig. Jeg har ikke hatt kontakt med henne siden dagen bruddet var, men jeg tar meg selv å sjekke Facen hennes, Instaen hennes og til og med Tisen hennes.. Hvordan kommer jeg meg skikkelig videre? Jeg vil si jeg er 85% over henne, men de 15% resterende blokkerer.. Anonymkode: a6078...9c1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Du gir deg selv mer tid... Anonymkode: 51fb1...4d1
Bombasi Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 (endret) Du kan jo starte med å slutte å stalke eksen på Face, Insta og Tise, og prøve å stoppe deg selv når du oppdager at du tenker på henne. For det høres ut som om at du har dyrket kjærlighetssorgen litt på veien, altså fokusert veldig på det positive med henne og forholdet deres, og kanskje latt deg selv rive med der du drømmer om henne osv. Avled deg selv bort ifra henne. La henne gå i glemmeboka. Og skal du gjøre det så må du ikke tillate deg å stalke og å tenke på henne når du har et svakt øyeblikk. Endret 23. april 2023 av Bombasi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå