Gå til innhold

Andre som håper sommeren blir varm?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaaaaa:sol:

Jeg elsker sommer, sol, varme. Den fantastiske sommeren 2018 *mimre*

❤️🌞❤️ 

25-29, gjerne slå til med 30 tallet også🙌  Den jævlige grusomme "sommeren" vi hadde i fjor som var kald og ufyselig på alle måter landet over nesten var helt uutholdelig. Nei fysj og fei, digg med skikkelig sommer

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

17-25 grader er perfekt. 🥰 Liker å løpe, trene og være aktiv ute og det blir tungt når det er varmere enn 25.

Anonymkode: 01800...fde

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, skrekken min er at det blir en ny 2018 sommer, vil ha rundt 20 grader, det holder i massevis 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

JA! Jeg er en av disse som elsker temperaturer på 30+ grader. Sliter først når det bikker 40, men da er man jo som regel på plasser med klimaanlegg. 

Anonymkode: b3015...267

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Håper på det hvert eneste år. Drømmer om gjentakelse av sommeren 2018 (?) da det var så herlig og varmt hver dag ❤️

Anonymkode: 88d7f...02e

Japp. Og så vil det mest sannsynlig bli da el niño kommer. Jeg lengter! Har skaffet meg en sommerjobb utendørs! 

Anonymkode: 5ba41...335

Skrevet

Jaaa 😄 For en kjip vinter det har vært. I fjor var det noen fine dager i juni, men resten av sommeren var sur og kald stort sett. Det blir litt for varmt om det skal være 25-30 grader ofte, men å ha grei temperatur der jeg kan gå i sommerklær kunne jeg tenke meg.

Litt usannsynlig at det blir sånn med tanke på hvor jeg bor, men kan håpe at sommeren blir litt bedre enn i fjor i hvert fall 😊

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

15 grader er nok og vil gjerne ha tre dager sol og tre dager regn. Da trivs det man dyrker og man slipper å drive med kunstig vanning. Veldig varme er kun for de late som ikke trenger annet enn å sitte i sola, der er ikke jeg. Jeg liker slik temperatur at jeg kan jobbe uten å smelte og få heteslag . 

Anonymkode: 13855...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...