Gå til innhold

Svak eller ingen økning på graviditetstestene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt på digital og fikk da 1-2 uker for 4-5 dager siden. Beregnet skal jeg være 4 + 2 på vei. Syns ikke graviditetstestene blir så mye sterkere. Har i alle fall ikke sett sånn ut de siste dagene. Har da prøvd RFSU sine og står fortsatt gravid 1-2 uker på Clearblue digital.

Skal sies at mine RFSU-tester har vært veeeeldig svake hele veien. Ikke tidlig test. Tidligtestene har vært mye sterkere, men har ikke flere igjen av disse til å teste med.

Bør jeg være bekymret og forberede meg på en SA? 

Anonymkode: 90e46...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemmetester er ikke laget eller beregnet til å brukes til å indikere om hcg stiger eller ikke etter positivt utslag.. Hvert merke, hver runde i produksjon har ulik mengde fargestoff osv. De er laget for å gi positivt eller negativt svar. For noen kan det bli sterkere streker, men ikke alltid. Det er i grunn en falsk trygghet å bruke graviditetstester til å vurdere hcg stigning. Beste måten å få svar på er å ta blodprøve hos legen 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Ikke godt å si. Digital er jo innafor enda, men i min erfaring har graviditeter som endte med barn fått sterkere og sterkere streker. Kan du ta bilde av testene? 

Anonymkode: 55123...9bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...