AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Jeg har ikke kysset samboeren min på mange år. Han er/var en elendig kysser som presser sine tørre, sammenklemte lepper hardt mot munnen min for så å gape høyt opp og grave tunga så langt bak i munnen min som mulig. Han har aldri kysset bra. Faktisk kysser han elendig. Derfor sluttet vi å kysse for noen år siden, jeg vred meg vekk. Etter det har sexlivet gått nedover og nå ligger vi ikke sammen mer og jeg føler det har vært dødt siden. Parterapi og sexolog er forsøkt, men han mener at sånn er han, take it or leave it. Jeg savner å kysse, men ønsker ikke han. Vil dere kalle det utroskap om jeg «testkysser» en annen uten samboers samtykke? Bare et kyss, ikke noe mer? Jeg har en kandidat….. Anonymkode: c8171...8c7 1 1
Phoenix Heart Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Ja, det er utroskap å kysse en annen. 21 1
Batteri Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Eh, ja, det er utroskap. Er du virkelig i tvil? 12
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 Så lenge du ikke kan fortelle det til mannen din så er det jo utroskap. Men veldig mye værre å ha sex med en annen enn å kysse en annen, mener nå jeg. Anonymkode: 320d5...aa2 3
Mountain Man Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke kysset samboeren min på mange år. Han er/var en elendig kysser som presser sine tørre, sammenklemte lepper hardt mot munnen min for så å gape høyt opp og grave tunga så langt bak i munnen min som mulig. Han har aldri kysset bra. Faktisk kysser han elendig. Derfor sluttet vi å kysse for noen år siden, jeg vred meg vekk. Etter det har sexlivet gått nedover og nå ligger vi ikke sammen mer og jeg føler det har vært dødt siden. Parterapi og sexolog er forsøkt, men han mener at sånn er han, take it or leave it. Jeg savner å kysse, men ønsker ikke han. Vil dere kalle det utroskap om jeg «testkysser» en annen uten samboers samtykke? Bare et kyss, ikke noe mer? Jeg har en kandidat….. Anonymkode: c8171...8c7 Det kommer an på om din partner synes det er greit eller ikke. Hvis jeg kan være trygg på at dama mi elsker meg mest og ikke vil forlate meg så er jeg helt ok med at hun både kysser og har sex med noen andre. Da blir det jo ikke utroskap. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 Har dere en avtale om at det er ok å kysse andre? Hvis ikke; ja det er utroskap. Jeg ser du forsøker å rettferdiggjøre det ved å fortelle at du og partneren verken kysser eller ligger. Det fungerer ikke sånn. Hvis du ikke trives i forholdet kan du gjøre det slutt. Deretter kan du kysse og kline med så mange du vil. Og ja jeg lever i et sexløst forhold (han som ikke vil), og jeg vet det kan være frustrerende. Jeg mener likevel at du slår opp før du kysser andre. Anonymkode: b21f7...785 8 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 Jeg definerer oss ikke lenger som kjærester når vi ikke gjør fysiske kjæresteting som å ligge sammen, kysse eller ta på hverandre. Eller noe annet kjæreste-greier heller, for den saks skyld. Det burde jeg kanskje formidle til ham først…. Ts Anonymkode: c8171...8c7 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 Får flashback til ungdomstida. Da kunne en være sammen, men likevel ha lov til å kysse andre på fest. Ikke samme som her, bare en likhet. Anonymkode: b2af5...cfe
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg definerer oss ikke lenger som kjærester når vi ikke gjør fysiske kjæresteting som å ligge sammen, kysse eller ta på hverandre. Eller noe annet kjæreste-greier heller, for den saks skyld. Det burde jeg kanskje formidle til ham først…. Ts Anonymkode: c8171...8c7 Dere burde kanskje gå fra hverandre? Når du er singel kan du testkysse mannfolk så mye du bare vil. Gitt at mannfolka vil selvfølgelig. Anonymkode: b5a94...107 11 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #10 Skrevet 23. april 2023 Det er ingen av delene. Ting kan være uakseptable uten å være utroskap. Anonymkode: ea079...291 1
Bombasi Skrevet 23. april 2023 #11 Skrevet 23. april 2023 Siden du spør om dette er utroskap så vet du sikkert at svaret er "ja" på det også, men håpte på at vi skulle svare "nei" slik at du skulle føle deg bedre med utroskapen. Vel, svaret er fortsatt ja. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #12 Skrevet 23. april 2023 Uten sex og kyssing er forholdet dødt. Gå fra samboer og finn deg en ny. Ikke gå bak ryggen hans og vær utro, det er bare så tarvelig selv om mannen din er ubrukelig. Anonymkode: 05481...2f8 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #13 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke kysset samboeren min på mange år. Han er/var en elendig kysser som presser sine tørre, sammenklemte lepper hardt mot munnen min for så å gape høyt opp og grave tunga så langt bak i munnen min som mulig. Han har aldri kysset bra. Faktisk kysser han elendig. Derfor sluttet vi å kysse for noen år siden, jeg vred meg vekk. Etter det har sexlivet gått nedover og nå ligger vi ikke sammen mer og jeg føler det har vært dødt siden. Parterapi og sexolog er forsøkt, men han mener at sånn er han, take it or leave it. Jeg savner å kysse, men ønsker ikke han. Vil dere kalle det utroskap om jeg «testkysser» en annen uten samboers samtykke? Bare et kyss, ikke noe mer? Jeg har en kandidat….. Anonymkode: c8171...8c7 Ja, selfølgelig er det utroskap Anonymkode: 30672...86d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #14 Skrevet 23. april 2023 Alt man ikke kan gjøre komfortabelt mens partner er tilstede er utroskap. Anonymkode: ab8f1...d2e 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #15 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke kysset samboeren min på mange år. Han er/var en elendig kysser som presser sine tørre, sammenklemte lepper hardt mot munnen min for så å gape høyt opp og grave tunga så langt bak i munnen min som mulig. Han har aldri kysset bra. Faktisk kysser han elendig. Derfor sluttet vi å kysse for noen år siden, jeg vred meg vekk. Etter det har sexlivet gått nedover og nå ligger vi ikke sammen mer og jeg føler det har vært dødt siden. Parterapi og sexolog er forsøkt, men han mener at sånn er han, take it or leave it. Jeg savner å kysse, men ønsker ikke han. Vil dere kalle det utroskap om jeg «testkysser» en annen uten samboers samtykke? Bare et kyss, ikke noe mer? Jeg har en kandidat….. Anonymkode: c8171...8c7 Hvorfor skal du kysse en annen? Kan du ikke bare avslutte forholdet du er i? Anonymkode: ae1ab...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #16 Skrevet 23. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg definerer oss ikke lenger som kjærester når vi ikke gjør fysiske kjæresteting som å ligge sammen, kysse eller ta på hverandre. Eller noe annet kjæreste-greier heller, for den saks skyld. Det burde jeg kanskje formidle til ham først…. Ts Anonymkode: c8171...8c7 Du bør kanskje det ja 😂 Anonymkode: b21f7...785 1
Brunello Skrevet 23. april 2023 #17 Skrevet 23. april 2023 Det er utroskap, men for mange vil det være utroskap det går ganske lett å tilgi. 1
Brunello Skrevet 23. april 2023 #18 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alt man ikke kan gjøre komfortabelt mens partner er tilstede er utroskap. Anonymkode: ab8f1...d2e Det var en streng tolking. De fleste vil ikke flørte med en annen mens partner ser på. Men mange vil ikke kalle det for utroskap. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #19 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg definerer oss ikke lenger som kjærester når vi ikke gjør fysiske kjæresteting som å ligge sammen, kysse eller ta på hverandre. Eller noe annet kjæreste-greier heller, for den saks skyld. Det burde jeg kanskje formidle til ham først…. Ts Anonymkode: c8171...8c7 Det hjelper ikke at du har slått opp inni hodet ditt. Kjæresten din er ikke tankeleser. Du må faktisk fortelle han det. Eksmannen min ville ikke mer. I stedet for å fortelle MEG det, så fortalte han foreldrene sine og venner, OG han fikk en ny kjæreste som fikk servert en løgn. Meg kom han hjem til som om ingenting hadde skjedd. Spiller ingen rolle om det er kyssing eller sex. Vil du ikke mer, så si ifra til den andre så han kan gå videre også Anonymkode: 9fa2d...c0e 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #20 Skrevet 23. april 2023 Jeg regner med at det er barn inne i bildet her? Hvis ikke så skjønner jeg overhodet ikke hva dere gjør sammen. Og hvordan foregikk det at du havnet uforvarende inn i et forhold, med en dårlig kysser? Arrangert av foreldrene? Anonymkode: 7c2a1...2bd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå