AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Noen som vet om det er noen fordeler å få om man skriver mye produktanmeldelser på lyko? Kan man få gratis produkter etterhvert eller poeng som gir rabatt? Anonymkode: 644bc...2a2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Ikke jeg iallefall, jeg skrevet endel. Anonymkode: c57c0...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 Ok, da gidder jeg ikke. På HM får man hvertfall poeng som gir rabatt. Anonymkode: 644bc...2a2
Capazitet Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 Om ein merkar omtalen sin med #lykoreview så er ein med i ei trekning trur eg. Var i hvertfall sånn før når ein skulle merka omtalene med #konkurranse. 1
Million Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ok, da gidder jeg ikke. På HM får man hvertfall poeng som gir rabatt. Anonymkode: 644bc...2a2 Du liker jo sikkert selv å lese reviews fra andre på produkter du vurderer å kjøpe, så hvorfor skulle du ikke hjelpe til og skrive noen du også? Til forbrukernes gode. Jeg er veldig glad for at folk gidder å skrive omtaler, og jeg skriver i blant noen selv også, både gode og dårlige. Uten å få noe igjen for det, jeg gjør det for å kanskje hjelpe andre å ta et valg. 3 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 Million skrev (2 minutter siden): Du liker jo sikkert selv å lese reviews fra andre på produkter du vurderer å kjøpe, så hvorfor skulle du ikke hjelpe til og skrive noen du også? Til forbrukernes gode. Jeg er veldig glad for at folk gidder å skrive omtaler, og jeg skriver i blant noen selv også, både gode og dårlige. Uten å få noe igjen for det, jeg gjør det for å kanskje hjelpe andre å ta et valg. Det er sånn jeg også tenker. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 Capazitet skrev (1 time siden): Om ein merkar omtalen sin med #lykoreview så er ein med i ei trekning trur eg. Var i hvertfall sånn før når ein skulle merka omtalene med #konkurranse. Det er vel hvis man skriver review på instagram og ikke på nettsiden dems? Eller? Anonymkode: 644bc...2a2
Capazitet Skrevet 23. april 2023 #10 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er vel hvis man skriver review på instagram og ikke på nettsiden dems? Eller? Anonymkode: 644bc...2a2 På den vanlige nettsida til Lyko
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 Capazitet skrev (19 timer siden): Om ein merkar omtalen sin med #lykoreview så er ein med i ei trekning trur eg. Var i hvertfall sånn før når ein skulle merka omtalene med #konkurranse. Å ja, har merket hvordan noen overdriver med superlativer når de bruker #konkurranse i håp om å vinne 🤣 Anonymkode: 7177d...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå