Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Nå har jeg lest kvinneguiden opp og ned her, og sitter igjen med ett inntrykk av at samtlige godtar «engangs ligg» utroskap - for det er utroskap over tid som er «vondt». Jeg og samboeren min / kjærester i 3 år, har det ganske tøft nå og vil gjerne høre erfaringer om dårlige perioder som ikke ender opp med utroskap i den eller andre kanten😩🥹

Anonymkode: d091b...eb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke inntrykk av at flertallet godtar utroskap. Å ta noen utroskap en gang betyr bare at det er en gang de er tatt for, når man først har moral til å være utro så skjer det igjen. 

Dårlige perioder i forholdet er ikke hva som leder til utroskap, dårlig moral hos den utroe er hva som leder til utroskap. 

Anonymkode: 26e56...a94

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville synes engangsligg er like ille som flere ganger. Utro er utro. Jeg ville aldri akseptert det, og håper og tror at det finnes mennesker som ikke er utro mot partneren sin.

Alle forhold har opp og ned-perioder ts. Det vil alltid skje ting i livet som setter forholdet på prøve. Vi hadde også vår etter 2-3 år sammen. Vi kom oss gjennom det, og har det helt fantastisk nå etter fortsatt 10 år sammen:)

Anonymkode: 95d5d...332

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle er ikke utro, men alle har dårlige perioder, og som oftest uten at noen er utro.

De som sier de kan godta et engangsligg sier ikke det fordi det ikke gjør noe vondt, det handler vel mer om at mange vil jobbe hardt for å holde på forholdet sitt, det er kanskje også barn involvert, så da skiller man seg bare ikke på flekken uten å prøve å se om det kan repareres.

Men en langvarig kjæreste på si blir nok uoverkommelig for de fleste, sviket er mye større da og det er mer løgner og mer med overlegg enn et engangsligg i fylla.

Anonymkode: 94d3b...85d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...