Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er vel en ganske liten sjanse for graviditet når du har kjent på dette i 6 måneder allerede uten andre symptomer, samt ikke har slurvet med pillen. Men spent er jeg allikevel. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satser på at du har rett, Phoenix ;)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet (endret)

Hei,

ja, det kan väre en overgående hormonforandring som gjör at du for vondt forbindelse med din menssyklus. Dette kan oppstå om du opplever stress eller har värt igjennom noen form for endringer i livet den seneste tiden. Kroppen holder bare på å stabilisere seg, kan du si. Det behöver altså ikke väre farlig det her.

Jeg har opplevd akkurat det samme, og de ömme puppene er nå på vei tilbake til normalen eller ett halv år med supervondt - (spesiellt etter egglösning) det går nok veldig bra :-)

Endret av ¤Humlen¤
Skrevet

Negativ.

*puh*

Men hva er det da som gjør det...? :sur:

Håper på "overgående hormonforandring" som humlen sier. Men jeg har jo ikke eggløsning pga pillen, og jeg har vondt hele tida. Noen netter kan jeg ikke sove på magen engang, og jeg elsker å sover på magen. Uff, håper at det går over snart.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Dra til legen, det er sikkert ingenting å bekymre seg for. Det er så mye bedre da du bare har pratet med en lege, som sikkert kan fortelle deg hva det kan väre :)

Skrevet

Da var det avklart i alle fall.

Dra til legen som humlen foreslår. Det vil være betryggende å finne ut av hva dette kommer av.

Nå kan bryllupsplanene gå vidre.

Håper du finner ut av problemet, for det må jo være kjempe slitsomt å gå med slik verk uten å vite hvorfor.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...