Trampe Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Overskrifta sier vel sitt. Hva kan det skyldes? Jeg hopper til bare mannen tar på de. Han bruker å såpe meg inn i dusjen, i går hylte jeg da han begynte å nærme seg. For å gi en litt mer inngående beskrivelse - det er hele puppen som er øm, ikke bare brystvorta. Begge brystene er like ømme. Jeg har ikke gjort noe som kan føre til det som jeg kan komme på.... Jeg bruker p-piller og har gjort det i årevis. Ømheten har kommet kun de siste månedene. Det har vel kommet gradvis - for et halvt år siden begynte jeg å være øm i brystene i forbindelse med mensen, nå har jeg det hele tida. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 Ingen peiling, tror kanskje du burde tatt deg en tur til legen.
Shea Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Gravid? Jeg ble sinnsykt øm i puppene når jeg ble gravid. Viste ikke at jeg var gravid før jeg var 7uker på vei. Kan jo bli på vei selv om en går på p-pillen Eller så kan det jo være noe hormonelt.
Trampe Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2006 Men jeg har jo hatt mensen hele tida? P-pillemensen riktignok, men det er da en form for mens? Og jeg har ikke glemt noen piller?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 P-piller er jo ikke helt sikkert, men du har ikke lagt merke til noen andre symptoner på graviditet?
Trampe Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2006 Nei, ingen andre symptomer. Har såklart tenkt tanken på graviditet, men slått det fra meg like kjapt. Har ikke vært kvalm i det hele tatt, ikke merket noe annet - og jeg har ikke glemt ei eneste p-pille. Dermed skulle da sjansen være bitteliten for at jeg kan være gravid.
Gjest Gamle Alex Skrevet 4. januar 2006 #7 Skrevet 4. januar 2006 Ta en test så du helt sikkert kan eksludere den teorien Min datter er 7 år og jeg gikk på p-piller ( 10 år) og hadde mensen i 4 mnd da jeg var gravid med henne , ikke var jeg kvalm heller men utrolig vondt i puppene
Trampe Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2006 Ja, jeg må vel ta en test. Men HCG-nivået i kroppen blir ikke forandret av p-pillebruk? Testen vil være riktig selv om jeg bruker pillen?
Shea Skrevet 4. januar 2006 #10 Skrevet 4. januar 2006 Tja, da vet jeg ikke hva det kan være Et svar gitt i 2004 Svar fra Kvinnelegen: Det er ulik hormonpåvirkning på brystvevet til en som hadde ømme bryster i 1 uke. Ellers så var det meste jeg så av emner om ømme bryst i hennvisning til gravidited/amming o.l Du kan jo forsøke lommelegen.no
Trampe Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2006 hmm... Tenk om jeg er gravid da! Tror jeg må gå meg en tur på apoteket. Takk for svar, dere!
Murf Skrevet 4. januar 2006 #12 Skrevet 4. januar 2006 Ja, jeg må vel ta en test. Men HCG-nivået i kroppen blir ikke forandret av p-pillebruk? Testen vil være riktig selv om jeg bruker pillen? ← P-piller slår ikke inn på HCG-nivået, så den vil være riktig selv om du bruker p-piller.
Shea Skrevet 4. januar 2006 #13 Skrevet 4. januar 2006 Håper du vil gi oss beskjed om hva testen sier. Blir nyskjerrig jeg.
Gjest Bertine Skrevet 4. januar 2006 #14 Skrevet 4. januar 2006 Hei! Best å teste jah! Titt innom Charminas dagbok så ser du hva hun opplevde... he he Lykke til ivertfall
Trampe Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2006 Jaja, ikke noe annet å gjøre enn å ta en test. Uff, blir litt svett her jeg. Har ikke akkurat levd som om jeg kunne være gravid, for å si det sånn. Pluss at vi skal gifte oss om seks måneder - noe jeg da ikke kan gjøre med stor mage. Oioioi.. Ja, jeg skal gi beskjed, Shea! Såklart
Trampe Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2006 Jeppjepp, nå har jeg vært og kjøpt, men såklart må jeg ikke tisse
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #18 Skrevet 4. januar 2006 Vi venter i spenning....skriv med en gang du har tatt testen,da!!
Trampe Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #20 Skrevet 4. januar 2006 Får fremdeles ikke tisse. Tror blæra er nervøs feil vei her Joda, jeg er kjempespent jeg også. En positiv test vil si at vi må avlyse bryllupet, avbestille bryllupsreisa...vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Men jeg har jo såklart lyst på barn. Vi får se, vil da ikke ta sorgene på forskudd heller. Men om jeg ikke er gravid, hva kan det være da? Feil i hormonbalansen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå