Gå til innhold

Dater jente som responderer dårlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en jente som jeg liker et par ganger no. Det har gått bra, og virker til å være grei stemning. Hun er i utganspunktet en dårlig tekster som gjerne bruker 12 timer eller mer på å svare, men i det siste har det blitt mer som 24 timer + , og hun svarer ikke engang på det jeg spør om. Jeg har ikke spurt henne ut igjen, og er en uke siden sist date.

Det jeg lurer på er bør jeg bare spørre henne ut på nytt uten å si noe, eller bør jeg finne ut hvor vi står først. Altså spørre henne hvorfor hun virker mer likegyldig til meg no, og om hun er interessert i å treffes mer. Føles som jeg er en hårsbredd fra full-on Ghosting.
Men er litt redd for at å spørre får meg til å virke usikker(og det er usexy for jenter).

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jenter liker også ærlighet. Jeg synes du bør spørre hvorfor hun virker mer likegyldig nå. Det viser at du ikke tar det for gitt at hun vil treffe deg igjen.

Anonymkode: 18c20...e23

AnonymBruker
Skrevet
Stiigen skrev (3 minutter siden):

Har datet en jente som jeg liker et par ganger nÅ. Det har gått bra og virker til å være grei stemning. Hun er i utganGspunktet en dårlig tekster som gjerne bruker 12 timer eller mer på å svare, men i det siste har det blitt mer som 24 timer + , og hun svarer ikke engang på det jeg spør om. Jeg har ikke spurt henne ut igjen og DET er en uke siden sist date.

Det jeg lurer på er; bør jeg bare spørre henne ut på nytt uten å si noe, eller bør jeg finne ut hvor vi står først. Altså spørre henne hvorfor hun virker mer likegyldig til meg nÅ, og om hun er interessert i å treffes mer. Føles som jeg er en hårsbredd fra full-on ghosting.
Men er litt redd for at å spørre får meg til å virke usikker (og det er usexy for jenter).

Unge i dag forventer rask behandling. Alt skal skje så fort. 
Det er ikke slik verden fungerer for veldig mange. Det kan være flere grunner til at hun ikke har tastet et svar på mobilen sin.
Om du er interessert, er det jo bare å fortsette å holde kontakt.

(Jeg korrigerte noen av skrivefeilene dine. You're welcome)

Anonymkode: 5cc9b...eaa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når dere bare har vært på et par dater er det for tidlig å spørre hvor dere står, med mindre dere har begynt å være intime med hverandre. 

Bare be hun ut på en ny date og vær romantisk og oppløftende, gjør noe hyggelig sammen og gi hun en grunn til å få lyst til å møte deg oftere. 

Det er vanlig med lite kontakt mellom treffene i begynnelsen når man ikke har fått følelser enda. Å mase om dette eller ta det opp som et problem kan skyve henne unna, du må vente til det er litt mer naturlig at begge begynner å føle noe for hverandre. 

Anonymkode: 9b1a2...4eb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du desperat? Hva ønsker du deg hos en dame? Dette med respekt for ens tid er kanskje noe av det viktigste. Og da mener jeg ikke at man må få svar på minuttet, men altså ett helt døgn før svar, da er hun ikke interessert. Og du blir bare seende dummere og mer desperat ut dess mer du fortsetter.

Anonymkode: f54e4...dcd

• Nyttig 1
Skrevet
Stiigen skrev (4 timer siden):

Har datet en jente som jeg liker et par ganger no. Det har gått bra, og virker til å være grei stemning. Hun er i utganspunktet en dårlig tekster som gjerne bruker 12 timer eller mer på å svare, men i det siste har det blitt mer som 24 timer + , og hun svarer ikke engang på det jeg spør om. Jeg har ikke spurt henne ut igjen, og er en uke siden sist date.

Det jeg lurer på er bør jeg bare spørre henne ut på nytt uten å si noe, eller bør jeg finne ut hvor vi står først. Altså spørre henne hvorfor hun virker mer likegyldig til meg no, og om hun er interessert i å treffes mer. Føles som jeg er en hårsbredd fra full-on Ghosting.
Men er litt redd for at å spørre får meg til å virke usikker(og det er usexy for jenter).

Hvorfor liker du henne når hun ikke ser ut til å like deg spesielt godt tilbake?

Er dette noe å like?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

(Jeg korrigerte noen av skrivefeilene dine. You're welcome)

Anonymkode: 5cc9b...eaa

Beklager, men da er ikke dette lenger et sitat, men din egen tolkning av dette.

Når man siterer noen, gjør man dette uten endringer av noe slag; hvis man vil legge til eller kommentere noe, gjør man det utenom selve sitatet, slik at det tydelig fremkommer hva som er sitert, og hva som ikke er det.

Hvis alle skulle ha endret et sitat til noe de mener er riktig, ville sitatet til slutt blitt uigjenkjennelig; for at et sitat skal forbli originalt, kan man ikke endre det etter eget ønske, uansett om det inneholder skrivefeil eller ei.

Anonymkode: c7eb9...2b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er en jente interessert i deg så vet du det. Hun her er neppe interessert.

Ellers så vil du fremstå som usikker om du spør hvor dere står, det er på en måte å vise svakhet. Som jo ikke er et sjakktrekk for å få damer interessert.

Anonymkode: f99ae...f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...