idusmus Skrevet 22. april 2023 #1 Del Skrevet 22. april 2023 (endret) Hei! Jeg prøver meg på temping for første gang denne syklusen, og sitter nå å klør meg i hodet... Litt info: Mensen startet 9. april og varte i 5-6 dager. Fikk eggløsningsslim + smerter omtrent rett etter at jeg sluttet å blø, og dette varte frem til CD11 (siste dagen med nokså kraftige eggløsningssmerter var CD10). Fikk etter dette litt blodig slim/utflod (beklager ekle detaljer ) som varte i ca. 2 dager. Temperaturen min gjorde et ganske så stort hopp på CD9, og jeg regnet derfor med at eggløsningen skjedde rundt denne tiden. Fikk bekreftet dette av FF på CD12 da temperaturen steg enda høyere (se graf: https://ibb.co/QXJgqFb). Jeg tok en eggløsningstest dagen etterpå for å dobbeltsjekke, og denne viste seg da å være positiv (FF fjernet for øvrig krysset etter at jeg plottet inn dette). Ble veldig overrasket over resultatet, så jeg tok en tidlig graviditetstest fra Babyplan i tillegg (har lest at EL-tester noen ganger kan slå ut på HCG, så man begynner jo å håpe... ), og denne var svakt, svakt positiv (!) Tok en ny test samme dag (denne gangen fra MakeSure), da jeg mistenkte at den første kunne være en skyggestrek, men overraskende nok kunne jeg så vidt skimte en svak strek på denne også. I dag testet jeg med CB Early, en tidlig på dagen (https://ibb.co/y86wJ75) og på noe utvannet urin på kvelden (https://ibb.co/TcGjMQh). Begge strekene var svake, men synlige innenfor tidsfristen. Jeg er jo redd for at dette bare er skyggestreker, men det er jo i så fall veldig rart at jeg har fått det på fire forskjellige tester. Antatt EL var for under en uke siden, noe jeg også stusser veldig på. Noen som har opplevd noe lignende? Endret 23. april 2023 av idusmus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Del Skrevet 23. april 2023 Testene ser ikke positive ut og el ser ut å ha skjedd ca cd 14, da hadde du også positiv eltest. Dermed er g test altfor tidlig tatt uansett. På tidlig tester vil man titt og ofte kunne se svaake streker som ugravid også. Anonymkode: a0465...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. april 2023 #3 Del Skrevet 23. april 2023 Gravid testene ser negativt ut. Temper du samme tid hver dag? Er ikke helt sikker på at du hadde eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idusmus Skrevet 23. april 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 23. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Testene ser ikke positive ut og el ser ut å ha skjedd ca cd 14, da hadde du også positiv eltest. Dermed er g test altfor tidlig tatt uansett. På tidlig tester vil man titt og ofte kunne se svaake streker som ugravid også. Anonymkode: a0465...583 Sofakona skrev (47 minutter siden): Gravid testene ser negativt ut. Temper du samme tid hver dag? Er ikke helt sikker på at du hadde eggløsning Ja, jeg har vel egentlig konkludert med at testene er negative. Har fått skyggestreker før, så jeg stoler ikke på de før de er klart positive. Jeg tar som regel tempen til samme tid hver dag, men har hatt ganske usammenhengende og dårlig søvn den siste uken, så det kan med stor sannsynlighet ha skjedd noen feilmålinger der inne. Det kom et dipp i temperaturen igjen i morges, så jeg tok en ny EL-test som var negativ (monitor, strimmelen var fremdeles positiv, om enn noe svakere enn de jeg har tatt tidligere). Jeg hadde i tillegg til dette ganske sterke EL-smerter, etterfulgt av en god del EL-slim. Smertene har nå avtatt betraktelig, så det kan jo kanskje tenkes at EL fant sted først i dag? Endret 23. april 2023 av idusmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. april 2023 #5 Del Skrevet 23. april 2023 idusmus skrev (5 minutter siden): Ja, jeg har vel egentlig konkludert med at testene er negative. Har fått skyggestreker før, så jeg stoler ikke på de før de er klart positive. Jeg tar som regel tempen til samme tid hver dag, men har hatt ganske usammenhengende og dårlig søvn den siste uken, så det kan med stor sannsynlighet ha skjedd noen feilmålinger der inne. Det kom et dipp i temperaturen igjen i morges, så jeg tok en ny EL-test som var negativ (monitor, strimmelen var fremdeles positiv, om enn noe svakere enn de jeg har tatt tidligere). Jeg hadde i tillegg til dette ganske sterke EL-smerter, etterfulgt av en god del EL-slim. Smertene har nå avtatt betraktelig, så det kan jo kanskje tenkes at EL fant sted først i dag? Det er vanskelig å si...du må bare se om den går opp og holder seg oppe. Jeg brukte denne www.ovusense.com Da slipper du å tempe samme tid hverdag og du trenger bare 4 timer sammenheng søvn. Jeg elsket denne da jeg kunne sove lenge om jeg ville det. Og du får en akkurat måling:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idusmus Skrevet 23. april 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 23. april 2023 Sofakona skrev (12 minutter siden): Det er vanskelig å si...du må bare se om den går opp og holder seg oppe. Jeg brukte denne www.ovusense.com Da slipper du å tempe samme tid hverdag og du trenger bare 4 timer sammenheng søvn. Jeg elsket denne da jeg kunne sove lenge om jeg ville det. Og du får en akkurat måling:) Åh, det høres jo veldig mye mindre stress ut! Tusen takk for tipset, skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #7 Del Skrevet 23. april 2023 idusmus skrev (1 time siden): Ja, jeg har vel egentlig konkludert med at testene er negative. Har fått skyggestreker før, så jeg stoler ikke på de før de er klart positive. Jeg tar som regel tempen til samme tid hver dag, men har hatt ganske usammenhengende og dårlig søvn den siste uken, så det kan med stor sannsynlighet ha skjedd noen feilmålinger der inne. Det kom et dipp i temperaturen igjen i morges, så jeg tok en ny EL-test som var negativ (monitor, strimmelen var fremdeles positiv, om enn noe svakere enn de jeg har tatt tidligere). Jeg hadde i tillegg til dette ganske sterke EL-smerter, etterfulgt av en god del EL-slim. Smertene har nå avtatt betraktelig, så det kan jo kanskje tenkes at EL fant sted først i dag? Kanskje el skjer nå ja. Vil heller stole på Eltestene enn alt annet. Anonymkode: a0465...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. april 2023 #8 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje el skjer nå ja. Vil heller stole på Eltestene enn alt annet. Anonymkode: a0465...583 Bare husk at eggløsning tester vil vise at eggløsning kan skje. Ikke at det vil skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå