Gjest Adobyen Skrevet 22. april 2023 #1 Del Skrevet 22. april 2023 Ha ha 😂 https://www.vg.no/nyheter/i/gEykmJ/fastlaast-fleksnes-episode-paa-trang-bro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 22. april 2023 #2 Del Skrevet 22. april 2023 Måtte være en Tesla eier... 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. april 2023 #3 Del Skrevet 22. april 2023 4 minutter siden, K.B. said: Måtte være en Tesla eier... Javisst, det er noen som er sånn. Peanut er også Teslaeier, men der hadde jeg selvfølgelig ventet fordi vedkommende var jo nesten over <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Del Skrevet 22. april 2023 K.B. skrev (6 minutter siden): Måtte være en Tesla eier... Hadde ikke blitt overrasket om vedkommende kjørte Audi heller 🫣 Anonymkode: 64833...b85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 22. april 2023 #5 Del Skrevet 22. april 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Javisst, det er noen som er sånn. Peanut er også Teslaeier, men der hadde jeg selvfølgelig ventet fordi vedkommende var jo nesten over <_< Det er en slik bro i nærheten av meg også, og det skjer snåle ting der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #6 Del Skrevet 22. april 2023 Flaut å stå frem i avisen med denne saken, all den tid vedkommende faktisk hadde vikeplikt. Og som han sier, han hadde dårlig tid. Tipper det er nok et eksempel på "Jeg er viktigere enn deg, så jeg kjører selv om jeg har vikeplikt og jeg ser at du kommer. Satser på at du stopper.". Anonymkode: b6bd1...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #7 Del Skrevet 22. april 2023 K.B. skrev (25 minutter siden): Måtte være en Tesla eier... Peanut skrev (20 minutter siden): Javisst, det er noen som er sånn. Peanut er også Teslaeier, men der hadde jeg selvfølgelig ventet fordi vedkommende var jo nesten over <_< AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde ikke blitt overrasket om vedkommende kjørte Audi heller 🫣 Anonymkode: 64833...b85 Når dere kjører i vei uten at dere har forkjørsrett (slik som åndsingen i artikkelen) så må dere se til helvete å rygge tilbake når dere møter biler som HAR forkjørsrett. Makan! Det at åndsingen ringte snuten og gikk ut i media med dette, når han selv hadde 100% skyld, viser at det er helt tomt inni hodet hans. Anonymkode: 16077...76d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. april 2023 #8 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Flaut å stå frem i avisen med denne saken, all den tid vedkommende faktisk hadde vikeplikt. Og som han sier, han hadde dårlig tid. Tipper det er nok et eksempel på "Jeg er viktigere enn deg, så jeg kjører selv om jeg har vikeplikt og jeg ser at du kommer. Satser på at du stopper.". Anonymkode: b6bd1...821 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når dere kjører i vei uten at dere har forkjørsrett (slik som åndsingen i artikkelen) så må dere se til helvete å rygge tilbake når dere møter biler som HAR forkjørsrett. Makan! Det at åndsingen ringte snuten og gikk ut i media med dette, når han selv hadde 100% skyld, viser at det er helt tomt inni hodet hans. Anonymkode: 16077...76d Det var ikke lett å se hele situasjonen ut fra bildene og det de skrev. Teslaen kom i høy fart rundt svingen i den andre enden og broen ser lang ut. Var Peugeoten kommet ut på broen da Teslaen nærmet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #9 Del Skrevet 23. april 2023 Adobyen skrev (2 minutter siden): Det var ikke lett å se hele situasjonen ut fra bildene og det de skrev. Teslaen kom i høy fart rundt svingen i den andre enden og broen ser lang ut. Var Peugeoten kommet ut på broen da Teslaen nærmet seg? I følge artikkelen var Peugeoten nesten over broa nå Teslaen kom i høy fart. Det må jo være et eller annet sted i trafikkreglene man kan finne ut at dette? Normalt venter man jo på at den andre bilen har kommet seg over selv om man har forkjørsrett. Anonymkode: fca07...b50 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. april 2023 #10 Del Skrevet 23. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I følge artikkelen var Peugeoten nesten over broa nå Teslaen kom i høy fart. Det må jo være et eller annet sted i trafikkreglene man kan finne ut at dette? Normalt venter man jo på at den andre bilen har kommet seg over selv om man har forkjørsrett. Anonymkode: fca07...b50 Ja, tenker det samme, at vikeplikten for motgående biler som ikke er inne på broen, ikke gjelder når man allerede er langt inne på broen. Endret 23. april 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #11 Del Skrevet 23. april 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Ja, tenker det samme, at vikeplikten for motgående biler som ikke er inne på broen, ikke gjelder når man allerede er langt inne på broen. Håper ikke det, for da hadde jeg sett for meg mye kaos om det skulle være sånn ja! Anonymkode: fca07...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #12 Del Skrevet 23. april 2023 Peanøtt hjernen i Teslaen burde ikke hatt førerkort i det hele tatt når han er så lite fleksibel i trafikken. Anonymkode: de485...414 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Fjellmannen Skrevet 23. april 2023 #13 Del Skrevet 23. april 2023 For en gangs skyld støtter jeg teslaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #14 Del Skrevet 23. april 2023 .Fjellmannen skrev (4 minutter siden): For en gangs skyld støtter jeg teslaen Så du mener at han som har et par meter igjen skal rygge hele den lange broen i stedet for at Teslaen såvidt skal rygge? På bildene ser man at de til og med hadde kunnet passert hverandre om Teslaen hadde lagt seg lengre ut i kanten. Anonymkode: a940a...cbf 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 23. april 2023 #15 Del Skrevet 23. april 2023 Typisk en regelrytter som på død og liv skal stå på sitt! Vet over hodet ikke hvordan hodet skal brukes for gjøre ting litt smidig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 23. april 2023 #16 Del Skrevet 23. april 2023 (endret) .Fjellmannen skrev (12 minutter siden): For en gangs skyld støtter jeg teslaen Så du mener - helt ærlig - at når du kommer til en bro - eller et annet sted det er for smalt til å møtes - og der det er skiltet at du har vikeplikt- så skal du vike hvis det dukker opp biler mens du er på vei over? I dette tilfellet skal man ikke vike for biler som ikke er der i det man begynner passeringen av brua. Skilt 212: «Vikeplikt overfor møtende kjørende». Skiltet angir forbud mot å kjøre inn på smal veistrekning dersom slik kjøring medfører at møtende trafikk blir hindret. Endret 23. april 2023 av petterm Skiltinfo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Fjellmannen Skrevet 23. april 2023 #17 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Så du mener at han som har et par meter igjen skal rygge hele den lange broen i stedet for at Teslaen såvidt skal rygge? På bildene ser man at de til og med hadde kunnet passert hverandre om Teslaen hadde lagt seg lengre ut i kanten. Anonymkode: a940a...cbf Teslaen kom ikke plutselig ut på broen, bilisten dom har vikeplikt så han en stund. Heller ikke sikkert at teslaen kom fort, det kan være løgn. Teslaen kunne såklart ventet, men hva vet vi om saken utenom det kun den ene bilisten sa? Uansett har teslaen retten på sin side, idiotisk av bilisten å selv ringe politiet på dette, hadde de måttet rykke ut på dette hadde nok han fått en bot. hvorfor skal teslaen risikere riper i bilen når det er enveiskjøring?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Fjellmannen Skrevet 23. april 2023 #18 Del Skrevet 23. april 2023 petterm skrev (39 minutter siden): Så du mener - helt ærlig - at når du kommer til en bro - eller et annet sted det er for smalt til å møtes - og der det er skiltet at du har vikeplikt- så skal du vike hvis det dukker opp biler mens du er på vei over? I dette tilfellet skal man ikke vike for biler som ikke er der i det man begynner passeringen av brua. Skilt 212: «Vikeplikt overfor møtende kjørende». Skiltet angir forbud mot å kjøre inn på smal veistrekning dersom slik kjøring medfører at møtende trafikk blir hindret. Her har teslaen forkjørsrett, bilisten lengst fremme har vikeplikt! hva vet vi om saken? De kan ha sett hverandre ganske likt ut mot brua men at bilisten med vikeplikt satt fart mens teslaen kjørte sakte? hva som står i saken har null verdi da det kun er en part som har beskrevet og ikke begge, en sak har ikke kun en side, ei heller to men tre… jeg har kjørt over den brua og hadde gjort akkurat som teslaen, sett masse sleipe folk ved enveiskjøring som gir faen i skilt, ofte er det også av og til flere biler etterhverandre, går greit med kanskje en eller to men resten må vente, men det skjer aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #19 Del Skrevet 23. april 2023 .Fjellmannen skrev (1 minutt siden): Her har teslaen forkjørsrett, bilisten lengst fremme har vikeplikt! hva vet vi om saken? De kan ha sett hverandre ganske likt ut mot brua men at bilisten med vikeplikt satt fart mens teslaen kjørte sakte? De kan ikke ha sett hverandre på samme tid, det er totalt umulig. Hvis du har kjørt der selv, vet du at den svingen like før broen gjør at bilene som kommer fra den siden ikke har mulghet til å se om noen har kjørt inn på broen fra den andre siden før like før de kommer til den. Det er derfor det er nedsatt hastighet før broen, for at bilene skal rekke å få oversikt over om det er noen på broen før de selv kjører inn på den. Peugeoten må ha kommet nesten over før teslasjåføren skal ha hatt mulighet til å se den på broen etter å ha rundet svingen. Så her har teslasjåføren enten gått inn for å være drittsekk, eller ikke vært oppmerksom nok før han kjørte inn på broen. Uansett grunn er det teslasjåføren som tar feil. Anonymkode: 39a65...e3a 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 23. april 2023 #20 Del Skrevet 23. april 2023 Det er jo plass til å kjøre forbi… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå