Gå til innhold

Noen intuitive som har lyst til å se? Om veien videre mtp studie.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dytter!🍀

Alt står veldig åpent nå, og det stresser meg. Det er på en måte lite som får landet før jeg vet hva slags muligheter jeg har til høsten.

ts 

Anonymkode: 448f1...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen? … Takler ikke at jeg ikke vet, og plutselig føler jeg at jeg lukker en dør om jeg kommer inn på det som jeg har villet en ganske lang stund nå… at jeg lukker døren for min gamle utdannelse, som er viktig for meg, og som jeg tenkte å kombinere med den nye… Men nå føles alt veldig usikkert og som om ingenting lander…

En gammel drøm om fast arbeid innen den første utdannelsen min (noe som er vanskelig å oppnå… selvsagt🙄) har plutselig dukket til overflaten igjen, så nå er jeg redd for at den aldri vil kunne gå i oppfyllelse dersom jeg tar ny utdannelse i tillegg… Kanskje jeg bare burde satse fullt på den gamle utdannelsen min og øke kompetansen ved å videreutdanne meg…

Aner virkelig ikke hva som vil gjøre meg tilfreds både menneskelig & økonomisk i fremtiden…

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare under øving, men mitt råd til deg ts om du er bekymret for hva som vil gjøre deg menneskelig og økonomisk i fremtiden. Ikke tenk bare på økonomi, men det du vil trives med. Hvordan personlighetstype er du? Hva sier hjertet ditt? Hva vil du innerst inne om ikke økonomi eller noe sånt står i bildet?

Når vi gjør det vi elsker, har økonomi og alt annet i livet en tendens til å ordne seg. 💛

Anonymkode: d3c86...947

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 23.55):

Jeg er bare under øving, men mitt råd til deg ts om du er bekymret for hva som vil gjøre deg menneskelig og økonomisk i fremtiden. Ikke tenk bare på økonomi, men det du vil trives med. Hvordan personlighetstype er du? Hva sier hjertet ditt? Hva vil du innerst inne om ikke økonomi eller noe sånt står i bildet?

Når vi gjør det vi elsker, har økonomi og alt annet i livet en tendens til å ordne seg. 💛

Anonymkode: d3c86...947

Det har ordnet seg nå, mtp studiet. Og ja, jeg tror at jeg i framtiden vil skape det livet jeg ønsker meg🤍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...