AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Dere menn som lager tråder her om at dere er så snille menn, men at ingen damer vil ha dere. Er dere egentlig så snille? Jeg ga en av disse selverklærte snille mennene en sjanse, og aldri har jeg blitt behandlet dårligere av en mann. Han så kun egene behov, ble sur og irritert på den minste ting, var ekstremt gjerrig ( kunne ikke legge ut for en pakke bind uten å bli sur en gang ), lyttet aldri på noe jeg sa, drev med silent treatment, var langsur, fikk meg til å føle meg liten og han hadde lite respekt for meg som person. Hakket på meg stadig vekk, uffet høy over den minste ting og ville aldri finne på noe hyggelig sammen for han ville game. Men han slo ikke og var ikke utro, så han var visst snill. Han så på seg selv som supersnill og snakket stadig om hvor snill mann han var, og såklart hadde alle damene han hadde møtt vært dårlige damer i følge han. Det var alle andre det var feil med,han kunne ikke nevne en eneste negativ side med seg selv når man spurte. Han var også kald følelsesmessig og manglet empati og sympati for andre. Så dere menn som hyler her inne om at ingen vil ha en sånn snill mann som dere, er dere egentlig så snille som dere påstår? Hvordan behandler du damer egentlig? Anonymkode: dbddd...55a 7 3 9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 En gang møtte jeg en kvinne som var et hespetre. Det betyr derfor at alle kvinner er hespetreer. Du har møtt EN mann som sa han var en snill mann men ikke var det. Du har ikke møtt alle de andre mennene som sier de er snille menn. Anonymkode: 383e2...c0b 2 1 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En gang møtte jeg en kvinne som var et hespetre. Det betyr derfor at alle kvinner er hespetreer. Du har møtt EN mann som sa han var en snill mann men ikke var det. Du har ikke møtt alle de andre mennene som sier de er snille menn. Anonymkode: 383e2...c0b Jeg skulle nevnt i hi at jeg har flere venninner og bekjente med samme typer erfaringer. Anonymkode: dbddd...55a 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 Dere menn med blå Volvo, er dere egentlig snille? Naboen til søskenbarnet til tremenningen min var sammen med en mann som hadde blå Volvo og han var veldig slem. ...er det ikke leggetid for dere fjortiser nå? Anonymkode: d7113...2b9 3 2 3
Jeg-er-anonym Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere menn som lager tråder her om at dere er så snille menn, men at ingen damer vil ha dere. Er dere egentlig så snille? Jeg ga en av disse selverklærte snille mennene en sjanse, og aldri har jeg blitt behandlet dårligere av en mann. Han så kun egene behov, ble sur og irritert på den minste ting, var ekstremt gjerrig ( kunne ikke legge ut for en pakke bind uten å bli sur en gang ), lyttet aldri på noe jeg sa, drev med silent treatment, var langsur, fikk meg til å føle meg liten og han hadde lite respekt for meg som person. Hakket på meg stadig vekk, uffet høy over den minste ting og ville aldri finne på noe hyggelig sammen for han ville game. Men han slo ikke og var ikke utro, så han var visst snill. Han så på seg selv som supersnill og snakket stadig om hvor snill mann han var, og såklart hadde alle damene han hadde møtt vært dårlige damer i følge han. Det var alle andre det var feil med,han kunne ikke nevne en eneste negativ side med seg selv når man spurte. Han var også kald følelsesmessig og manglet empati og sympati for andre. Så dere menn som hyler her inne om at ingen vil ha en sånn snill mann som dere, er dere egentlig så snille som dere påstår? Hvordan behandler du damer egentlig? Anonymkode: dbddd...55a Jeg vil nå påstå at jeg er en snill mann og jeg har ikke dame. Føler det blir feil å bli puttet i samme båt - det var som sagt ikke meg du ga en sjanse til 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg skulle nevnt i hi at jeg har flere venninner og bekjente med samme typer erfaringer. Anonymkode: dbddd...55a Skal du ikke begynne å snakke om "incels" også da? Du pleier jo å messe om "snille menn" og "incels" i innleggene dine Anonymkode: d7113...2b9 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #7 Skrevet 22. april 2023 En ting jeg ikke har turt å si spesielt høyt her er at jeg sitter med en følelse av at mange av de selverklærte «snille» og evig single mannfolka har Asberger eller en eller annen form for underutviklet sosial kompetanse. Verden er liksom sort/hvitt og veldig enkel. Anonymkode: a4b48...7b1 7 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #8 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere menn med blå Volvo, er dere egentlig snille? Naboen til søskenbarnet til tremenningen min var sammen med en mann som hadde blå Volvo og han var veldig slem. ...er det ikke leggetid for dere fjortiser nå? Anonymkode: d7113...2b9 Jeg synes du høres mer fjortis ut med det svaret ditt, enn meg med mitt innlegg. Noen som følte seg truffet kanskje? 👍 Anonymkode: dbddd...55a 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #9 Skrevet 22. april 2023 Sannheten er at snille menn går ikke rundt å proklamerer at dem er snille, dem viser det i handling. Anonymkode: 4f64d...add 17 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #10 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal du ikke begynne å snakke om "incels" også da? Du pleier jo å messe om "snille menn" og "incels" i innleggene dine Anonymkode: d7113...2b9 Jeg visste ikke at jeg pleide det 🤷♀️ Kjekt at du kan fortelle meg det da 😁 Anonymkode: dbddd...55a 3
MyMichelle Skrevet 22. april 2023 #11 Skrevet 22. april 2023 (endret) Min erfaring med snille menn, er at de aldri skryter av det. De beskriver ikke seg selv som snille. Det betyr imidlertid ikke at alle de som sier de er snille er drittsekker. Endret 22. april 2023 av MyMichelle 7 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #12 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sannheten er at snille menn går ikke rundt å proklamerer at dem er snille, dem viser det i handling. Anonymkode: 4f64d...add Dette er nok helt sant. Anonymkode: dbddd...55a 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #13 Skrevet 22. april 2023 De som påstår at de er snille er IKKE snille. Det er "se på meg, så snill og god jeg er" menn. Ofte narsissister. Anonymkode: 7b2d4...65a 8 7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #14 Skrevet 22. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg synes du høres mer fjortis ut med det svaret ditt, enn meg med mitt innlegg. Noen som følte seg truffet kanskje? 👍 Anonymkode: dbddd...55a Jeg leser nok KG til å kjenne igjen stilen til trollene her altså 😉 "Følte du deg truffet" er vel en av signaturene til flere av dem. Er du stolt av verket ditt her du sitter på lørdagskvelden? Anonymkode: d7113...2b9 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #15 Skrevet 22. april 2023 Samme erfaring her. Var sammen med snill mann men ble behandlet utrolig dårlig. Droppet avtaler, hadde konstant dårlig råd, ble sur hvis jeg var trøtt og ville legge meg, langsint. Har var aldri utro eller voldelig. Jeg er så glad jeg ikke er sammen med han. Dere snille menn som blir valgt bort bør ta en realitest sjekk. Anonymkode: 58af4...a04 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #16 Skrevet 22. april 2023 Jeg-er-anonym skrev (4 minutter siden): Jeg vil nå påstå at jeg er en snill mann og jeg har ikke dame. Føler det blir feil å bli puttet i samme båt - det var som sagt ikke meg du ga en sjanse til Hvem er du i et forhold da? Putter ikke ALLE i samme båt, men jeg føler det kan gjelde flere. Anonymkode: dbddd...55a 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #17 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg leser nok KG til å kjenne igjen stilen til trollene her altså 😉 "Følte du deg truffet" er vel en av signaturene til flere av dem. Er du stolt av verket ditt her du sitter på lørdagskvelden? Anonymkode: d7113...2b9 Ja 🤷♀️ Og jeg håper at folk kan svare litt seriøst her, fordi jeg ønsker faktisk å diskutere dette, og ikke minst er hovedinnlegget helt reelt. Anonymkode: dbddd...55a 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #18 Skrevet 22. april 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Samme erfaring her. Var sammen med snill mann men ble behandlet utrolig dårlig. Droppet avtaler, hadde konstant dårlig råd, ble sur hvis jeg var trøtt og ville legge meg, langsint. Har var aldri utro eller voldelig. Jeg er så glad jeg ikke er sammen med han. Dere snille menn som blir valgt bort bør ta en realitest sjekk. Anonymkode: 58af4...a04 Hvordan kan det å ikke være utro og voldelig være et dårlig trekk? Anonymkode: 4f64d...add 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #19 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skulle nevnt i hi at jeg har flere venninner og bekjente med samme typer erfaringer. Anonymkode: dbddd...55a Er du snill selv da? Anonymkode: 383e2...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #20 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan det å ikke være utro og voldelig være et dårlig trekk? Anonymkode: 4f64d...add Jeg tror poenget var at han var ikke utro eller voldelig, men behandlet hun dårlig på flere andre måter. Anonymkode: dbddd...55a 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå