AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Hvordan gikk dere fram, isåfall? Trenger ikke dømming, står i en tøff økonomisk situasjon. Anonymkode: e6ee8...51f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 Jeg hadde en nettside for noen år siden. Men gadd ikke mer da for mange tok opp tiden med altfor mange spørsmål og ønsker om bilder og videoer uten å betale for det. Anonymkode: 3bda5...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Ja men det er ikke brukte truser du får solgt. De krever å få ta av deg trusen og kjenne på deg, og om du sier nei før treffet så gjør de det alikevel på treffet altså overgrep. Du vil også oppleve at de presser deg til å få runke foran deg med din assistanse eller om du bare går med på å se på for 500 kr ekstra så spruter de på deg uten avtale. Det er så nedverdigende og pervo hele greia at det burde være forbudt å kjøpe brukte truser for 99% av de er ute etter helt andre ting enn en uskyldig truse. Du tror kanskje du kan få sendt trygt i posten og slippe å møte de? Tro om igjen.. Skjer kanskje 1-2 ganger og det blir ikke penger ut av det. Det er personer i økonomisk nød som havner i prostitusjon og trusesalg er veien dit desverre selvom du tror du har sterke grenser vil du bli presset og lokket med penger for pervo ting og til slutt må du si ja fordi du trenger pengene og ikke tjener penger på mer uskyldige ting. Det kommer til å ødelegge deg resten av livet.. Trenger du penger så luft heller hunder eller sitt barnevakt eller ta vaskejobber, du vil tjene mere på det enn trusesalg Anonymkode: f8eae...bd8 1 1
Gjest Chroma Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja men det er ikke brukte truser du får solgt. De krever å få ta av deg trusen og kjenne på deg, og om du sier nei før treffet så gjør de det alikevel på treffet altså overgrep. Du vil også oppleve at de presser deg til å få runke foran deg med din assistanse eller om du bare går med på å se på for 500 kr ekstra så spruter de på deg uten avtale. Det er så nedverdigende og pervo hele greia at det burde være forbudt å kjøpe brukte truser for 99% av de er ute etter helt andre ting enn en uskyldig truse. Du tror kanskje du kan få sendt trygt i posten og slippe å møte de? Tro om igjen.. Skjer kanskje 1-2 ganger og det blir ikke penger ut av det. Det er personer i økonomisk nød som havner i prostitusjon og trusesalg er veien dit desverre selvom du tror du har sterke grenser vil du bli presset og lokket med penger for pervo ting og til slutt må du si ja fordi du trenger pengene og ikke tjener penger på mer uskyldige ting. Det kommer til å ødelegge deg resten av livet.. Trenger du penger så luft heller hunder eller sitt barnevakt eller ta vaskejobber, du vil tjene mere på det enn trusesalg Anonymkode: f8eae...bd8 Dette.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #7 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja men det er ikke brukte truser du får solgt. De krever å få ta av deg trusen og kjenne på deg, og om du sier nei før treffet så gjør de det alikevel på treffet altså overgrep. Du vil også oppleve at de presser deg til å få runke foran deg med din assistanse eller om du bare går med på å se på for 500 kr ekstra så spruter de på deg uten avtale. Det er så nedverdigende og pervo hele greia at det burde være forbudt å kjøpe brukte truser for 99% av de er ute etter helt andre ting enn en uskyldig truse. Du tror kanskje du kan få sendt trygt i posten og slippe å møte de? Tro om igjen.. Skjer kanskje 1-2 ganger og det blir ikke penger ut av det. Det er personer i økonomisk nød som havner i prostitusjon og trusesalg er veien dit desverre selvom du tror du har sterke grenser vil du bli presset og lokket med penger for pervo ting og til slutt må du si ja fordi du trenger pengene og ikke tjener penger på mer uskyldige ting. Det kommer til å ødelegge deg resten av livet.. Trenger du penger så luft heller hunder eller sitt barnevakt eller ta vaskejobber, du vil tjene mere på det enn trusesalg Anonymkode: f8eae...bd8 Takk for svar. Kommer ikke til å havne i prostitusjon, så krise er det ikke. Anonymkode: e6ee8...51f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #8 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Kommer ikke til å havne i prostitusjon, så krise er det ikke. Anonymkode: e6ee8...51f Du kommer ikke til å få solgt truser per post, hvis det er det du tror. Alt den anonyme over her skrev stemmer på en prikk! Perverse mannfolk som kommer til å presse seg på deg. Det er ikke trusene de er ute etter. Anonymkode: 7302d...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #9 Skrevet 22. april 2023 Mener du kan selge det på noen utenlandske sider. Tror det er mer etterspørsel etter det der. Anonymkode: d3de7...73b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #10 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for svar. Kommer ikke til å havne i prostitusjon, så krise er det ikke. Anonymkode: e6ee8...51f Det sa alle andre også. Anonymkode: f8eae...bd8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #11 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det sa alle andre også. Anonymkode: f8eae...bd8 Jøss, så god tid du har siden du har snakket med alle som driver med trusesalg. Anonymkode: 6be67...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #12 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det sa alle andre også. Anonymkode: f8eae...bd8 Det er hyggelig at du er bekymret for meg, altså. Takk for det. Det høres ut som du tror jeg er i større vansker enn jeg er, heldigvis. Er ingen fare for å havne i prostitusjon for min del, så du trenger ikke å bekymre deg for det Anonymkode: e6ee8...51f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #13 Skrevet 22. april 2023 ja, det prøvde jeg for noen år siden, mest for moro, men tenkte jo at det er lettjente penger. Det gikk dessverre med tap. Jeg bruker nemlig ganske stygge kjedelige truser til vanlig og tenkte at jeg måtte forsøke meg på noe litt lekrere, så jeg kjøpte inn noen blondegreier, tok bilder og registrerte meg på en nettside. Mine erfaringer: Det var en del som tok kontakt, men de fleste ville chatte og skrive sexting. Det gikk med ganske mye tid på å svare folk, for jeg tenkte jeg måtte være littt tolmodig og serviceinnnstilt hehe. Av de som sa seg interessert i å kjøpe, så ville alle at jeg skulle møte dem personlig og dra av meg trusa foran dem(!) Jeg trodde det var tull første gangen jeg leste det, men det er det de vil. Fullstendig uaktuelt, så det ble ikke noe salg gitt. Anonymkode: 73bf0...90c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #14 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja men det er ikke brukte truser du får solgt. De krever å få ta av deg trusen og kjenne på deg, og om du sier nei før treffet så gjør de det alikevel på treffet altså overgrep. Du vil også oppleve at de presser deg til å få runke foran deg med din assistanse eller om du bare går med på å se på for 500 kr ekstra så spruter de på deg uten avtale. Det er så nedverdigende og pervo hele greia at det burde være forbudt å kjøpe brukte truser for 99% av de er ute etter helt andre ting enn en uskyldig truse. Du tror kanskje du kan få sendt trygt i posten og slippe å møte de? Tro om igjen.. Skjer kanskje 1-2 ganger og det blir ikke penger ut av det. Det er personer i økonomisk nød som havner i prostitusjon og trusesalg er veien dit desverre selvom du tror du har sterke grenser vil du bli presset og lokket med penger for pervo ting og til slutt må du si ja fordi du trenger pengene og ikke tjener penger på mer uskyldige ting. Det kommer til å ødelegge deg resten av livet.. Trenger du penger så luft heller hunder eller sitt barnevakt eller ta vaskejobber, du vil tjene mere på det enn trusesalg Anonymkode: f8eae...bd8 Tenkte først å be deg roe deg ned, men innser at du nok har helt rett. Og når tilbudene om mer penger strømmer inn til truseselgeren så er det fort gjort å tenker at det er greit han ser jeg tar av meg trusa. Og etter hvert vil han ta av henne trusa, etc. Jeg vil tro at dette er en litt for kjapp vei inn i prostitusjon, selv om ts sier det ikke er aktuelt. Men det sier hun nå... Anonymkode: b9981...e05
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #15 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jøss, så god tid du har siden du har snakket med alle som driver med trusesalg. Anonymkode: 6be67...5c1 Hadde du tenkt til å dele egen erfaring i tråden som ts spør etter, eller er du bare her for å prøve å tie virkeligheten når vi som faktisk har erfaring deler? Jeg kjenner ca 300 norske jenter fra nettet, virkeligheten og miljøet som har drevet med dette og begynte med trusesalg, legg til ca 220 utenlandske jenter også. Ingen hadde trodd at de kom til å tøye grensene sine, men når man er desperat etter penger så har man ikke noe annet valg når man innser at det man først trodde man skulle tjene på ikke gir nok. I dag er det tusenvis av norske jenter som prøver å selge truser, kanskje flere titusener og enten så må man gi opp eller så må man bli med på drøyere ting for å skille seg ut og tiltrekke seg kundene for å tjene noe på det og det er ikke gode penger. Anonymkode: f8eae...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå