Gå til innhold

Hvor mange kilo ned før andre ser det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kilo gikk du ned før andre begynte å kommentere at de så du hadde gått ned i vekt? Da mener jeg først og fremst de som ikke visste at du slanket deg og sa det fordi det var en synlig endring, og ikke de som visste det og sa det bare for å være snill. 

Skriv gjerne hvilken vekt du begynte på og hvilken vekt du hadde når du begynte å få kommentarer på at du så slankere ut 😊

Anonymkode: d874e...3b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veier 55, og føler man ser det godt når jeg er nede på 50-51… 

Anonymkode: 693d3...92e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var 70 kg da jeg begynte slanking. Endte på 50 kg. Er 170 cm. Begynte å få kommentarer fra andre etter cirka 10 kg vektnedgang. Nå veier jeg rundt 52-54 kg, men det går helt greit. 

Anonymkode: 79a82...bd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nær familie og venner som visste om slanking sa de så endring etter et par uker. Kollegaer og venner som ikke visste kommenterte/spurte forsiktig etter ca 2 måneder da vekta hadde gått ned ca 8 kilo. Startet godt innpå 90.

Anonymkode: 0fccd...203

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var 107, er nå 89, lite kommentarer. Men første kom vel på sånn 95 kg kanskje. 

Anonymkode: fc5f7...c55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mer hvor mange prosent du går ned, ikke kilo. Når jeg gikk fra 70 til 60 var det masse kommentarer, men fra 90 til 80 var det nesten ingen kommentarer. 

Anonymkode: b5748...f60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Var 70 kg da jeg begynte slanking. Endte på 50 kg. Er 170 cm. Begynte å få kommentarer fra andre etter cirka 10 kg vektnedgang. Nå veier jeg rundt 52-54 kg, men det går helt greit. 

Er 70kg og 173cm selv. Vil gjerne ned til 60, syns du ikke selv 50 ble litt for tynt? Og hvor mange kalorier lå du på for å gå ned?

Anonymkode: 38f5b...180

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er 70kg og 173cm selv. Vil gjerne ned til 60, syns du ikke selv 50 ble litt for tynt? Og hvor mange kalorier lå du på for å gå ned?

Anonymkode: 38f5b...180

50 ble litt tynt. Trives best på 52-53. Jeg ville gå ned raskt, så spiste mellom 800-1200 kalorier om dagen. Sørget for å spise mye volum, så jeg holdt meg mett. Nå spiser jeg cirka 1400 kalorier daglig (hvileforbrenning). Om jeg går tur eller trener spiser jeg rundt 1700. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

50 ble litt tynt. Trives best på 52-53. Jeg ville gå ned raskt, så spiste mellom 800-1200 kalorier om dagen. Sørget for å spise mye volum, så jeg holdt meg mett. Nå spiser jeg cirka 1400 kalorier daglig (hvileforbrenning). Om jeg går tur eller trener spiser jeg rundt 1700. 

Hvor lang tid brukte du på 70 til 50kg?

Anonymkode: a823b...764

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvor lang tid brukte du på 70 til 50kg?

Anonymkode: a823b...764

Rundt 4-5 måneder! 

AnonymBruker
Skrevet

Man ser det veldig tydelig på meg når jeg går ned fra 55 til 51-52. Jeg varierer i løpet av året mellom 51-55. Når jeg kommer ned i 52 får jeg mye kommentarer om at jeg ser så bra ut, så sterk ut, så definert ut, så smal ut etc. Så… 3 kilo, for meg. Fordi på 55 har jeg litt polstring, på 52 er jeg mye mer definert.

Anonymkode: b769b...e39

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man ser det veldig tydelig på meg når jeg går ned fra 55 til 51-52. Jeg varierer i løpet av året mellom 51-55. Når jeg kommer ned i 52 får jeg mye kommentarer om at jeg ser så bra ut, så sterk ut, så definert ut, så smal ut etc. Så… 3 kilo, for meg. Fordi på 55 har jeg litt polstring, på 52 er jeg mye mer definert.

Mener du andre ser 3 kg forskjell på deg med klær på uten at du spør? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mener du andre ser 3 kg forskjell på deg med klær på uten at du spør? 

ja. Hvorfor i all verden skulle jeg spørre 😝

Eller spørs hva du mener med «med klær på» da. Vet ikke om de hadde sett det i joggedress liksom. Men kan fort hende, man ser det på ansiktet også. Ellers sees det nok best på magen og armene. Så i t-skjorte er det veldig tydelig. Og selvsagt aller mest med bar mage. 

Folk kommenterer det alltid når jeg går ned de tre kiloene. Men de er for høflige til å si noe når jeg er på max av vektsyklusen min 🤣 Hva skulle de liksom sagt - «har du lagt på deg litt? Synes du har blitt litt rundere i kantene!» 

AnonymBruker
Skrevet

Startet vektnedgang på 116, fikk litt kommentarer på rundt 100 kg. Er nå 93 kg, nå er det mye kommentarer fra venner og kjente. 

Anonymkode: aaaed...19f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...