totti_1 Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Er lyden der dårlig? Mange påstår det, men jeg nekter å tro det er såååå ræva. Er bare en normal konsertgjenger i smaken min.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 Helt ok. Misliker den fordi den er for langt unna sentrum, men lyden er ok. Anonymkode: 40e4e...dca 1
Loonsta Skrevet 27. april 2023 #3 Skrevet 27. april 2023 Jeg syns ikke lyden der er spesielt bra, men sånn blir det jo gjerne med store betongklosser. Det jeg misliker aller mest med Telenor, er hvor pain in the ass det er å komme seg ut dit fra Oslo sentrum. Det skal mye til for at jeg gidder å ta turen ut dit for å se en konsert.. da må bandet være et jeg VIRKELIG har lyst å se.
Bålkaffe Skrevet 27. april 2023 #4 Skrevet 27. april 2023 Den ble jo ikke direkte bygd for å lage god konsertlyd, og å være en ren konsert-arena, det er en fotballstadion. Sist gang jeg var på konsert der, var ifjor, og har vært der mange ganger. jeg glemmer gang på gang at lyden blir ille, fordi den kastes mellom veggene der, med mindre teknikerne er klar over problemet og forsøker å bøte på det og det gjør mange av de. Jeg glemmer også at de tribunestolene er ikke lagd for å tilby et komfortabelt sted å sitte..... Konsertarrangørene var i starten ganske uvitende om at det er vanskelig å komme seg dit med ren rutebuss, og mange av de tilbyr nå shuttlebusser fra Østbanehallen/Jernbanetorget nå dit, enten inkludert i billetten eller som en ekstra-tjeneste man kan betale for og det er jeg himla glad for at de gjør, for det å ta rutebussen med masse konsertgjengere blanda med alle som skal av langs ruta, det blir passe stappa og masse knuffing etterhvert...
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Skrevet 27. april 2023 Den er ikke veldig god for konserter, kombiner det med artister som er dårlige musikalsk og dårlig planlegging fra lydteknikerne så har du den gjennomsnittlige konsert på Telenor Arena. Men vi lever i en tid der folk hører på mumble dritt og drar på konserter for å se artisten lipsynce til studioopptak, så tviler på det er veldig problematisk. Anonymkode: 2ad1b...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå